Přejít na obsah

Cougar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Cougar

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No, kamos ma 1.6ku 2001, ja 1.8 20V 12/97 a i on mi doporucoval otocit klicek a AZ ZAHSNOUT kontrolky, tak startovat. Je to vlastne logicke a tak by se to melo delat. Rozhodne ne capnout klicek a otocit uplne na nastartovani. Proto je tam take jako by "zarazka", aby to neslo hned natocit.
  2. Vazeni, moje zkusenost je nasledujici.. mel jsem problem s autem, kamos mi doporcuil nejaky soukromy servis, jedu tam, bavim se s majitelem, v ten okamzik prichazi jeden servisman, ze si potrebuje nekam zajet, majitel rika, vem si klicky od te audiny, pro ni si maj prijet pozitri, chlapek za chvili prisel, nasednul do auta zakanzika, slapnul mu pekne na krk a jel pryc.. samozrejme jsme dokoncili hovor a ja jel radsi do znackoveho servisi.. u stolku TECHNICI/MECHANICI, ne obchodaci, super pristup, zapjeni WAG zadaco, doporucene opravy, vymney, o vsem me informovali i cenove,, naprosta spokojenost.. kdyz byl problem, kdyz jsem tam mel auto na servis, zavolali me, at se na to jdu mrknout, po odsouhlaseni vymenili a nauctovali.. naprosta SPOKOJENOST.. zalezi proste na jaky servis narazite.. jak jiz nekdo psal drive, jsou to firmy, ktere chteji vydelavat a jsou to take lidi.. hodne zalezi na koho narazite, kdo jak je slusny a jak si chce ziskat zakazniky.. navic bych nehazel vinu na MLADOU BOLESLAV, tam se snazi s vychcanky autorizovanymi bojovat dobrym zpusobem... kamos si kupoval novou fabku, pak mu prisel dopis z boleslavi, at si da auto na prohlidku do servisu kde auto kupoval, ze mu to MB ZAPLATI a to jen z duvodu, aby zjistili jak jejich autorizovany servis je poctivi.. navic to obnaselo pouze zkontrolovani technikem z MB, ktery zapsal vse co bylo potreba, pak vyjezd do servisu, kde auto kupoval, vystavili doklad, proplatili a MB a porovnali se udaje pred (kontrola MB) a udaje po prohlidce servisem.. takhle zjisti, jestli nahodou jejich autorizovany servis neobira zakazniky a jak se k nim chova...
  3. Cougar

    Octavia 1

    bude to podle vybavy(drive).. nevim jak dnes, myslim si, ze dnes je to proste polozkova zalezitost.. ale mam octu 12/97 SLX 20V a mimo klimy a kuze to ma vse... samozrejme vcetne mlhovek =)) ted to nemyslim zle, ale strasne moc me tenhle audit rozsekal =)))
  4. JEN JI TAM NECH.. memu oku to lahodi, ladi to celkove k autu a hlavne: nepusobi to rusive... prave to se mi libi, ze neni to obyc, ale ne zas pretunena.. je to proste super, mam taky stribrnou Octu a mit penize mimo, tak si ji tam taky hodim, presne tuhle!
  5. No, tak pozor. Koupil jsem koktu 97 1.8 20V a mela 150 000tis. Rozovdy jsem nemenil (maji se menit po danych 180 000km) a samozrejme se ocesal remen a ja menil motor.. takze ROZHODNE IHNED vymenit! Cena 15 000 je nesmysl, remen, kladky vyslo me to tipuju tak do 5000, ale prace zadarmo, delal otec =) Takze jeste jednou, ihned vymenit, nemuzes se na tech 180 tisic spolehnout!
  6. mno, panove, nemam TDI ale benzin, viz me info, ale kamarad mi o TDI vypravel.. o maximalce rozhoduje typo prevodovky.. vysoka maximalka=dlouha prevodovka(neni tak ziva) nebo mensi maximalka=kratsi prevodovka, ale lepsi zrychleni(kratsi prevody)--- ale to jen tak naokraj.. u vas to bude asi jinej problem
  7. kdyz jsem auto se stejnym motorem kupoval, tak me na to upozornili, ze to vyjizdi do otacek... pripadam si jak trapak, kdyz parkuju, pustim plany a vytaci se to =)
  8. Autodíly 257 811 428, 257 810 425, Pod Kaplicí 12/93 Praha 16 - Radotín .... a domluv mi tam na priste nakou slevu =))) za me doporuceni =)))
  9. mel jsem stejnej problem.. vzal jsem klasicke nuzky na manikuru, zvednul jsem haubnu (lepe se to steluje a je tam lepsi pristup celkove), seridis, sednes do auta, vyzkousis atd... opakuj, dokud to nefunguje tak jak ma =)))
  10. vyroba 12/97, samozrejme ze byla ojeta... mela najeto 150 000. zaznam v servisce byl naposled u 74 000, byl to sluzebak a servisovali to v Eurosportu, kterej zaniknul, ale jestlize u te 1.8 je predepsana po 180 000 a me to ruplo ve 150 000, pak set km po koupi, nevim nevim
  11. no, auto uz mam pres rok, potreboval jsem jezdit, tak jsme to vymenili, takze je to passe, ale jen me zajima, jak se to dalo resit.. nicmene diky!
  12. Mam Octu 1.8 20V... vsimnul jsem si jedne veci.. kdyz mam otevrene dvere ridice a bezi motor na volnobeh vse je ok.. kdyz se dostanu na 1750 otacek, vibrujou mi ty otevrene dever, ale opravdu viditelne, kdyz to vytocim a drzim, nebo kdyz je to min, nic se nedeje, jen presne pri tech 1750 otackach ty dvere vibrujou.. co to muze byt? a hlavne cim? svedci to o nejake zavade??? Kdo poradi? Diky...
  13. vim ze je to uz zbytecny, ale chtel bych znat vas nazor.. koupil jsem v NH Car (dost solidni zastupce skodovky na ceskem trhu) ojetou koktu 1.8 20 V... jeste jsem nemel papiry, tak jsem ji mel tak mesic doma, pak jsem vyjel, najel neco do 500-1000km a rupnul rozvodak.. tehda bylo najeto asi 150 000... v NH Caru se mnou vymetli, bla bla bla, nabizeli mi opravu formou nizke ceny s tim, ze by mi sehnali pres zname motor na vrakaci a bla bla.. proste se mnou vychcali.. takze jsem to vymenil na vlastni naklady, prace zadarmo (otec), motor jsem sehnal, celkem to vyslo tak na 20-25 000. Pred nejakou dobou jsem se dozvedel, ze rozvody se maji menit u 1.8 20V po 180 000km.. vim, ze mi budete nadavat, ze na to mam kaslat a mel jsem si to proste vymenit hned a kaslat na nejake tabulky, ale zajimal by me, jestli to tehda bylo ciste teoreticky nejak reklamovatelne, kdyz predepsana vymena je po 180 000 a ja to kupoval s tema nejatejma 150 000. spolehal jsem tehda na to, ze je to solidni prodejce, maj to provereny atd.... ten co to prodaval, jeste u techniku zjistoval servisini interval a pamatuju si, jak mi rikal, ze se to ma menit kazdejch 60 000, takze nevim jestli to byl zamer, nebo jejich nevedomost (pochybuju).. co si o tom celem myslite? Karu jsem platil cash a de facto po par kilometrech se mi to (damy prominou) rozmrdalo... diky za nazory
×
×
  • Vytvořit nový...