-
Kabeláž vo dverách a jej lámavosť
Zdravím, chystám se u své FII 1,2HTP 51kW 2007 vyměnit kabelový svazek u řidičových dveří. Už jsem je nechával jednou spravovat, ale zřejmě se to znovu zlomilo. Tak se chci zeptat, co všechno bude potřeba udělat? Případně jestli máte někdo fotky, kdo už to měnil. Díky
-
brzdove destičky - kontrola opotřebení
Zásuvku ke kontrole opotřebení destiček u levého předního kola na Fabii II 2007
-
brzdove destičky - kontrola opotřebení
Zdravím při výměně destiček jsem si rozbil zásuvku, co vede odněkud z motoru. Dáse to nějak opravit nebo se musí koupit celý kabel. Případně odkud je to natažené a kde se dá sehnat. Děkuji
-
Lak - poškozený, praskání ap.
Zdravím dneska jsem při leštění moji Fabie zjistil, že mám na střeše po obou stranách ve žlábcích popraskaný lak v celé délce. Auto mám 7 let. Dá se to u škodovky reklamovat na výrobní vadu? Prosím o radu. Díky Přikladám pár fotek
- Nefunguje dálkový centrál a nejdou stahovat přední okna
- Nefunguje dálkový centrál a nejdou stahovat přední okna
- Nefunguje dálkový centrál a nejdou stahovat přední okna
-
Nefunguje dálkový centrál a nejdou stahovat přední okna
Mám dotaz ohledně mé fabunky. DO tam mám od Jablotronu CK-306w a při odemykání/ zamykání jen zabliká, ale neodemkne/nezamkne. Jde to pouze klíčem. A nejdou stáhnout okna ani když v zámku podržím klíč v odemykací poloze. Byl jsem s tím v servisu a nemůžou se s hlavní jednotkou spojit. Setkal se s tím někdo? Můžete mi poradit , co s tím? Děkuji
-
Motor 1.2 HTP
Zdravím mám problém s otáčkami při studeném motoru a při teplotě nad 20 stupňů. Při startu běží motor v otáčkách nad 1000ot/min, což se projevuje za jízdy cukáním. po chvíli otáčky spadnou a jízda je plynulá. Předtím se mi otáčky zvyšovaly a klesaly, tak jsem s tím byl v autorizovaném servise na přehrátí sw. Při nižší venkovní teplotě to nedělá. Co by to mohlo způsobovat?
- Zámek tlačítkový pro bezpečnostní pás
- Zámek tlačítkový pro bezpečnostní pás
- Zámek tlačítkový pro bezpečnostní pás
-
(OI) Podtlakové čerpadlo brzd
Výměna probíhala následovně. Nejprve jsem demontoval vrchní plastový kryt motoru a pro lepší přístup i hadici od vzduchového filtru. Poté jsem se pustil do samotné výměny. Prvně jsem Klíčem ořech 10 povolil a poté rukou vyšrouboval matky na spodní zadní části čerpadla a držák hadičky vyjmul. Pak klíčem ořech 13 vymontoval všechny 3 šrouby na kterých to celé drží. Opatrně jsem čerpadlo vyjmul, odstranil staré těsnění, celé očistil a odmastil, vložil nové těsnění, na které jsem ještě nanesl červený tmel na motory a čerpadlo vložil zpět (!!! hlavně musí zapadnout dobře vačka!!!! Další postup už je opačný jako demontáž. Zabralo mi to celkem 3/4 hodiny, protože když něco dělám, tak pořádně.
- Těsnění pod podtlakovým čerpadlem
- Těsnění pod podtlakovým čerpadlem