Až teď jsem si všiml. Je to ochranná trubka, jako vlnovec. Používají to elektrikáři jako ochranu kabelů. Průměr se přesně vešel do jaklu u pantu v kufru. Nedovolí kabelům ostrý ohyb. Je to už přes 5 let bez problémů.
Na tyto teploty se dostane dříve, než za 15 minut. Jezdím ráno i odpoledne po 8 km a ještě jsem se nesetkal s nefunkčním bufikem. U S 2 jsem ve stejném režimu měl problém i s novou baterkou 80 Ah. Tento motor 2.0 TSI / 195 kW má i s nez. Topením jen 68 Ah baterku.
Myslím, že tyto stupně mají vliv jen na dosaženou koncovou teplotu, ale výkon vyhřívání bude na všech stupních stejný. V infotainmenu lze najít plynulé nastavení vyhřívání sedaček, tak nevím co to ovlivňuje. Jestli je to i výkon vytápění.
Ostřikovače světel mně též chybí a pokud by šly doplatit, tak bych je měl. Dosud jsem je měl u všech aut (Felicia 98, Superb I 2002, Superb II 2008) až teď nic. Zároveň bych si doplatil stmívatelné zrcátko u spolujezdce.
To utahování šroubů kol je taková groteska. Nejdřív utáhnou pneu utahovákem a potom obejde auto momenťákem a cvakne s ním. Šroub se ani nehne, protože už je utažený podstatně větším momentem. Ano není volný, ale toto není kontrola momentu.
Ráno vždy trasa 8 km po městě, několik křižovatek se stopkou, nějaké vesnice a parkování. Průměr 8 l/100 km. Většinou 2 - 3 lidi. Pravda, že vyjíždím s motorem ohřátým na 70 - 80 stupňů.