Přejít na obsah

Pavelspitalnik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pavelspitalnik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jj, vim. prave proto to resim, ze je to fakt malo na to, ze to ma byt po oprave
  2. dlouhodobá spotřeba 7,9-8 / 100. no, rozvody mi tam prý taky měnil. nevím co by na tom mohl udělat blbě. mě napadlo jen, že by šel tlak pryč přes ventily. Ty se určitě neměnily a buchví, jestli na nich taky něco dělali, když měli hlavu dole.
  3. Ok, díky, zkusím mu říct, ať to zkontroluje. No a když to bude špatně nastavené, jak se to dá odstranit? znamená to zase sundat hlavu, rozebrat motor a přenastavit? a když bude nastavení v pořádku, v čem dalším by mohl být problém? např. špatné ventily, gufera?
  4. kod motoru je BSE. jelikož žádám o radu, byl bych sám proti sobě, kdybych psal lži.... nejsem automechanik, nevím, co znamená na 12 kanali 28-87. Prosím o vysvětlení
  5. Dobrý den. Mám škodu octavii II r.v. 2009, 1.6 mpi. Před nějakým časem mi v motoru naměřili špatné komprese ( hodnoty zhruba 7,5 9 10,5 11). Známý mi dělal opravu, říkal, ze vyměnil písty, kroužky, těsnení pod hlavou. Co všechno se dělalo na hlavě nevím, každopádně teď, po najetých 3000 km přeměřené tlaky kolem 8,5 na každém válci. Měl by nekdo radu, co s tím může být?
×
×
  • Vytvořit nový...