Přejít na obsah

JirikHL

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1002
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    24

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JirikHL

  1. Příplatková světla jsou úplně jiná i ty vnější. Nejde jen o to jestli svítí/nesvítí část na kufru
  2. @NemesiSK Je to tak... dlouhé rovinky jsou problém... Docela by mě ale zajímalo, jak silné ještě světlo pro protijedoucí auto na takovou dálku je... Obecně je asi větší problém auta ve směru mé jízdy, protože některé, hlavně starší, mají obrysovky fakt jen bludičky, které sotva vidím já, takže se nedivím, že je kamera neregistruje. Naopak mě někdy štvou přecitlivělí řidiči, kteří jsou jasně ve vykrytém obdélníku a stejně mě probliknou, protože "to vypadá" že svítím dálkovými a oslňuju je, i když to není pravda... No, tak ať to svítí a snad se i ve Škodovkách dočkáme někdy nějakých hitech světel
  3. @NemesiSK Ahoj, tak konečně je nyní hodně prostoru, jak vyzkoušet světla a hlásím, že teda skoro po 2 letech mám konečně světla funkční jak by asi měla být. Kamera by mohla být citlivější, ale nepřijde mi horší něž před "opravou". Prostě jen má nějaké technologické limity, vzhledem k ceně auta a možnostem v době, kdy se auto vyvíjelo.
  4. Zrovna jsem chtěl psát, ať při výměně zkontrolují i dorazy kapoty, ale koukám, že už to psal ime v jeho vlákně . Takhle světlo nepraskne jen z vody do ostřikovačů. Tohle je mechanické poškození a na 99% to rozbila kapota, která do toho mlátí při jízdě
  5. Asi jedině je otravovat pořád dokola, nebo změnit servis... Pokud světla nefungují jako před nehodou, tak je něco špatně. Ono nejspíš budou světla v pořádku, jen třeba špatně komunikují s kamerou, protože to je ta hlavní věc, co rozhoduje, jestli budou svítit nebo zhasnou. Samotné světla jen spínají segmenty podle toho, jaké dostanou pokyny. Sám jsem si se světly prošel martýriem se škodovkou, ale nakonec po 2 letech mi je dali do pořádku Nevzdávat hlavně.
  6. No záleží na úhlu pohledu asi... ten motor 195kw je aktualizace toho 180kw, takže tam k navýšení došlo... Myslím si, že aby to bylo poznat, tak by to muselo být třeba 220 a víc kw... Největší rozdíl pro tebe bude v tom, že je to 4x4... Tam to poznáš, protože daleko lépe vystřeliš (ať už z místa, nebo i při letmém zrychlení)... Kde naše RSky hrabou, 4x4 poletí dopředu.
  7. Asi se jedině zeptat v servisu, oni nejspíš řeknou že je třeba přehrát sw a pak se uvidí... Já s tím taky bojoval, měl jsem to teda zaple, ale nešlo mi nic měnit ani sedadla, ani volant... přestal jsem to řešit, protože už mě nebavilo pořád něco řešit se servisem . Ale mám pocit že po nějaké aktualizaci sw to šlo změnit... od té doby jsem na to nešáhl, tak nevím
  8. JirikHL

    Škoda Superb 4

    Tak si odpovím sám . Pro ty, které by to taky zajímalo, tak podle autorizáku a jejich informací by měl být tento motor dostupný v průběhu prosince.
  9. JirikHL

    Škoda Superb 4

    Ahojte, nemáte prosím někdo info, kdy půjde objednat 150kw 2,0L benzín? Je dán nějaký kalendářní týden? Jediné, co jsem se dočetl, bylo "později tento rok". Ale to bylo někdy v březnu nebo dubnu. A rok se pomalu chýlí ke konci...
  10. Důležité je i to, co od nich čekáš... Preferuješ vlastnosti na sněhu? Nebo mokru? Protože to je většinou jiná guma. Ta co exceluje na sněhu bude horší na mokru a naopak. Nejlepší je si najít recenzi na tyreviews do jejich srovnání a tam si můžeš zadav váhu pro každý parametr a vyplivne ti to pořadí podle tvých kriterii.
  11. @Štěpán H Nevím jak moc pochodíš, protože Škoda vzdálený přístup do auta nezrušila a normálně funguje, ale pouze v aplikaci na telefonu. Jinak to stojí cca 1000czk. Infotainment online je pak za nějakých 1300 cca...
  12. Přidávám se k rozčílenému táboru. Taky mě zajímá spotřeba za jízdu... Aktuální jízdní data, kdyby to byla další možnost, tak s nimi nemám problém, ale tím že to takhle nahradí, tak to je podle mě uplně mega krok zpět... Vypadá to, že Škodovka bere v potaz, co chce zákazník ... Tak to má vypdat.
  13. @Pawouk Díky za výstřižek Zajímavé je, že se nikdy nerozsvítí kontrolka a i přesto je nejspíše filtr zanesenější a zvyšuje spotřebu...
  14. @PhoeniXes Tenhle "problém" řešíme i v rodině. Podle mě je na vině hůře průchozí GPF. Problém těchto filtrů je v tom, aspoň podle toho co mám načteno, že u nich nedochází k řízenému vypalování. Počítá se s tím, že benzín prostě "běží" při vyšších teplotách než diesel a automaticky se prostě bude GPF vypalovat standartní jízdou. Jenže pokud jsi klidný řidič, který auto nehoní ve vyšších otáčkách aspoň někdy, tak to může být problém, protože se GPFko nezahřeje aby se vypálilo. Napovídá tomu i trasa... nejdříve jedeš po městě 2 minty pomalu, pak vyjedeš mimo město, DSG tam dá 7°, otáčky spadnou na 1700 a jedeš tak až do práce s ,minimální zátěží pro motor, minimálními teplotami spalin. Něco podobného máme v rodině s O3 s tímto motorem, taky semtam bez zjevného důvodu vyskočí spotřeba o 2-3l. Pomáhá auto vzít na dálnici, tam mu dát pořádně napít třeba až do omezovače (samozřejmě se zahřátým olejem), ideálně několikrát, a vždy nechat auto zpomalovat setrvačností, bez plynu, se zařazenou rychlostí. Přes horký filtr bude procházet vzduch s nespáleným kyslíkem, který horký filtr ještě více rozpáli. Po takovémhle "cvičení" se spotřeba vždy vrátí do normálu. (Jak píšeš, taky se ti spotřeba vrátila do normálu po delší jízdě po dálnici... nejspíše proto, že se filtr pořádně prohřál a vypálil). Ono někdy bývá ta nejjednodušší odpověď správná. Není třeba řešit lambda sondy nebo složité diagnostiky... Neříkám, že je tohle na 100% i tvůj případ, ale hodně se tomu našemu podobá...
  15. @NemesiSK No s odstupem času bohužel hodnotit nemůžu, protože mi to updatovali ve chvíli, kdy se změnil čas za letní a nejel jsem od té doby nikdy po tmě.. takže zatím to "leží u ledu" Snad se mi podaří to někdy projet co nejdříve...
×
×
  • Vytvořit nový...