Přejít na obsah

Goauld

Uživatel
  • Počet příspěvků

    173
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Goauld

  1. Taky mam stejnou zkusenost s topenim v nizkych teplotach. Minuly rok v zime, tri dny po sobe topeni, ctvrty den sice pustilo topeni, ani neotocil starter =D
  2. Goauld

    Letní pneu

    No, jak jsem psal, jezdím klidně po okreskách, městě a dálnici. Nepotřebuju číst pod palbou v zatáčce, Superba mam na komfortní dopravu a na zábavu mám auta jiná. Každopádně relativně novej Bridgestone jsem teď v létě roztrhal, když se tam utrhla kompletně patka.
  3. Goauld

    Letní pneu

    Z různých recenzí mi vyšlo, že SportContact 7 je spíše pro lehčí auta a hlavně sucho. Na mokru a asfalt/pole/louka, kde jezdím, mi líp výjde PremiumContact 6
  4. Goauld

    Letní pneu

    Viděl jste někdo někde Continental PremiumContact 7 v rozměru 235/40 R19? EDIT: Prolezl jsem web Continental a nevyrábí se ani v rozměru na Superba Co místo toho? Nejsem divočák, potřebuju to na zábavnější jízdu po okreskách s 206kw => PremiumContact 6?
  5. hele nevim, mne ted delali na mk2017 v autorizaku vsechnom co je v tom servisnim intervalu a stalo to 9500
  6. Jak moc sákně? Jenom že tam vidíš mastnotu, nebo je tam loužička?
  7. Dnes na 2.0 tsi 206kw : - výměna oleje s filtrem - výměna svíček - prachovej a pilovej filtr Porsche Brno, 9545.65 Kc s DPH
  8. RS benzín ve 4x4 by hodně potěšil. Líbí se mi i varaianta Sportline, ale nevzdám se výfuku v nárazníku dokud to ještě půjde udělat jinak.
  9. e1.: Skoda Plus na tohle zaruku nema, tohle neni tajna chyba. Brad123: Mrkni na magnety, ale preventivne bych udelal i odlucovac oleje. Neni na to servisni interval, ale dokaze ti to udelat dobrou paseku v aute. Magnety a odlucovac mas dohromady cca za 3000, takze absolutne nic a dokazes si to s trochou zrucnosti vymenit i sam. Mrknul bych jeste jestli nemas v sani olej, jestli ti nechcije turbo. Ale s tak nizkym najezdem bych to netipoval. Zacni kazdopadne magnety a odlucovac. Levna vymena a dokaze hodne zmenit.
  10. proc rozvody ve 120k km? To vydrzi minimalne 250, spise az k 400k km s pravidelnym servisem
  11. Dodám jen, že čitění odvodňovacích kanálků je součástí velkého servisu po 60k km. Aspoň teda v ČR.
  12. 110 stupňů se mi nikdy nepovedlo ani, max 105 stupňů. Nádherné odflusnutí do výfuku mám při režimu sport a jízdě do delšího středního kopce na půl plynu, když si auto přeřadí ze čtyřky na pětku okolo 3500 otáček. Můžu kdyžtak předvést u sebe někdy v okolí Brna.
  13. K té převodovce co jsem řešil, tak jsem byl v autorizáku na přezutí a říkali, že to je běžný zvuk u 6st DSG a není tam žádný problém
  14. to bude revize. Bez pismene je to vzdy original a kazde dalsi pismeno je pak oznaceni revize
  15. No, já mám klapky už permanentně otevřené přes úpravu RJ. Každopádně když máš otevřené obě klapky, tak vypni motor a až potom zařaď P. Zůstanou ti otevřené i na zaparkování. Jakmile ale nastartuješ, tak se zavřou. Takhle si s otevřenýma klapkama deaktivuješ motorky v RJ a budeš je mít otevřené permanentně. Doporučuju si hodně rozehřát výfuk ostřejší jízdou a potom u launch controlu uslyšíš velmi slušné střílení do výfuku jak od rally auta. Launch Control nepoužívám, ale jednou si to chce zkusit pak každý po tom, co si ty klapky deaktivuje =)
×
×
  • Vytvořit nový...