-
1.6 TDI CR (55kW)
Tak na firemní Fabce Combi za 4 roky najeto necelých 165000 km. Spotřeba okolo 4,75l. Za 14 dní půjde pryč a nahradí jí Auris TS 1,6 D-4D. Za celou dobu mne nevyšplouchla, takže maximální spokojenost. Tedy až na těch 55kW. Dalo se žít i s tím, ale. Hlavně už se nedozvím, co s těma 55kW udělá svolávací diesel akce, kde snad přehrají firmware.
-
1.6 TDI CR (55kW)
Tak po roce jdu zítra na 45000km prohlídku. Jezdím nejlevnější naftu, na svoje poměry sice pomalu, ale s výsledným průměrem 4,9 l/45000km a to navíc tak 10000km s rakví, 2000km s 4 kolama na střeše a v létě klima. V podstatě celý rok jezdím v práci 120km/h za 4,6l a potom 3x na dovolenou 170km/h za 6l. Zatím spokojenost. Jediná závada bylo čidlo výfukových plynů, ale to jsem možná urazil někde offroad sám a v pohodě jsem dojel 400km směrem k servisu.
-
1.6 TDI CR (55kW)
9000 najeto a stále spokojenost. Spotřeba pod 5l, naftu neřeším a zatím mám asi štěstí. Nevíte někdo, jak je to s tímhle motorem v jednotlivých verzích výkonu? Do teď jsem si myslel, že je to stejné železo s jiným softwarem, ale teď koukám na nabídku chipování a jsem překvapen, že se nabízí u všech verzí jen navýšení o něco a ne pro všechny motory stejný konečný výkon.
-
1.6 TDI CR (55kW)
Já mám zatím 4400km a spokojenost. Spotřeba dlouhodobě 5,0l/100km (pravda, nehoním to, ale 70% jezdím 130 dálnice). Pokud jde o Škodu jako takovou, když mi v záruce odešla převodovka na Roomsteru, tak třeba prodejce a servis NHCar mne s odtahem a náhradním vozem defacto vyfakoval (přitom jak na 15000 i na 30000 garančce jsem je na divný zvuk, který mizí až s vyšlápnutím spojky upozorňoval), ale třeba do Vlašimi mne odtáhli, opravili a vůbec neřešili, že správně by mělo být náhradní auto grátis jen na 3 dny a já s ním jezdil týden, než byl Roomster opraven.
-
1.6 TDI CR (66 kW)
Nafasoval jsem verzi 55kW. Zatím najeto po 2 týdnech 2500km. Jezdím s ní celkem eko a proti 1,6 benzín Roomsteru, kde při dodržování rychlosti bylo 8,2l/100km, dost bomba spotřeba 4,9l/100km (dokonce včera s rakví na střeše 250km se udržela taky pod 5l). Jen by mne zajímalo, kam výrobce chodí na tu tabulkovou spotřebu.
-
Spotřeba 1.6 16V
Dlouhodobý (cca 105000km) průměr 8,9l. Jak se jede mimo dálnici, jde to dolů, ale na dálnici je to dost průšvih. Už jsem měl v cíli průměr i přes 12l. Chtělo by to 6kvalt.
-
Spotřeba
Vždyť jsem to psal ... Takže pro některé z Vás je jediný rozdíl v tom, že v zahraničí se vezete hezky v pravém, pohodovou 100. Dělejte to tak i tady a budeme spokojeni všichni.... Jinak ale nemáš pravdu, že se jezdí v zahraničí jinak. Jen někteří z Vás jezdí jinak a proto to tak i vnímají.
-
Spotřeba
Sorry, ale to jsou nepodložené řeči. Jak do (IT), tak z (IT) jsem jel okolo 180 jak jen to šlo a díky tomu jsem narážel na dost hlavně (A) kteří se prdelili v levém a jejich soukmenovci je blikali. Cestou zpátky byl zajímavý zážitek, když mne ve 180 problikával "pohodový" (A) ve chvíli kdy tlačím před sebou transportera také (A) a nakonec nás podjel. Poté se transporter zařadil a ten podjížděcí blbec se mi motal dalších 7km 160 v levém, než konečně sjel. Takže pro některé z Vás je jediný rozdíl v tom, že v zahraničí se vezete hezky v pravém, pohodovou 100. Dělejte to tak i tady a budeme spokojeni všichni. P.S. A spotřeba mi taky půjde dolů, když furt nebudu muset brzdit a akcelerovat.
- Spotřeba
-
1.4 16V start na 3 válce
To snad ani není možné. Kolega konstatoval, že jeho 1,2 je živější, než jeho firemní 1,4 a já po svezení v té 1,4 55kW nemám důvod pochybovat. K tématu. Dělá mi to na 1,6 taky a už jsem to zažil na feldě i OI. Řekl bych, že to má co dělat s kondenzací vody někde v motoru (s ohledem na to, že se to děje jen za určitých teplot). Jak se to prošťouchne prošlápnutím plynu na volno, tak je okamžitě klid.
-
Spotřeba
Buď jsem to nepochopil, nebo si protiřečíš. DE kontra bez nehod A ke spotřebě. S klimou Buštěhrad-Plzeň-Buštěhrad průměr 14,8l. V pátek jedu přibližně stejnou trasu jako Nohab (jen končím v Monfalcone) i při stejném obsazení a naložení. Tak jsem zvědavý až se za 14 dnů vrátím, jak to bude rozdílné. A teď vyrážím na trasu Buštěhrad-Zlín, tak všichni na D1 pozor.
-
Spotřeba
1. Takže vo firme a není to jediný vůz kterým jezdím. 2. Mám za sebou cca 800000 km bez nehod a stále stejným tempem. Jediná nehoda, byla, když jsem zastavil za kolonou na D1 která vznikla při bouračce a člověk který se prdelil 140 v levém až jsem ho po několika km podjel a ujel mu, to za mnou neubrzdil a rozsekal mne na šrot. Bylo to ještě ve feldě a život nám zachránilo to, že mne trefil na stranu a tak se síly rozložily jak na kulečníku. Utrhly se s náma sedačky a jinak nic.
-
Spotřeba
Já nejvíc na tacho dostal 210 (ale to už bylo z kopce a asi i s větrem v zádech). Na OI jsem se dostal na 220 tacho a i když to člověk vnímá jinak pocitově, R sedí lépe. Průjezdy zatáček ve 160 v poho tam, kde jsem s OI musel na 140, protože víc už to odvalovalo do stran. Bejt R nižší, tak se tady nad jízdníma vlastnostma rozplývaj všichni. Takhle jsem byl nejdřív v šoku z náklonu a jak to je citlivé na boční vítr (a to mám doma Kangoo). Potom jsem tyhle pocity odboural a je to fakt v pohodě.
- Spotřeba
- Spotřeba
Jetson
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva