Podložky? NIKDY!!!
Říká ti něco pojem "příklon rejdového čepu"?
Asi ne, protože jinak bys nad podložkami ani neuvažoval. Myslím, že konstruktéři aut se něco napočítají, aby auto sedělo na silnici co nejlépe. No, a pak někdo nacpe kus slitiny hliníku (v tom lepším případě) pod ráfek kola a je vše jinak... Většina aut má záporný příklon čepu, výhody oproti kladnému příklonu jsou nekompromisní: samostabilizační účinek, jak při akceleraci, tak při brždění, rozdílné nahuštění pneu, rozdílný záběr kol. Takže pokud dáš podložky pod kola, tak ze záporného uděláš kladný a pocit větší stability auta je pouze subjektivní. Nepopírám, že kola dřící o podběhy blatníků jsou impozantní, ale v takto "vytuněném" autě bych fakt nejel ani 1 km.
A zde je potom životnost ložika malicherností...(odchází kvůli změněným silám na něj působících)
Pokud mermomocí chceš větší rozchod kol, tak vyměň kompletní zavěšení kol.
(náčrtek jen pro představu, míry jsou záměrně přehnané kvůli názornosti)
PS: proč myslíš, že máš v techničáku napsaný povolený rozměr ráfků a kol...