Přejít na obsah

Rado941

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Rado941

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, tak sa opäť hlásim Vymenil som škrtiacu klapku za novú ale problém pretrváva. Auto jazdí a štartuje za studena ako nové a ked sa motor zohreje tak sa vie aj sám za jazdy vypnúť alebo neštartuje (štartér točí). Diagnostika nevypisuje žiadnu chybu. Ešte nejaký nápad?
  2. Ale v dobe keď auto neštartuje tak nepíše žiadnu chybu. Myslíš že to bude ajtak tá škrtiaca klapka? Škrtiacu vypisuje náhodne bez ohladu nato či štartuje alebo neštartuje. Ale pravdou je že tu škrtiacu by som mal riešiť tak či tak...škúšal som ju vyčistiť ale nebola špinavá.
  3. Dobrý deň, mám problém so svojou Octaviou. Je to 2-jková octavia 1.6 75KW rok výroby 2009. Na aute sa nachádza dodatočne montované lpg. Problém sa prejavuje nasledovne: Studené štarty - všetko super ako nové, následne zohrejem motor na prevádzkovú teplotu a vypnem motor...po pol hodine nemožno naštartovať - štartér točí ale motor nechytí. Prídem na druhý deň k vychladnutému autu - štartuje ako nové. Sú len dva stavy - bude štartuje dobre alebo neštartuje vôbec. Ak sa aj náhodou podarí naštartovať, motor sa dusí a zachvílu sa vypne. Najnovšie sa mi dokonca stalo že idem autom uplne všetko ako má byť a keď už bol motor zohriaty tak sa motor z ničoho nič vypol a pri pokuse o naštartovanie už len točil štartér a motor nechytil. -Skúšal som výmenu snímača kľukového hriadeľa - bez zmeny. -Následne som sa dočítal že tento problém môže spôsobovať snímač teploty chladiacej kvapaliny - kontrola údajov cez diagnostiku a snímač chladiacej kvapaliny(G62) ukazuje reálne hodnoty pri studenom, aj pri teplom motore. -Ďalej som sa dočítal že to môže spôsobovať palivové čerpadlo. Na tom mi nesedí to, že ak sa mi aj náhodou podarí naštartovať a auto prepne na lpg ajtak sa motor vypne. Chcem podotknúť že diagnostika nevypisuje žiadnu chybu. Len niekedy vypisuje chybu škrtiacej klapky,.....ale pravdepodobne to nemá súvis s tým že auto neštartuje za tepla, pretože tú chybu vypíše len občas ( tá chyba vzniká pri pootočení klúčika do polohy pred štartom. 17976 - Throttle Actuator (J338) P1568 - 006 - Mechanical Failure - MIL ON Freeze Frame: RPM: 0 /min Voltage: 11.53 V Load: 21.2 % Load: 78.8 % 17966 - Throttle Actuator (G186) P1558 - 008 - Electrical Malfunction Freeze Frame: T.B. Angle: 8.0° RPM: 0 /min Temperature: 54.0°C Voltage: 1 1.53 V Ďakujem za každú radu, už som z toho auta zúfalý.
×
×
  • Vytvořit nový...