Přejít na obsah

Likkyss

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1514 zobrazení profilu

Oznámení Likkyss

  1. Ahoj všem, mám pár věcí, co bych měl rád na Supovi a nevím, zda všechny vůbec jdou. Proto jsem chtěl poprosit nějaký borce zda neví, zda to jde (samozřejmě pokud se někdo bude chtít podělit o návod, nebudu se zlobit, díky moc, soused má VCDS 24.7) zamknutí nastartovaného vozu - viděl jsem, že to někdo kódoval, předpokládám, že na to člověk musí mít Kessy, jde to i s obyčejným klíčkem? ukazovat teplotu oleje od nuly - v MaxiDOTu jsem našel možnost ukazovat teplotu oleje, ale ukazuje až od 50°C, lze to "jen" od nuly nebo může ukazovat v zimě i do mínusu? Je někdo ochotnej se podělit o postup? teplota vody - vyčetl jsem, že ukazuje 90°C od cca 80°C do cca 106°C, viděl jsem někoho to měnit, aby ukazoval reálnou teplotu, řekne mi prosím někdo jak na to? vypnout stopstart - lze pouze změnou napětí (případně teploty) jak se psalo tady ve vláknu nebo lze i jinak? Koukal jsem, že editací tam byl doplněn postup pro odstranění áčka... lze na MaxiDOTu ukazovat teplotu nejen motorového oleje, ale i oleje v převodovce? Mám 6 st. manuál lze nastavit corner funkce do vyšší rychlosti? mám v interiéru LEDky, aby neproblikávaly nechal jsem vzadu uprostřed jednu klasickou žárovičku, lze nastavit že jsou vevnitř LEDky aby to neproblikávalo? V autorizáku neuměli... vyšší rychlost sahary - [shrnutí na konci] mám samozřejmě zohybanej celej intercooler od kamínků... ale do budoucna ho budu měnit a spolu s ním i měnit turbo, zvyšovat výkon, měnit převodovku... (ovšem zatím ne, až výhledově...) se zvýšením výkonu přijde i zvýšení tepla z motoru... kromě lepšího chladiče motoru... lze zvýšit rychlost větráků? Když se jede pila, tak se motor samozřejmě zahřeje, olej je přes 115°C a větráky jedou odhadově tak na 50%... Pouze jednou si pamatuji, že se roztočily víc a to bylo ve Španělsku - v autě 5 lidí, plnej kufr s rakví, stoupání do kopce na nějakou horu takže plyn skoro na podlaze, venku 47°C, klimatizace a olej tenkrát měl 126°C a voda (normálně se mi pohla rafička z 90!!!) 115°C, nikdy jindy se větráky tak aby byly slyšet nerztočily... Prostě je to nastaveno na ticho a ne na neničení auta... Abych to shrnul - lze upravit aby např. při teplotě vody 92°C se větráky spustily na těch 50%, při 94°C na 75% a při 96°C na 100%? kempovací mód - stačí mi větrák na 1. stupeň, nemusí topit, nic takového, Webasto nemam, lze nastavit aby při podržení "OFF" na Climatronicu po dobu např. 2 vteřin se zapl a zůstal zaplý dokud se nevypne nebo nenastartuje a nevypne motor? Nebo je to potřeba přes tlačítko a relé? sklopení zrcátek dolu aby byly vidět čáry při zařazení zpátečky - pokud se nepletu, tak je možné pouze u vozů, co mají "paměťový modul" a elektrické sedačky? U standartních sedaček to nejde? lze na MaxiDOTu nastavit aby se ukazoval tlak turba? lze nastavit aby se s dálkovými světly spustily i mlhovky a s vypnutím dálkových světel zase vyply? Pokud ne přes diagnostiku, asi půjde přes relé, že..? lze nastavit na MaxiDOTu aby zobrazoval, že se rozběhla regenerace DPF a že ještě běží? Případně i jak dlouho ještě poběží? lze vypnout chytré nabíjení? Aby se baterie nedobíjela jen při brždění a jízdě z kopce? Lze nastavit nabíjení na napětí baterie z 12,4V na 12,8V? Předem všem děkuji.
  2. Likkyss

    Upgrade brzd

    Díky moc, dle tohoto mám k mojí velikosti předního kotouče vzadu největší kotouč, který je ofiko schválen výrobcem. Takže možné řešení je doopravdy jen kompletní upgrade na brzdy pro 3,6 motor...
  3. Likkyss

    Upgrade brzd

    Díky za odpověď. Předpokládám, že se nějak moc nezvětší brzdná síla, ale zvýší "tepelná zátěžovost" brzd. Proto nad tím uvažuju... 282 mm co tam mám nyní se větraný nedělá a dát tam ve stejném rozměru větraný kotouč znamená homologační proces, jelikož na tom ten kotouč z výroby nebyl, proto mě napadlo tohle jako nejjednoduší varianta...
  4. Likkyss

    Upgrade brzd

    Ahoj, už nějaký čas přemýšlím nad upgradem brzdového systému. Problém je, že mam 16 palcová kola, takže dopředu se mi vejde maximálně 312 mm kotouč, který tam mám. Vzadu mám 282 mm plný nevětraný kotouč, tzn. že by se tam větší vešel. Našel jsem, že se na Supa dělal 310 mm vetraný dozadu, který byl používaný s motorem 3,6 - těžší auto, vyšší výkon, je jasný, že všechny brzdy byly větší... Nyní jsem ale našel, že i u motoru 2.0 TDI 103 kW CFFB ve verzi 4×4 snad mohla být kombinace 312 mm vpředu a tento větraný 310 mm vzadu. Prosím o informace: Byla prodávána kombinace 312 mm vpředu + 310 mm vzadu? Vzhledem ke změně velikosti kotouče se předpokládám změní brzdný účinek, je potřeba zadat změnu rozměrů do ABS/ESP/EBD jednotek? Předpokládám že vzhledem k tomu, že tato brzdová kombinace byla (pokud byla prodávána pouze u 4×4, tak "mapa" ESP bude počítat s další zátěží vzadu - haldex? Vejdou se třmeny na 310 mm kotouč vzadu do 16 palcových kol? Zkoušel někdo tady upgradovat brzdy? Šel by do toho znovu? Vyplatilo se to? Díky.
  5. Ahoj, ještě ožvim toto téma, ve dvou servisech mi řekli, že s takto vysokým nájezdem (320000 km) by to už neměnili ale ve dvou mi zase řekli, že by to vyměnili. Jaký je Váš názor prosím?
  6. Ahoj, mám stejné cvakání na 103 kW CFFB, taky jsem to chtěl začít řešit... Jsou to ty hydroštely? Díky.
  7. Mluvil jsem se spoustou lidí věnujícím se programování řídících jednotek a jeden z nich mi řekl, že to je prý i schopný zničit komplet elektriku v autě. Je to pravda???
  8. Dobrý den, co tak procházím fórum tak jste ten nejlepší. Chtěl bych Vás poprosit, zda byste se nemohl kouknout na toto vlákno:

     a říct, zda byste dokázal překódovat komfortní jednotku tak, aby to poznalo že jsou uvnitř ledky? Až by skončilo omezení cestování mezi okresy, tak bych se rád zastavil na překódování, pokud byste měl čas byl ochotnej. Rovnou prosím i o cenu.

     

    Omlouvám se, že Vám to sem dávám takto na profil, bohužel mi nešlo Vám poslat zprávu.

     

    Děkuji za Váš čas.

    1. ATE666

      ATE666

      ferda25@yandex.ru

  9. Nemyslím týden v kuse :D ale tejden bude možná auto stát v kempu... Jinak pokud někdo taky přespává, doporučuju ze dřeva (v mojem případě z palubek) udělat vyvýšenou podlahu, aby to bylo v rovině se sklopenými sedačkami a vyndat spodní sedáky, pak vznikne nádherná rovná postel 🙂
  10. Chápu, jen to nechci řešit odporem... Ať už čínským nebo "drahým čínským"... Potřebuju tím třeba týden svítit bez nastartování, na přespávání... Každopádně díky všem a jestli někdo vymyslí něco s tou komfortní jednotkou budu rád...
  11. Edit: netušim jak to tam dát, protože tam neni místo :D zkouším ještě elektromechaniky zda je něco napadne... Budu rád, zda něco napadne i někoho tady.
  12. Takže řešení je dát do toho světla např. toto: https://www.alza.cz/auto/osram-canbus-control-unit-5w-d4927247.htm a jiné řešení neexistuje?
  13. Autorizovaný servis to neumí, nevíte o někom, kdo by to zvládl? Díky moc
  14. Ještě jeden poznatek, jak to jsou asi hodně úsporné LEDky (0,8W) tak po zhasnutí světla (to normální zhasnutí cca 30 vteřin) ty LEDky slaboučce svítí (viditelné pouze ve tmě, úplně minimálně) a po delší době cca 5-10 minut to začne svítit ještě slaběji a potom už se ta LEDka nezapne, potom už svítí na oněch 10%... Dle mé úvahy teda řídící jednotka (nevím jaká) se rozhodne, že už není potřeba světlo a dostane se do stand-by režimu s tím, že když vzroste poptávka po proudu, tak tam zase pustí šťávu, LEDka je ale moc úsporná a nepozná to, je to možné? Dá se to překódovat? Díky :)
  15. Ono to svítí suprově, včetně "stmívání", jen po nějaký tý době to začne takhle blbnout... A odporům bych se rád vyhnul, protože potom to ztrácí smysl a bude tam další součástka co bude topit... A taky tím budu svítit při přespávání v autě, tak ať to nežere úplně baterku... Tohle žere 0,8W a svítí to o hodně víc :D
×
×
  • Vytvořit nový...