Přejít na obsah

japok

Uživatel
  • Počet příspěvků

    151
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení japok

  1. Kódování: 0100000202000000 Jestli máš alarm a tažné z výroby tak tato funkce je nastavena automaticky.
  2. Když ty dráty budou nalomený tak není potřeba nic měnit. Stačí zapajet a bude to zase plně funkční.
  3. U mě dělané ODISem nevím jestli to zvládne i VCP.
  4. Spustit Základní nastavení a poté Počáteční online kalibraci (zákaznický servis), a ujet 3 - 10 km po silnici s dobrým značením, když vše proběhne tak jak má na displeji rádia se zobrazí zelený obdélník
  5. japok

    Nezávislé topení

    Co použít třeba tohle https://www.danhag.de/app-steuerung/skoda/skoda-superb/10/skoda-superb-iii-app-steuerung-standheizung
  6. japok

    Autobatéria

    To je opravdu divné, že tam je 13V po x hodinovém stání venku v mrazu. Baterie stale krmi vsechny jednotky v aute (neberou moc ale něco preci). Mel jsem tady spousty baterek (nových) které když jsem nabil a nechal 8h odstat tak ani jedna nikdy neměla 13V. Nemůže trošku svindlovat ten voltmetr kterým to meříš?
  7. japok

    Autobatéria

    JSvoboda: Moje auto tedy rozhodně když je pod 5° nenabijí stále (myslím nabíjecí napětí 14,4 - 14,8V) Záleží na verzi jednotky Gateway. Já mám index AA HW: 512 SW: 5366 Většinou když svitim denim svicenim tak nabíjí 14,8V ale jakmile je baterie zhruba na 60% nabita napětí začne klesat. Můžu to ovlivnit když zapnu vyhrev sedadel ale i to přestane pomáhat když je baterie nabita na zhruba 80% Když rozsvitim hlavní svetla tak se nabíjecí napětí drží na 13,3V. Když svítí hlavní svetla tak nepomáhá ani výhřev sedadel. Jakmile je kapacita baterie někde okolo 60 - 70% klesne nabíjecí napětí na 12,9V. Nabil jsem baterii nabíječkou Ctek a zhruba 4h po nabíjení byla baterie na 92%. Po první jízdě od nabití nabíječkou auto nenabijelo (napětí 12,5V) a až když klesla kapacita baterie někam k 70% zaclo trochu nabíjet. Auto nikdy nenabije baterii na 100% (tedy alespoň to moje) Jak už tady někdo psal je to hrozný algoritmus kdy a jak to nabíjí.
  8. Ostřikovače světel se dají úplně vypnout v přizpůsobení BCM
  9. Dělalo mi to něco podobného. Vyměnil jsem světlo a zatím to funguje. Světla jsou řízená signálem PWM.
  10. Nebo stačí stisknout pravý roler na volantu a hláška také zmizí. Jen zůstane symbol světel místo denního počtu ujetých km.
  11. japok

    Nezávislé topení

    Když je Gateway s indexem AA a novější nelze potlačit inteligentní nabíjení vyhrevem sedadel.
  12. Zkus restartovat (tovární nastaveni) infotaiment a climatronic. Jinak volant se dá samostatně zapnout i vypnout.
  13. japok

    Nezávislé topení

    Další nastavení Climatronicu Stiskněte Menu na panelu Climatronicu → nastavení ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu ■ Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru vozidla ■ Automatické vyhřívání čelního skla - aktivace/deaktivace automatického vyhřívání čelního skla
  14. Dobře. Takže auto má pACC nastaveno v menu na aktivní. Během aktualni jízdy tempomat nebyl ještě zapnut. Po stisku TA tlačítka na volantu prevezme aktuální rychlost a nebo nastaví danou rychlost např. ve vesnici 50km/h?
×
×
  • Vytvořit nový...