-
octavia II tdi 2.0 103kw za jízdy se vypnul motor a nejde nastartovat
U benzínu se přesně takhle projevoval "snímač klikové řídele".
-
chcipani motoru
Asi snímač otáček motoru....na jedničkové octávii mi to dělalo stejně.
-
Výběr motoru
Kdybych se rozhodl pro 1.9TDI tak určitě BXE bez filtru. V bazarech jich je hodně co maji pres 200t i 300t km...takže pokud neprdne ojnice tak je to celkem spolehlivej motor ... 2.0TSI RS...to už je zas vyšší level. Úpně nejlepší pro mě by bylo koupit 1.9TDI v kombajnu na denní ježdění + delší trasy a 2.0TSI RS hatchback na takové spanilé vyjížďky ...ale na to nejsou finance
-
Výběr motoru
pro 5icz: to jsem tak tipoval přes ten týden. Tu roční mám spočítanou celkem za 7 let co mám auto. Najel jsem 182tisíc / 7 let = 26 tisíc za rok. Někdy jezdím kvůli práci dál a někdy ne a léto udělá hodně...nějaké výlety po ČR nebo k moři.
-
Výběr motoru
Jééé...to je pěkné vlákno i trefný název . To je tak když dělám víc věcí najednou...rychle, rychle a nic není pořádně. Já beru tak 2.0 TDI - 6,5l a 1.8 TSI do 8l. Nejvěší rozdíl by byl právě u té 1.9ky - 5.5l na sto. Pořád mi to vrtá hlavou...mám poslouchat srdce nebo mozek?
-
Výběr motoru
Nemůžu se rozhodnout...mělo by se jednat o ročník 2008-2009, najeto do nebo kolem 150t km. 1.8TSI Pro - výkon, ticho a žádný smrad Proti - debilní napínák, trochu vyšší spotřeba 1.9TDI Pro - spotřeba, některé mají za sebou i 300t km, velký výběr v bazarech Proti - kvalita nafty u nás, diesel mi smrdí, hlasitost Je to extrémní výběr, ale s tou 1.9TDI bych jezdil kolem 5l/100km a měsíčně bych ušetřil cca 2000 kč. Najezdím tak do 30 000t km za rok. V pracovní dny do práce 15km a zpět a o víkendech 100-200km. Beru to spíš jako takovou anketu, kolik bude hlasů pro 1.8TSI a kolik pro 1.9TDI. 2.0TDI neřeším to už se blíží spotřebou k 1.8čce benzínu .
-
1.8T RS netáhne
Taky jsem to řešil a dlouho...a taky palivové čerpadlo...to mi řekněte, že tak odchází
-
Zhasínání motoru za jízdy 1.8T 20V
Myslel jsem že to fakt bude ten snímač otáček...
-
1.8 T RS nestartuje + tarotuje
takže pánové...po dlouhé době můžu v klidu spát a hlavně jezdit! Po kontrole nebo výměně hadic, škrtící klapky, regulátoru tlaku paliva, svíček, zapalovacích cívek....a pořád nic - studené starty na x-tý pokus, "jakoby vynechávání turba" při zrychlení, tak konečně!!!! bylo to palivovým čerpadlem!!! hned všichni neměnit, ale nechat si změřit tlak benzínu. + jsem vyměnil lambda sondu před katem a výsledek? Spotřeba jako kdysi dávno...teď jsem jel Opava - Krnov a zpět a spotřeba 7,3l. Tam jsem jel pomalu 100-110km/h mimo obec, v obci skoro předpisově, předjel jsem cca 3 auta a za těch 23km spotřeba 6,6l na sto. A zpátky jsem zkoušel turbo, takže se celková zvedla na těch 7,3l. Brácha mi to vezl z Olomouce do Krnova a neštřil to a výskedek 8,2l. Cesta je pořád do kopce a zkoušel to turbo.... Hlavně motor zrychluje plynule a lépe bez cukání!!!! Pořád mi to připadalo jako únik tlaku někde z hadice nebo ve spoji hadic... Tak snad to někomu pomůže...jinak mě k tomu palivovému čerpadlu přivedl jeden slovák co to řešil na jiném fóru s tou samou Ochcávkou 1.8T 4x4 Jinak mám najeto 315 tisíc km!!! Olej to nežere a sice asi nemám těch původních 110kW, ale teď cítím tak 90 až 95% EDIT: jinak ještě dodám - původní turbo a původní spojka (s dvouhmotou)
- 1.8 T RS nestartuje + tarotuje
-
1.8 T RS nestartuje + tarotuje
Tak aktuálně řeším tu samou věc (už dva roky )... Taky jsem procházel různá fóra atd....mě nepomohly hadičky, svíčky, zapalovací cívky, čištění škrtící klapky, regulátor tlaku paliva a nevím co ještě . Pořád mi to po ránu startovalo na x-tý pokus. Někdy se to chytlo hned na poprvé. Poslední dobou se to zhoršilo a někdy mi i při přidání plynu (při jízdě a zrychlení) auto nechtělo jet. No, nedávno jsem našel na jiném fóru slováka, kterému chtěli kvůli tomu měnit v servisu váhu vzduchu, škrtící klapku a kdo ví co...on se ale nedal a šel jinam a ten jinej servisák mu už po telefonu říkal, že to vypadá na palivové čerpadlo. Změřil mu tlak benzínu, vyměnil čerpadlo a měl klid. U mě to je už asi poslední možnost co by to mohlo být...jinak to hážu ze skály Teď mám auto v servisu a v pátek odpoledne budu mít to čerpadlo vyměněné (mimo jiných věcí co jsem potřeboval). Takže kdyžtak dám vědět jestli to bylo čerpadlem i u mě.
-
ucpaný katalizátor
Nebude to protíkat tím turbem? Tipuju špatný repas...to jinak nevím jak by se ten olej dostal do výfuku.
-
Octavia I snímač klikové hřídele G40
Bratrancovi na octavii 1.8 taky odešel...vždy když se mu zahřálo auto, tak snímač přestal fungovat a motor zhasl. Musel čekat třeba půl hodiny než vychladl a pak pokračoval dál v jízdě ...ten snímač musí mít určitý odpor, když nefunguje nebo blne tak nejde změřit. Výměna cca 20min a cena něco kolem litru
-
Octavia I. nestartuje pouze při zahřátém motoru
Octavia od bratrance 1.8 20V měla taky podobný problém. Když se motor moc zahřál tak zdechnul a nešel nastartovat. Musel vždycky počkat. Byl špatný snímač otáček motoru. Ve Vagu byla jen sporadická chyba toho čidla.
-
Vypíná motor
vypinani motoru dela i vadny snimac otacek motoru...ale to vetsinou vyhodi i chybu