-
Goauld změnil svou profilovou fotografii
- Nezávislé topení topí celou noc
-
Letní pneu
No, jak jsem psal, jezdím klidně po okreskách, městě a dálnici. Nepotřebuju číst pod palbou v zatáčce, Superba mam na komfortní dopravu a na zábavu mám auta jiná. Každopádně relativně novej Bridgestone jsem teď v létě roztrhal, když se tam utrhla kompletně patka.
-
Letní pneu
Z různých recenzí mi vyšlo, že SportContact 7 je spíše pro lehčí auta a hlavně sucho. Na mokru a asfalt/pole/louka, kde jezdím, mi líp výjde PremiumContact 6
-
Letní pneu
Viděl jste někdo někde Continental PremiumContact 7 v rozměru 235/40 R19? EDIT: Prolezl jsem web Continental a nevyrábí se ani v rozměru na Superba Co místo toho? Nejsem divočák, potřebuju to na zábavnější jízdu po okreskách s 206kw => PremiumContact 6?
-
Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?
hele nevim, mne ted delali na mk2017 v autorizaku vsechnom co je v tom servisnim intervalu a stalo to 9500
-
Motor 2.0 TSI 206 kW
Jak moc sákně? Jenom že tam vidíš mastnotu, nebo je tam loužička?
-
Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?
Dnes na 2.0 tsi 206kw : - výměna oleje s filtrem - výměna svíček - prachovej a pilovej filtr Porsche Brno, 9545.65 Kc s DPH
-
Škoda Kodiaq II
RS benzín ve 4x4 by hodně potěšil. Líbí se mi i varaianta Sportline, ale nevzdám se výfuku v nárazníku dokud to ještě půjde udělat jinak.
-
Motor 2.0 TSI 206 kW
e1.: Skoda Plus na tohle zaruku nema, tohle neni tajna chyba. Brad123: Mrkni na magnety, ale preventivne bych udelal i odlucovac oleje. Neni na to servisni interval, ale dokaze ti to udelat dobrou paseku v aute. Magnety a odlucovac mas dohromady cca za 3000, takze absolutne nic a dokazes si to s trochou zrucnosti vymenit i sam. Mrknul bych jeste jestli nemas v sani olej, jestli ti nechcije turbo. Ale s tak nizkym najezdem bych to netipoval. Zacni kazdopadne magnety a odlucovac. Levna vymena a dokaze hodne zmenit.
-
Rozvody 2.0tsi
proc rozvody ve 120k km? To vydrzi minimalne 250, spise az k 400k km s pravidelnym servisem
-
Panoramatické střešní okno.
Dodám jen, že čitění odvodňovacích kanálků je součástí velkého servisu po 60k km. Aspoň teda v ČR.
-
Výfuk s el. klapkami
110 stupňů se mi nikdy nepovedlo ani, max 105 stupňů. Nádherné odflusnutí do výfuku mám při režimu sport a jízdě do delšího středního kopce na půl plynu, když si auto přeřadí ze čtyřky na pětku okolo 3500 otáček. Můžu kdyžtak předvést u sebe někdy v okolí Brna.
-
Motor 2.0 TSI 206 kW
K té převodovce co jsem řešil, tak jsem byl v autorizáku na přezutí a říkali, že to je běžný zvuk u 6st DSG a není tam žádný problém
-
Oprava startovacího tlačítka superb III
to bude revize. Bez pismene je to vzdy original a kazde dalsi pismeno je pak oznaceni revize
-
Výfuk s el. klapkami
No, já mám klapky už permanentně otevřené přes úpravu RJ. Každopádně když máš otevřené obě klapky, tak vypni motor a až potom zařaď P. Zůstanou ti otevřené i na zaparkování. Jakmile ale nastartuješ, tak se zavřou. Takhle si s otevřenýma klapkama deaktivuješ motorky v RJ a budeš je mít otevřené permanentně. Doporučuju si hodně rozehřát výfuk ostřejší jízdou a potom u launch controlu uslyšíš velmi slušné střílení do výfuku jak od rally auta. Launch Control nepoužívám, ale jednou si to chce zkusit pak každý po tom, co si ty klapky deaktivuje =)