Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doki

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Doki odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Samozrejme máte pravdu na fakture je napínak K . Ohľadom oleja, sám musím uznať že olej je po cca. 10 tis. totálne čierny asi ako v našej Octavií 1.9 TDI.Neviem či je to normálne u benzínového motora 10 tis. km po výmene oleja.A to by mal byť LL olej Shell 5W-30 AV-L.
  2. Doki odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Zdravím Vás , tak som dal na Vaše rady a nechal som včera skontrolovať a následne vymeniť napinák rozvodovej reťaze pre jemné chrastenie po naštartovaní teplého motora trvajúce cca. 2 sekundy. Výmena bola prevedená v autorizovanom servise Škoda , vymenili napínák za najnovší typ N a plastový kryt rozvodov. Podľa vyjadrenia známeho v servise žiadne opotrebenie napínaku ani rozvodovej reťaze nebolo zistené, akurát mi bola doporučená vymena motorového olaja, ktorý je podľa mechanika opotrebený . Olej má momentálne 10 tis. km. prevažne na krátke vzdialenosti a je tam Shell 5W-30 AV-L s pevnými serv. intervalmi .Pravdepodobne prejdem na Castrol 5W-40.Cena celého servisu včetne dielov bola 250 euro.
  3. Doki odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Používam Shell AV-L 5w-30 , do 80 tis. jazdil na intervaly Longlife,auto mám len rok a najazdil som 11 tis. km. hlavne krátke trasy do 20 km.S tou dlžkou počuteľného jemného chrastenia ,keď som sa posledne na to zameral je to viac menej okolo 2-3 sekundy po teplom štarte.
  4. Doki odpověděl na Rocky's téma v Motor 1.8 TSI
    Zaujmavé je že na mojom 1.8 TSI počuť jemné chrastenie asi prvých 3-5 sekúnd po naštartovaní ale len za tepla.Za studena nepočuť úplne nič.Mám motor BZB 90t. km. Superb II.Inak motor ide super,mám aj Octaviu 1,9 TDI 2006 ale tie 2 l v spotrebe na 100 km rád pre Superb priplatím.
  5. Mám tiež najazdené 7 tis. km po výmene oleja ,zatiaľ bez úbytku tesne pod hornou ryskou, motor 1.8 TSI , BZB, najazdené 87 tis. km, tiež vačšinou krátke vzdialenosti do 15 km.
  6. Mal som skoro rovnaký problém na OII 2,0 TDI 2004 BKD, vymenili mi hlavný aj pomocný spojkový valec a nič.Dali mi dole prevodovku- spojka ako nová a nakoniec mi v origo servise Škoda v Pieštanoch poradili pozreť prevodovku a zistilo sa vymlatené uloženie ložiska tuším predlohového hriadela.Oprava stála 700 euro po známosti a musela sa meniť polovica skrine prevodovky.Zaujimavé je že nová skriňa prevodovky bola už v mieste uloženia imkriminovaného ložiska inak a pevnejšie konštruovaná aj s mazacím kanálom.Takže jasná vada konštrukcie.Udajne som nebol u nich prvý s podobným problémom.Jedná sa ale len o 6 stupňovú manuálnu prevodovku . Možno Ti moja skúsenosť pomôže
  7. Doki odpověděl na luttor's téma v Motor
    Mal som 2,0 TDI 16V PD typ.BKD a teraz mám 1,9 TDI PD BXE a v mojom prípade je 1,9 TDI o poznanie tichší ako za studena tak aj po zohriatí.A to nehovorím o príjemnejšej jazde hlavne v meste.2.0 TDI bola v meste vyslovene nepríjemná pre nedostatočnú pružnosť a kopance.K 2.0 TDI PD by som sa aj napriek vyššiemu výkonu už nevrátil .2.0TDI CR so ale ešte neskúsil.
  8. Doki odpověděl na maro-01's téma v Motor
    Mal som plne v Škode servisovanú 2.0 TDI r.v.2004, orig.170000 km po prvom majitelovi , mala nový zotrvák a spojku.Ked išla ,tak išla perfektne , spotreba nizska , ťah perfektný.Ale..,za 10 tis. km sa pokazila prevodovka ,zničené uloženie vystupného ložiska prevodovky -nedala sa dobre vyradovať rýchlosť.Následne začali problemy s nepravidelným volnobehom za tepla -pravdepodobne jedna tryska na odchode .Celkovo som nemal zo spolahlivosti auta dobrý pocit.Teraz mám 1.9 TDI 77kw r.v. 2006 , je o dosť slabšia , spotreba asi rovnaká alebo mierne vyššia ale je výrazne tichšia aj na studeno,turboefekt s plynulejším nástupom bez kopancov, prevodovka radí lahšie a presnejšie a celkovo je mi tento motor napriek výrazne horšej dynamike uživatelsky príjemnejší.Tak neviem vyber si....
  9. Priemerná rýchlosť bola 71 km/h , okresky do 120 km/h , dialnica bola len kratko v okolí Brna do 140 km/h.V aute boli štyria dospelí chlapi.,P.S asi ako jeden z mála tu mám Octaviu TDI náhodou nikdy som ju vlastne nechcel nie som z nej /teda okrem pre mna neuveritelnej spotreby /nijako nadšený ale bola tak cenovo výhodná že som neodolal.Počul som niečo o majiteloch TDI motorov že zvyknu medzi sebou superiť kto má aku najnižšiu spotrebu a myslím že 2.0 TDI je dobrý material na takéto zápasy.
  10. Ja mám na Oct.II 2.0 TDI ,dlhodobu spotrebu podľa PP 5,2 l/100 km , auto má 171 000 km.Dnes Prievidza -Brno...4,7l/100 km , Brno-Prievidza ....4.5l/100 km bez akehokolvek šetrenia palivom a to asi pri takejto spotrebe ani nemá význam.
  11. Ja som menil filter pred týždnom mal 50 000 km a bol poriadne hnusný , nový SCT filter stál 14 Euro+3 Euro poštovné kurierom až domov , u Autokelly mi ponukali filter za 45 Euro, mám 2.0 TDI

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.