Přejít na obsah

japok

Uživatel
  • Počet příspěvků

    152
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení japok

  1. Měl jsem olej pod miskou pružiny až na nálepce kde je číslo dílu takže jsem tlumiče vyměnil. To co je vidět na foto bych zatím neřešil.
  2. Kódování: 0100000202000000 Jestli máš alarm a tažné z výroby tak tato funkce je nastavena automaticky.
  3. Když ty dráty budou nalomený tak není potřeba nic měnit. Stačí zapajet a bude to zase plně funkční.
  4. U mě dělané ODISem nevím jestli to zvládne i VCP.
  5. Spustit Základní nastavení a poté Počáteční online kalibraci (zákaznický servis), a ujet 3 - 10 km po silnici s dobrým značením, když vše proběhne tak jak má na displeji rádia se zobrazí zelený obdélník
  6. japok

    Nezávislé topení

    Co použít třeba tohle https://www.danhag.de/app-steuerung/skoda/skoda-superb/10/skoda-superb-iii-app-steuerung-standheizung
  7. japok

    Autobatéria

    To je opravdu divné, že tam je 13V po x hodinovém stání venku v mrazu. Baterie stale krmi vsechny jednotky v aute (neberou moc ale něco preci). Mel jsem tady spousty baterek (nových) které když jsem nabil a nechal 8h odstat tak ani jedna nikdy neměla 13V. Nemůže trošku svindlovat ten voltmetr kterým to meříš?
  8. japok

    Autobatéria

    JSvoboda: Moje auto tedy rozhodně když je pod 5° nenabijí stále (myslím nabíjecí napětí 14,4 - 14,8V) Záleží na verzi jednotky Gateway. Já mám index AA HW: 512 SW: 5366 Většinou když svitim denim svicenim tak nabíjí 14,8V ale jakmile je baterie zhruba na 60% nabita napětí začne klesat. Můžu to ovlivnit když zapnu vyhrev sedadel ale i to přestane pomáhat když je baterie nabita na zhruba 80% Když rozsvitim hlavní svetla tak se nabíjecí napětí drží na 13,3V. Když svítí hlavní svetla tak nepomáhá ani výhřev sedadel. Jakmile je kapacita baterie někde okolo 60 - 70% klesne nabíjecí napětí na 12,9V. Nabil jsem baterii nabíječkou Ctek a zhruba 4h po nabíjení byla baterie na 92%. Po první jízdě od nabití nabíječkou auto nenabijelo (napětí 12,5V) a až když klesla kapacita baterie někam k 70% zaclo trochu nabíjet. Auto nikdy nenabije baterii na 100% (tedy alespoň to moje) Jak už tady někdo psal je to hrozný algoritmus kdy a jak to nabíjí.
  9. Ostřikovače světel se dají úplně vypnout v přizpůsobení BCM
  10. Dělalo mi to něco podobného. Vyměnil jsem světlo a zatím to funguje. Světla jsou řízená signálem PWM.
  11. Nebo stačí stisknout pravý roler na volantu a hláška také zmizí. Jen zůstane symbol světel místo denního počtu ujetých km.
  12. japok

    Nezávislé topení

    Když je Gateway s indexem AA a novější nelze potlačit inteligentní nabíjení vyhrevem sedadel.
  13. Zkus restartovat (tovární nastaveni) infotaiment a climatronic. Jinak volant se dá samostatně zapnout i vypnout.
  14. japok

    Nezávislé topení

    Další nastavení Climatronicu Stiskněte Menu na panelu Climatronicu → nastavení ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu ■ Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru vozidla ■ Automatické vyhřívání čelního skla - aktivace/deaktivace automatického vyhřívání čelního skla
×
×
  • Vytvořit nový...