-
Octavia IV FL
Dávám jeden "zimní" dotaz. Vyhřívané přední sklo, jak jsou teď mrazy pod -10, tak je ráno sklo ojíněné námrazou. Nastartuju a zapnu výhřev předního skla a nic. Dneska jsem to vzal infrakamerou a sklo i po 5 minutách mělo stále -11st. (ofuk na sklo vypnutý, puštěný na nohy, aby to neovliňovalo měření). Sklo rozmrzne až ofukem teplého vzduchu. Takže zítra jdu prudit do servisu.
-
Octavia IV FL
Tohle mi to udělalo přesně jednou. Po zapnutí zapalování už ok a zatím (3měsíce) se to neobjevilo.
-
Octavia IV FL
Ještě dotaz, existuje nějaké kapacitní udělátko na volant, aby to emulovalo že ho držím? Sice jej držím, ale lehce zespodu a stále to řve, abych držel volant.
-
Octavia IV FL
O4 (alespoň ta moje) to neumí. Vzal jsem si mojí starou O3 L&K, abych to vyzkoušel a ta se drží uprostřed pruhu vždy. O4 FL (First Edition Ultimate) se drží jen při zapnutém tempomantu, jinak reaguje až při přiblížení k čáře, kde zasáhne.
-
Octavia IV FL
Mě to od nova (7/24) nešlo vypnout (ten pojezd při nasednutí) a pak někdy v posledním týdnu v srpnu jsem čekal v autě a hrál si s infotaimentem a najednou to šlo přepnout a od té doby to funguje, tak nevím zda chyba v matrixu nebo proč se to stalo, každopádně teď to funguje jak má.
-
Octavia IV FL
Ta umělá inteligence je nepoužitelná parodie. ChatGPT jinak používám v práci velmi často, takže mám jistou představu co umí.
-
Octavia IV FL
To opravili někdy v druhé polovině srpna, najednou to začlo fungovat. Staženo pravděpodobně OTA aktualizací, protože auto v servisu nebylo.
-
Octavia IV FL
Mám dotaz na ostatní majitele, poslední měsíc si všímám jiné funkce LineAssistu (TravelAssist). Pokud jedu na tempomat, auto samo řídí, samo jede. Vypnu tempomat, ale auto je v režimu TravelAssist a LineAssist už sám neřídí, ale zasáhne až při najetí na čáru, při zapnutém tempomatu se vzorně drží ve středu pruhu. O3 fungovalo vedení v pruhu kdykoli, jak na tempomat, tak bez. U O4 jsem si toho buď dotěď nevšiml nebo je to zase nějaká změna v sw, protože mám pocit že to dřív drželo střed pruhu i bez tempomatu.
-
Octavia IV FL
To fakt člověk chce, vypínat kvičení při překročení rychlosti v menu, takhle to bylo celkem dostupný.
- Octavia IV FL
-
Octavia IV FL
Tak ten nový volant - nelíbí 😕
-
Octavia IV FL
Jediné co šlo přihodit byli airbagy navíc, jinak všechno v základu. Nezávislé topení se objevilo v prvním prospektu, ale reálně nešlo objednat a hned mi poslali nový prospekt bez topení.
-
Octavia IV FL
Já to začal vybírat těsně před nástupem faceliftu, takže už když vylezl facelit tak už jsem šel rovnou do něj. Pohon v Ultimatu by za mě ok, takže tam problém nebyl, ale chtěl jsem to co nejlépe vybavené, takže jsem holt bral co bylo. Kromě toho topení a aut. parkování/předjíždění nevím co by tomu chybělo, proti dnešní nabídce. Zatím najeto od srpna 14tkm a celkem je to použitelné auto, pár much to sice mělo, ale většinu jsme vychytali. Sice jsem chtěl původně vyzkoušet hybrida, ale toho co má nový superb nebo kodiaq a ten do Octavie nenabízí, starý hybrid před faceliftem ne (nízký dojezd, pomalé nabíjení).
-
Octavia IV FL
Mě ten konfigurátor škodovky docela "kaká", Objednával jsem hned na začátku Ultimate edici tj. max. vybavenou. V prospektech se plácali po zádech, jak to samo řídí, samo jede a samo parkuje - no tak to poslední fakt ne, tento systém k ultimate edici se nenabízel. To samé nezávislé topení, smolík - je léto tak na co topení ne? Pak vyleze normální nabídka a tam všechny tyto funkce jdou a popravdě jsem nezkoumal co to nemá proti ultimate. Pak drobné změny tu sebereme gumu v kufru, tuhle dáme o kamery míň, apod. Člověk aby byl detektiv a dohledal každou položku.
-
Octavia IV FL
Tal alespoń to bude i navenek znít trochu sportovně. Jen škoda, že je to jen předokolka, přenést ten výkon na silnici už bude občas problém.