zdravim mam trochu problem se zobrazovanim zarazeneho kvaltu na pristrojovce po vymene prevodovky puvodni LNR ma s nynejsoí LVC stejne dlouhe 1. a 2. rychlostni stupen a ty se na pristrojovce zobrazuji ale 3.,4. a 5. jsou delsi a proto je pristrojovka zmatena a nezobrazuje zarazene kvalty, motor je 1,2 44kW
lze to nekde prekodovat?
predem diky za odpoved
cim teda cistite ty paraboly bojim se ze tam zustanou po hadriku nejaky mikro skrabanecky.... nekdo pise jarovou vodou nekdo jen nasucho jak to teda je? predem dekuji za odpoved
ano u starsich aut se kompresor tocil pouze tehdy kdyz se zapla klima u octyII se tot toci porad proto ten kompresor ma trochu jinou remenicku kazdopadne pokud jsi nemel napustenou klimu tak si muzes schanet jinej kompresor protoze se nejpravdepodobneji zadrel jak se tocil bez naplne .....
cislo komfortky je 1C0959799B jak mine odemknu auto tak je vse v poradku ale po zapnuti klicku se mi rozsviteji vsechny blikny a stale svitej zkusil jsem to pres vag vypnout jde to kdyz vypnu signalizaci blikacu pri zamceni a odemceni vozu ale zase bych to rad sprovoznil aby mi to normalne blikalo pri zamceni a odemceni vozu predem diky za rady!!! jo je to OI 2001
ahoj tak jsem se vrhnul do montaze tempomatu ale nastal problem nemam zapojene kabely v protikuse cerne svorkovnice do ktere mam zapojit kabelaz od packy takze i kdybych zapojil kabely do cerne svorkovnice tak je nebudu mit nikam zapojene protoze naproti zadne kabely nejsou potreboval bych sehnat schema zapojeni tempomatu kam presne to ma prijit zapojit do RJ mam motor AUM 1,8 20VT rok 2001 Predem diky za rady a informace!!!