Přejít na obsah

mito7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    151
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

870 zobrazení profilu

Oznámení mito7

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • First Post

Nedávné oznámení

-2

Popularita

  1. bouchy 01. Co je špatného na mé odpovědi?
  2. U S4 je infotainment horší než u Volva a S 3 na tom byl lépe? Jaké jsi porovnával motory, když Volvo bylo živější?
  3. Myslím si, že auto na operák není a nikdy nebude tvoje. Já najeto přes 13 000 km a olej na polovině ukazatele. Klesá plynule od nova.
  4. mito7

    Svolávačky

    Máte nějaké svolávačky? Mě auto vyzvalo na výměnu páčky tempomatu pro možnou nefunkčnost spínače. Provedeno cca 2 hod. v servisu.
  5. Tak proč to neplní ten homologační předpis?
  6. mito7

    2.0 TSI 195kW

    Na tyto teploty se dostane dříve, než za 15 minut. Jezdím ráno i odpoledne po 8 km a ještě jsem se nesetkal s nefunkčním bufikem. U S 2 jsem ve stejném režimu měl problém i s novou baterkou 80 Ah. Tento motor 2.0 TSI / 195 kW má i s nez. Topením jen 68 Ah baterku.
  7. mito7

    2.0 TSI 195kW

    Další cesta Chorvatsko a s rakví 650 l na střeše plně naložené. Ujeto 1014 km, při průměrné spotřebě 6,0 l/100 km.
  8. Jen jsem chtěl upozornit nafťáky na to jak jezdí benzín. Po 11 000 km olej na 1/2. Dlouhodobá je momentálně 7,2 l/100 km. Končím.
  9. Myslím, že tyto stupně mají vliv jen na dosaženou koncovou teplotu, ale výkon vyhřívání bude na všech stupních stejný. V infotainmenu lze najít plynulé nastavení vyhřívání sedaček, tak nevím co to ovlivňuje. Jestli je to i výkon vytápění.
  10. mito7

    Škoda Superb 4

    Ostřikovače světel mně též chybí a pokud by šly doplatit, tak bych je měl. Dosud jsem je měl u všech aut (Felicia 98, Superb I 2002, Superb II 2008) až teď nic. Zároveň bych si doplatil stmívatelné zrcátko u spolujezdce.
  11. mito7

    Tlaky R19

    To utahování šroubů kol je taková groteska. Nejdřív utáhnou pneu utahovákem a potom obejde auto momenťákem a cvakne s ním. Šroub se ani nehne, protože už je utažený podstatně větším momentem. Ano není volný, ale toto není kontrola momentu.
  12. mito7

    2.0 TSI 195kW

    Ráno vždy trasa 8 km po městě, několik křižovatek se stopkou, nějaké vesnice a parkování. Průměr 8 l/100 km. Většinou 2 - 3 lidi. Pravda, že vyjíždím s motorem ohřátým na 70 - 80 stupňů.
  13. V individualu si mohu nastavit chování různých režimů motoru, podvozku atd. Chová se to spíš opačně, při prudkém povolení plachtí a při pomalém brzdí motorem. A samozřejmě podle provozu, omezení rychlosti atd.
  14. Opravdu Vám to ukazuje výměnu až po 30 000km? To mně ukazovalo jen po vyjetí z prodejny, dál už to stále zkracovalo. Ano, někdy po dlouhé jízdě se ten interval i prodloužil, ale nikdy ne po 30 000km. Aktuálně mám výměnu oleje po 12400 km (po dlouhých souvislých jízdách) při nájezdu 10 484 km. Před těmito jízdami to bylo dříve. Jinak dlouhodobá spotřeba od nového roku 7,2 l/100 km po ujetí 6254 km. TSI 4x4 LaK.
×
×
  • Vytvořit nový...