-
2.0 TFSI (147 kW)
Je pravda, že zvuk 2.0 TFSi je v sérii nic moc, já jsem to vyřešil REMUSem. Zvuk po vypálení /cca. 8.000 km / je tak akorát, žádnej randál, ale decentní. Navíc je i odzkoušený na brzdě a snad něco přidává, ale to jsem nezpozoroval. Ono poznat rozdíl mezi 200 PS a 210 PS není je tak.
-
Svolávací akce
Tak to jsem zvědav, co se dozvíš, dej určitě vědět. Ještě že žádný fíltr nemám. Já mám zase menší dojezd na nádrž
-
Svolávací akce
Hmm, tak to je mrzuté. Jaký máš problém ? Za jízdy se ti rozsvítí kontrolka DPF, regeneraci nelze provést a pak to spadne do nouzového režimu ?
-
Svolávací akce
Já bych zkontroloval těsnost tlakového vedení od DPF ke snímači. Potrubí, která je upevněné na filtru převlečnou maticí, rádo koroduje a i malá netěsnost zkresluje údaje o tlaku před filtrem.
-
Svolávací akce
Ta akce již nějakou dobu běží / od léta 2006 / a jedná se o změnu softwearu Ř.J. motoru kvůli regeneraci DPF a mění se snímač diferenciálního tlaku.
-
2.0 TFSI (147 kW)
Pokud by to někdo hned po nastartování točil do maxima, nebo tomu " nakládal " asi by to nebylo to nejlepší. Ale to rozhodně nedělám, radši to nechám pěkně ohřát a pak vím, že při provozních teplotách je tenhle olej lepší. Čekal jsem co to udělá se zvukem motoru, protože když to běží na volnoběh, tak se přímo z motoru ozývá zvláštní " cvrdlikavý " zvuk, který je asi normální, ale mě se nelíbí. Způsobuje ho ventilový rozvod. Zkoušel jsem několik O II RS a u všech jsem si toho všiml. Teď po výměně žádná změna. Slyší to někdo taky ?
-
2.0 TFSI (147 kW)
No jasně, že " ON " ho tam nebude nechávat více jak 15.000 km. LONG LIFE motorové oleje určitě ne. Mám s 10W-60 dobrou zkušenost, proto to tam mám. Stejně se mi osvědčila brzdová kapalina CASTROL SRF.
-
2.0 TFSI (147 kW)
Léty ověřený motorový olej pro závodní účely. Na LANCERech EVO VII až EVO IX / přeplňovaný dvoulitr s velkým turbem + ALS 300 PS / nikdo nejezdí nic jiného. Na předchozí OI RS jsem ho taky měl a bez problémů jsem najel asi 45.000 km. Má výborné vlastnosti při extrémním zatížení, což občas na mém autě nastane
-
2.0 TFSI (147 kW)
Na originálním oleji jsem za 10.000 km dolil asi 3/4 litru. Teď jsem dal CASTROL TWS 10W-60, tak uvidíme, co to udělá . . .
-
Nastavení zavření oken za deště
Ne, ne, zavírají se po cca. 10-ti hodinách " voda, ne voda " . . . Osobně odzkoušeno, proto to nemám aktivované.
-
Nastavení zavření oken za deště
Je to tak, OII před FACE si informaci o zavření " pamatovala " až do zrušení. Naprd je, že se po cca. 10-ti hodinách po vypnutí zapalování zavřou všechny okna vč. střešního, takže se přes noc v garáži vše pozavírá. FACE si " povel " pamatuje jen do dalšího zapnutí zapalování a s tím se nic nenadělá . . .
-
Nakodovani promeneho intervalu QG1
Tak, tak, musí se ujet nějaká vzdálenost, aby se mohl vyhodnotit jízdní režim a až pak se bude zobrazovat interval do dalšího servisu.
-
Hasiaci pristroj
Při montáži na OII se musí demontovat sedačka řidiče, vyjmout středové plastové zakrytí a namontovat držák hasicího přístroje. V tomto držáku je pomocí pásek upevněný hasicí přístroj. Jde to objednat s novým vozem, nebo domontovat z ND.
-
prsknutí v rádiu po startu
- MartinRS a jeho montáže
Tímto postupem se kryje výrobce auta a odpovědnost nechává na servisech. Vem si příklad, že při 90.000 km se na to vybodneš a při 115.000 km se to potká. Kdo za to bude odpovědný ? Výrobce ne, protože předepsal kontrolu na 90.000 km a ty jsi tehdy řekl že to vydrží do další kontroly při 120.000 km. Jenomže to nevydrželo. Jemon jsem chtěl poukázat na to, že interval výměny rozvodů na benzínech není předepsán. - MartinRS a jeho montáže
DANRS
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva