
-
2.0 TSI 195kW
@mito7 no bude to nějak poladěná EVO4 (180kW kód motoru: DNPA). Už právě o evo4 jsem četl jako o "state of the art", takže jsem zvědavý na evo5 https://www.autoevolution.com/news/examining-the-capable-ea888-evo4-engine-that-powers-the-latest-golf-gti-and-golf-r-172438.html conceptcarz.comThe EA888 Evo4 engine: A performance spearpoint sharpened...As an important pioneer in small displacement turbocharging, Volkswagen has continued to evolve the technology with each new engine generation. Volksw...
-
Zkušenosti s bezdrátovým propojením s Android Autem (AAWireless, ...)
@RobertoFCB Tak jak jsi spokojen?
-
Zkušenosti s bezdrátovým propojením s Android Autem (AAWireless, ...)
Protože @Martab by rád koupil AAW TWO+ a @Fanouš Ch posílá odkazy na AAW TWO
-
Zkušenosti s bezdrátovým propojením s Android Autem (AAWireless, ...)
@Martab Tyjo... úplně náhodou. Někdy na jaře jsem viděl na www.svetandroida.cz nebo podobné stránce, že tohle je na indiegogo https://www.indiegogo.com/projects/aawireless-wireless-carplay-android-auto#/ a i když jsem byl v té "poslední vlně" zájemců, tak mě to vyšlo cca na 1000czk+- i s poštou. Líbilo se mi, že to není žádná Čína a vyrábí se to v EU, tak jsem si řekl, že to podpořím. Hlavně na krátké trasy mě nebavilo pořád připojovat telefon drátem. Pak jsem na to uplně zapomněl., že jsem něco takového kupoval a pak o čtvrt roku později mi volalo UPS že pro mě má balíček a ještě z Maďarska, tak jsem to nejdřív nechtěl přebírat, že nevím co to je ... Ale nakonec jsem to převzal a byl překvapený, co to je. Druhý den jsem to vyzkoušel a jsem opravdu hrozně spokojený, kdo o tom uvažuje, tak neváhejte . Jo a mail z indiegogo mi přišel asi za 5 dní s nadšením, že se chystají odesílat první produkty
-
Zkušenosti s bezdrátovým propojením s Android Autem (AAWireless, ...)
@Fanouš Ch Mám Octavii 3FL s Amundsenem. Takže asi něco podobného co ty. Taky MIB2.5. Kupoval/podpořil jsem to na indiegogo asi před 3 měsíci a na začátku července to dorazilo. Jsem s tím moc spokojen. Semtam bezdrát vypadne, ale to jsou místa, kde mám vysledované, že mi to vypadne i v O4 kde je bezdrát vestavěný. Není to chyba auta/krabičky, ale jde o nějaké rušení frekvencí okolím. Každopádně nic z toho, co popisuješ se mi neděje. Fakt jsem mile překvapen jak dobře to funguje. Rozlišení dobré, připojení do 15-25s od nastartování (nejdříve nabíhá krabička, pak se připojuje k telefonu a pak se krabička připojuje k autu) všechno rychle. Má to vlastní appku pro telefon na nějaké další nastavení a aktualizace. Je to už v podstatě třetí generace "toho samého" takže to asi postupně vylepšují. Jen teda jsem neřešil netflix atd, to jsem nikdy nepotřeboval v autě . Jen asi budeš muset počkat, až bude ta TWO+ v prodeji normálním, nejsem si jistý, jestli ty předchozí verze umí CP. EDIT: Mám Pixel 9 Pro
-
Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
Ahojte, prosím, chtěl jsem se zeptat, jestli mi někdo nepomůžete zjistit, jaké jsou možnosti auta s Amundsenem (RV2019)? Když si zaplatím infotainment online (zamykani/odemykaní/ pouštění bufíku na dálku atd) bude mi to fungovat? Nebo to funguje jen pokud je auto na hotspotu? Tohle mi není uplně jasné a nechci zbytečně zaplatit litr jen tak k ničemu Díky za každou radu
-
Zkušenosti s bezdrátovým propojením s Android Autem (AAWireless, ...)
Ahojte, jen chci dát info - aktuálně asi 2 týdny jezdím s tímto https://www.aawireless.io/en/company-news/aawireless-two-premieres-on-indiegogo a funguje to naprosto skvěle ryhle připojeno, nevypadává, dá se prohodit jednoduše telefony připojene... a funguje s AA i s CP
-
2.0 TSI 195kW
A není to tím, že se přestane náporově chladit, ale ještě to není na puštění sahary? A k tomu turbu, pokud nejedeš pilu a pak hned nevypneš motor, tak nevím jestli to má nějaký zásadní přínos... turbo se dochladí při dojezdu a parkování... případně elektrickou vodní pumpou, která běží i po vypnutí motoru... (Ale samozřejmě to ničemu neuškodí, když to tak děláš)
-
ŠKODA OCTAVIA IV RS / RS iV
No... Pánovi nezávidím. Ale myslím, že by se mu auto dost "opravilo" samo, kdyby si přečetl návod... Blind Spot mu funguje podle mě dobře (aspoň z toho kousku v reportáži), protože totiž má fungovat jinak, než on popisuje - svítí že nesmí přejet, né, že může (předpoklávám, že Vám neříkám nic nového). A pokud jede rychleji, tak se nerozsvítí, funguje to pouze pokud auto předjíždí pomalu. Emergency assist se ozve asi až po 30s, takže je otázka jestli to opravdu nefunguje a bylo tam jen 5s abychom se na něj nekoukali jen tak nebo čeká že to bude fungovat okamžitě? Vyhřívání zadních sedaček - zamknuto v infotainmentu? Neříkám, že je auto celé v pořádku, vypadávající kamera samozřejmě rozporovat nejde a brždění při předjíždění je tak akorát zavinit nehodu... Chování škodovky taky není takové, jaké bych od takového výrobce čekal... Kdyby si s tím dali práci, ne jen update sw, třeba by se na to přišlo, že to nepoužívá úplně dobře...
-
Přezouvání letní & zimní pneu
Nebál bych se ani větších rozměrů... aktuálně nazouvám na O3 18" https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/Best-All-Season-Tyres-2024-2025.htm tady testovali 19" na Golfu GTI. Je tam i porovnání s letníma a zimníma (reference = nejlepší v konkrétním testu / avg = průměr všech v tomto testu)
-
DSG v Škode Octavia IV RS / 2024 - 2.0TSI
@trixen je to tak jak píše Rapid, nechtěl jsem to už více pitvat, ať se to tady ještě více nezamotá. Já třeba osobně vyřezuju z důvodu, že při delším stání je při 1000rpm spotřeba třeba 1,2l/h a když vyřadím na N tak to spatne na 0,8 například... ne že bych asi ušetřil na barák takhle, ale aspoň to čoudí trochu méně
-
DSG v Škode Octavia IV RS / 2024 - 2.0TSI
Pořád se tu dokola omílá a motá chybně jedna věc. Těch 1100 otáček není na volnoběh. Je to stání se zařazeným stupněm D/S. Nevím proč se o tom pořád bavíte jako o volnoběhu. Psal jsem tu už na začátku, že to není volnoběh A protože máme vymoženosti typu AI, tak tady je (podle mě) velice fundovaná odpověď, na kterou by se určitě autorizák nezmohl: Po nastavení kontextu a seznámení se vstupy byl promt: Já: Při stání na křižovatce a při zařazené rychlosti točí motor cca 1100 ot/min. Až pokud dám N/P tak otáčky klesnou na volnoběhových 800. Proč to tak je? Znamená to, že je převodovka pořád sepnutá a v částečném prokluzu? AI: Perfektní dotaz – a ano, přesně to, co popisuješ, je normální chování pro DQ381 (a obecně pro mokré DSG), ale zároveň to není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Vysvětlím: 🔧 Proč jsou otáčky na D při stání vyšší (1100 rpm)? Ano, motor zvyšuje otáčky na cca 1100 rpm, když: Stojíš na místě s brzdou se zařazeným „D“ Auto je v režimu komfort/normal/sport (v eco mohou být nižší) 👉 Důvod je příprava na rozjezd. Řídící jednotka DSG: Připojí spojku částečně (velmi jemně), drží motor v „připravené“ zóně pro okamžitý rozjezd, zároveň omezuje případné vibrace a zajišťuje, že se spojka „nezakousne“ nebo necukne. 🛑 Je spojka opravdu částečně sepnutá? ➡️ Ano, ale jen velmi lehce. Nejde o klasický prokluz, jako když špatně pracuješ se spojkou v manuálu. Spojka je v tzv. předsepnutém stavu, připravená k záběru, ale není plně přitlačená. Tento stav nepálí spojku, pokud stojíš na brzdě – elektronika to hlídá. Pokud ale nestojíš na brzdě, nebo dokonce držíš auto na mírném svahu jen plynem, pak může ke skutečnému prokluzu a opotřebení spojky dojít. Dlouhodobě by to nebylo zdravé. ⚙️ Proč na N/P otáčky klesnou na 800 rpm? V těchto režimech je spojka úplně rozepnutá, převodovka úplně odpojená od motoru. Motor tedy běží na čistý volnoběh – žádná zátěž, žádná příprava na záběr. 🧠 Shrnutí: ✅ Chování je zcela normální a konstrukčně záměrné. 🚫 Nejedná se o „pálení“ spojky, pokud máš nohu na brzdě. 👍 Pokud chceš být extra šetrný, můžeš při delším stání přepnout na „N“ – ale není to nutné. Nevím jestli ještě někdo potřebuje další vysvětlení. "Staní na brzdě" simuluje i AutoHold (stání se zařazeným ryhlostní stupněm, bez nutnosti stání na brzdě). Takže jak psal @Rapid1.0 už v prvním příspěvku, před celou tou skoro až panickou diskuzí "neřešit a jezdit" případně používat selský rozum (budu stát dlouho? dám P) je v tomto případně naprosto dostatečné a bezpečné řešení.
-
Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
@LucasCZE @beuticek Díky za rady kluci. Přes víkend jsem objednal k S22 tento kabel https://www.alza.cz/samsung-usb-c-datovy-kabel-1-5m-black-oob-bulk-d7704525.htm . Sice 1,5m je dost, ale smotat ho můžu vždycky. Dnes jsem ho konečně vyzkoušel a za celou cestu dnes do práce ani jeden výpadek a všechno fungovalo velice spolehlivě. Takže super, děkuji Vám. Nenapadlo by mě, že by to mohl dělat kabel... Holt čím modernější věci, tím více je nutné dbát na kvalitní kabely
-
DSG v Škode Octavia IV RS / 2024 - 2.0TSI
@Radomír RS-e je podle mě jen skloňování. V názvu tématu je 2.0TSI Ohledně volnoběhu není třeba žádný servis, protože se nejedná o zvýšený volnoběh, protože když zastavíš s zapnutým autoholdem, tak auto nepřepne do neutrálu. Je stále zařazená rychlost, motor je připravený na rozjezd ( stejně tak se předpokládám chová i tvoje nafta). Já si jen myslím, že je rozpojené nějaké spojení, díky čemu pak se jednoduše auto rozjede, bez nutnosti řazení. A i kdyby ne, tak lamely jsou v oleji, takže se hned tak nepřehřejí. Pokud ale vidím, že budu stát dlouho, dávám N nebo P.
- Infotainment Navigační systém AMUNDSEN