Přejít na obsah

lukyadam

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení lukyadam

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ja ten motor mam ve sve Scale v kombinaci s DSG. Mel jsem paralelne k tomu jeste sluzebni Scalu 1.6 TDI ale s manualem. Stejny Rok jen jiny mesic vyroby. Zadny problem ani u jednoho auta. Jen ve spojeni s DSG ma ten motor uplne jiny zvuk, krasne potise to jede a i super spotreba. Myslim, ze neni ceho se bat.
  2. podle me jo, je to napsane v popisu ze i na papir, textil...
  3. WD prave musi byt s tim teflonem (je urceny i mimo jine na Plasty a gumu), zustane jen takovej film a prestane to vrzat a nezustane tam mastny film a neposkozuje to plasty nebo gumu.
  4. jasne muzu: WD-40 - Suchy olej s pridavkem PTFE - https://wd40.cz/produkt/vysoce-ucinne-mazivo-ptfe/ Liqui Moly - https://www.motora.cz/autochemie/mazaci-spreje/udrzbovy-a-mazaci-sprej-400ml-213131475.htm?gclid=EAIaIQobChMI-cCHvb_s7wIVBAd7Ch3_LgoTEAQYAiABEgLZcfD_BwE
  5. Presne tohle jsem mel u sve Scaly rv. 10/2019 take! Vrzani mezi jednotlivima plastama na palubce (vydechy klima, ty panely na palubce vsechny na dotek vrzali). Vsechno tohle prestalo kdyz jsme na to nastrikal specialni suchy sprej s PTFE (teflon) a den nechat byt. Dal jsem to i na tesneni dveri na okenni ramy a vsude kde je guma. Protoze, nevim proc, ale skoda pouziva zvlastni gumu ktera je sucha a potom vrze. Premiovky typu BMW, Mercedes pouzivaji jine tesneni a materialy a tento problem nemaji.
  6. jen pro info prevodovka ve Scale by mela mit oznaceni DQ200.
  7. nad timhle Chiptuningem do sve scaly (1.6 TDI - 85 KW 250Nm) jsem take premyslel. ALE bohuzel typ DSG prevodovky ktery je do scaly montovany je koncipovany do aut s max. 250Nm. Tudis cokoliv nad 250Nm nadmerne zatezuje DSG co urcite muze vest k predcasne poruse prevodovky nebo jejich casti. Samozrejme pro motor toto navyseni je zrejme v pohode, ale upravci nepocitaji prave s tim, ze problem je samotna prevodovka DSG ktera je ve scale namontovana. V pripade poruchy v ramci zarucni doby je pak otazka, zda budete schopni nahrat zpet puvodni SW nekde ze zalohy, protoze jinak zcela urcite bude upraveny SW DSG prevodovky povazovan za pricinu poruchy a to povede k odmitnuti reklamace.
×
×
  • Vytvořit nový...