Ahoj,
vlastním OIII 245 combi v manuálu. Přemýšlím nad menší úpravou, nerad bych se hnal do extrémnějších výkonů. Primární využití auta je - rodinný vůz.
Zatím jsem přemýšlel nad APR Stage I, avšak oslovilo mě i BSR Stage I...
Základní otázka tedy zní, koho upřednostnit a proč?
Dále jak je to s životností auta s úpravou (samozřejmě chovám se s k němu slušně :-) )?
Má smysl ihned z počátku investovat do tepelného štítu na turbo, sání, spojky a ev. otevřeného blow off ventilu? Nebo se raději zpočátku zaměřit na podvozek - pružiny, stabilizátory, silent bloky? Nebo to se Stage I úpravou neřešit a ponechat základní komponenty?
Prosím aby odpovídali jen uživatelé, kteří se opravdu v problematice orientují.
Děkuji. :-)
Michal