Přejít na obsah

andrejviper

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení andrejviper

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Dedicated Vzácný
  • One Year In

Nedávné oznámení

23

Popularita

  1. Riešilo sa to v predĺženej záruke 5/ 100 000 km. Auto malo 90 tis km / 3 roky. Bez problémov prešlo na záruku.
  2. Videl som už niečo podobné podľa toho zvuku u Oct IV 1,5 TSI DSG a skoncilo to výmenou spojok DSG
  3. Výrobca o tomto probléme vie. Chystá sa nový SW pre RJ gateway a kameru asistenčných systémov.
  4. Pravdepodobne slabší akumulátor. Najmä v chladnejších ránach dôjde k poklesu napätia a jednotlivé systémy môžu vyhodiť hlášky. Aký SW updatovali? v MIB?
  5. Ahoj. 85kw má oproti 110 kw mnešie turbo. Vstrekovače rovnaké aj spojka. Preveroval som to podľa VIN čísla. Jednalo sa o motory DTRD (85kw) a DTTA (110kw) . Obe manuál.
  6. Často býva príčinou chladič zpätného vedenia výfukových plynov (tzv. nízkotlaký egr). Daj do youtube tú závadu a vyhodí ti niekoľko videí.
  7. Pokiaľ sa filter nemôže prirodzene regenerovať rozsvieti sa hláška filtr částic: palubní kniha, v tomto prípade stačí dlhšia jazda ustálenou rýchlosťou nad 60 km/h a otáčky nad 2000 , podľa návodu na obsluhu, ak by sa táto hláška ignorovala, rozsvieti sa k tejto hláške ešte kontrolka motora a potom je vhodné urobiť servisnú regeneráciu na mieste cez diagnostiku. Nevidím zmysel ju robiť ak všetko funguje ako má.
  8. Ahoj. Ak sa filter naplní sadzami napríklad opakovane prerušovanými regeneráciami do 40 g je možné spustiť servisnú regeneráciu u stojaceho vozidla - diagnostikou. Pri normálnej jazde sa spustí regenerácia akonáhle dosiahne limit vypočítanej hmotnosti sadzí 22,80 g .Čiže áno v tvojom prípade ak dosiahne z tých 18,92 na 22,80 g spustí sa regenerácia. Limit prekročenia znamená, že nad ten limit už nie je možná ani servisná regenerácia a filter je potrebné vymeniť / vyčistiť.
  9. Na to zatekajúce 3. brzdové svetlo u kamiqu je vydané TPI. Ten lak skutočne vyzerá ako následok vtáčieho trusu.
  10. Na obrázku vyznačené šípkou. Strčí sa tadiaľ trubička zo spreja a nastrieka sa na remeň. Ale ako som písal nemajú ho všetky TDI EVO, hlavne prvé kódy motorov DSTB a DSUD ho nemali všetky,
  11. V servise s tým nič neurobia, pretože výrobca to aj v materiáloch zadefinoval ako sériový stav.
  12. Presne ako píšu páni. Najlepšie je dať si urobiť ponuku v najbližšom autorizovanom servise podľa VIN. Dá sa to spraviť za tých 5 max 6 hodín aj s nastavením.
  13. Myslíš cena rozvodov + práca? alebo cena prípravku?
×
×
  • Vytvořit nový...