Přejít na obsah

D3aTH

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení D3aTH

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, vlastním OIII 245 combi v manuálu. Přemýšlím nad menší úpravou, nerad bych se hnal do extrémnějších výkonů. Primární využití auta je - rodinný vůz. Zatím jsem přemýšlel nad APR Stage I, avšak oslovilo mě i BSR Stage I... Základní otázka tedy zní, koho upřednostnit a proč? Dále jak je to s životností auta s úpravou (samozřejmě chovám se s k němu slušně :-) )? Má smysl ihned z počátku investovat do tepelného štítu na turbo, sání, spojky a ev. otevřeného blow off ventilu? Nebo se raději zpočátku zaměřit na podvozek - pružiny, stabilizátory, silent bloky? Nebo to se Stage I úpravou neřešit a ponechat základní komponenty? Prosím aby odpovídali jen uživatelé, kteří se opravdu v problematice orientují. Děkuji. :-) Michal
×
×
  • Vytvořit nový...