Přejít na obsah

JirikHL

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1023
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    24

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JirikHL

  1. Tak 1941 byl za mě teda nejlepší verze asi... mám 1985 a sem tam mi padá AA po kabelu (bezdrátové ne), jinak taky perfektní sw. No tak jak to vyřeší, tak dej vědět prosímtě. Protože tenhle jejich pokus-omyl mě dokáže vytočit do běla Stejně jako to, že po mě chtějí peníze za službu, která nefunguje...
  2. @Zzzzz Ahoj, opravili ti to nějak? Zjistili, čím to je? Už mě to začíná štvát, jak jsem odkázaný pouze na ovladač. Hlavně že si za to škodovka bere prachy
  3. Samozřejmě si to můžeš pouštět i ve své garáži, to ti nikdo nebere. Jen je je jasný, že v uzavřeném prostoru to smrdět bude, když to spaluje benzín . A ještě k tématu: Pokud se parkuje venku, tak je cítit mírný zápach jen u pravého podběhu (kde je NT), jinak je to (za mě) poznat jen podle hluku, který je dost podobný tomu (spíš nižší), jako když dobíhá sahara v létě...
  4. @boban1108 Tak správně bys ho neměl ani zapínat, natož tam být s tím autem Viz. návod https://digital-manual.skoda-auto.com/w/cs_CZ/show/c05c9a73f05f96e9ac14452527c814a2_6_cs_CZ?ct=2d07bf56b150add4ac1445251cafd1ab_2_cs_CZ#titled3521574e41473
  5. https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2025-01-22-skoda-octavia-nyni-i-s-pohonem-vsech-kol-navic-v-akcnim-provedeni-za-zvyhodnene-ceny https://www.auto.cz/skoda-octavia-ma-zase-ctyrkolku-je-s-jedinym-motorem-i-zvyhodnenou-vybavou-155516 Text výše je vykopírován z článků v odkazech, tak kdyby někdo hledal další info. .
  6. JirikHL

    Led světla

    Původní kodiaq určitě neumí vystíňovat protijedoucí auta... co vím, nějaké mechanické řešení měl superb. Tenhle systém pak nahradily Matrix světlomety v faceliftech karoq/kodiaq/superb a octavii 4.
  7. @capo v podstatě sis svým příspěvkem sám odpověděl... je to klasický motor na "tekuté dinosaury" bez "e-tec". Věřím, že to má nějaké opodstatnění, proč motor není jako mildhybrid, protože e-tec jistě snižuje spotřebu a (flotilové) emise a kdyby to bylo tak jednoduché, že to tam jen "přilepí" ke stávajícímu motoru, tak by to dávali všude... Taky bych to u svojí Rosničky ocenil. Ideálně i třeba možnost jet 3-5km čistě na elektřinu, ať nemusím budit všech 245 koní kvůli každému kousku.
  8. @Hlada91 Ahoj a tohle video jsi jim ukazoval? Vypadá to, jako by nefungovala/fungovala špatně dynamická regulace světel... Uvnitř je motorek, který by měl seřizovat světla dynamicky při jízdě nahoru a dolů podle zatížení auta a podle toho jak se auto hýbe. Určitě bych tam šel znovu, případně změnil servis a ukázal tohle video, případně natočil třeba ještě jedno z jiného dne. Já měl problém se světly a taky pomohlo až video, kde bylo vidět, co a že se to opravdu děje. Z tohodle videa to působí, že místo před sebe svítíš na veverky do korun stromů
  9. @boban1108 zbytečnost to určitě není, varuje to i když vystupuješ z auta a jede třeba cyklista nebo jiné auto za tebou... když někoho přehlédneš, tak to brání přejetí... Samo, že to není dokonalé, ale jak se píše výše, mrtvý úhel by měl být v základu, je to jedna z věcí, která opravdu pomáhá, narozdíl od jiných, rádoby prospěšných věcí v autě...
  10. @rostak475 Naftu jen do nákladních / hospodářských aut... Do osobních aut je benzín jasná volba
  11. @homy @bouchy01 Konkrétně u tohodle motoru bych se úplně do nějakých pokusů nepouštěl... na deklu pod kapotou je napsáno pouze 50800 a v tabulce výše taky... Nechápu v čem je problém s 0w20, když je ten motor na to vyvíjen . Pokud mi to vadí, tak ho prostě měním častěji. Já měním co 15k a olej je relativně stále čistý i před výměnou. Navíc ho je celkem v motoru 6,6l což je hodně slušná porce na 2,0...
  12. JirikHL

    Octavia IV FL

    @jurášek Pokud nebyla možnost objednat při prvotní objednávce, tak se ti to posunulo z důvodu doobjednání výbavy, která by jednoduše nebyla k dispozici v ten 13. týden pro namontování do auta. A proto s největší pravděpodobností nešla ani objednat tehdy.
  13. Měla by to být evoluce DNNA motoru. Podle ChatGPT je kód motoru DLRA a rozdíly v naladění a vlastnostech turba a řídící jednotky. Takže když si najdeš recenze na motor DNNA (dost jich je i tady na fóru), tak dle mého názoru se klady přebírají, zápory víceméně nebyly a máš o 10kw navíc . Ideální volba, pokud nechceš (nepotřebuješ) 4x4 a 110kw se zdá málo.
  14. JirikHL

    Výběr motoru

    Ahoj, za mě určitě 2.0. Jak se říká, objem ničím nenahradíš Jezdil jsem i s S3 1,5TSI a jelo to příjemně, za velmi dobrou spotřebu... Když jsme jeli ve 2 bez nákladu, tak v pohodě. Ale jakmile se auto naloží, tak už to taková sláva není. Těch 40kW navíc se určitě hodí a podle mě ta spotřeba až o tolik vyšší nebude. Určitě půjde jezdit pod 7 na delších trasách. A lepší dynamika při předjíždění na okreskách se hodí vždy. 150kw je podle mého ideální kompromis mezi 110 a 195kw. Máme tu starší verzi (140kw) v O3 a ten motor je super.
×
×
  • Vytvořit nový...