Přejít na obsah

tomasz.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    248
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli tomasz.

  • Narozeniny 05/02/1978

Kontaktní metody

  • MSN
    33333
  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2182 zobrazení profilu

Oznámení tomasz.

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. V Ostravě a okolí (po domluvě i v jiných krajích) sw mohu nabídnout také.
  2. Podařilo se mi nakódovat: dotankovaní množství paliva na maxi-dotu, vypnutí ss, vypnutí pípaní nezapnutých pásů,HHC,druhou mlhovku, mlhovky zadní jako brz.světla, protočení ručiček,atd., ale kurňa se mi nedaří zrušit AM pásmo, tak aby mi neházelo chybu ve vagu. Pořád mi to hlásí - viz níže. Poradí někdo co dělám špatně ? Toto se snažím podle tohoto: http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e/columbus-navigation-radio-modulation-am-deaktivieren.php Address 5F: Information Electr. Labels: None Control Module Part Number: 5E0 035 872 HW: 5E0 035 872 Component and/or Version: MU-E--ER 171 0141 Software Coding: 037301003C0000005011000100000200000000840000010000 Work Shop Code: WSC 73430 790 00063 ASAM Dataset: EV_MUEnt4CCONT 004052 (SK37) ROD: EV_MUEnt4CCONT_AU37.rod VCID: 63C3DB536ACAED2620-8036 1 Fault Found: 7203 - Function Restricted due to Missing Message(s) U1111 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 5 Reset counter: 65 Mileage: 572 km Date: 2015.09.18 Time: 16:20:37
  3. nikdo se nenajde kdo poradí ? Dneska jsem vytáhnul ventilátor, točil se lehce, snažil jsem se jej rozdělat, ale nešlo mi to, respektivě asi by to šlo s lehkým poškozením aretačních spojů, motorek jsem prostříkl otvory odmaštovačem, protočil a vyfoukal vzduchem, pak jsem jej namontoval zpět a ventilátor se točí do vysokých otáček při plném zahřátí motoru tak i při zapnuté klimě. Co znamenají závady ?
  4. tak mi klima opět neběží, poradíte prosím ? vag mi hlásí toto: 1 nalezena chyba: 006480 - ventilator radiatoru (V7) P1950 - 000 - ometena funkce nebo zadreny - Sporadická info o závadì: Otáèky: 2816 /min Váha vzduchu: 245.3 mg/str Teplota: 94.5*C Napìtí: 13.87 V Teplota: 37.5*C Rychlost: 89.0 km/h 1 nalezena chyba: 9481456 - Tlak chladicího média B10AC F0 [008] - horní mezní hodnota pøekroèena Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Poèítadlo resetù: 199 Kilometry: 46256 km Datum: 2046.14.26 1 nalezena chyba: 00470 - koncernovy datovy bus - Komfort po jednom vodici 011 - Preruseni - Sporadická info o závadì: Stav závad: 00101011 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Poèítadlo resetù: 179 Kilometry: 45823 km Indikace èasu: 0 Datum: 2046.14.16 Èas: 07:09:07 Dodělával jsem si plašičku kun do motorového prostoru, to snad nemá vliv na závady výše ...
  5. ahá tak to jsem nevěděl, při tom vypnutém motoru jsem to nenapsal, ale myslel jsem s otočeným klíčkem, když svítí kontrolky. Tak jestli to je vpořádku tak to budu rád ... Dík
  6. - klimu mám naplněnou, vag mě nehází žádnou chybu, klima neuniká dotaz: 1. musí se při stisku a/c tlačítka rozběhnout ventilátor při vypnutém motoru ? mě se nerozběhne 2. při chodu motoru ventilátor klimy běží, nicméně když se plnila klima tak mě chlapi říkali že se sice ventilátor točí, ale málo, koukal jsem na něj a opravdu se točil málo. Nemůže to dělat např. relé ? ventilátor mám jeden společný Odsáli mě 395g R134 a 8ml oleje
  7. kdyby někdo v okolí Ostravy (často cestuji, nebyl by problém i jinde...) potřeboval vypnout ss může se na mě sz obrátit, jednak systémově nebo pomocí relé ...
  8. kde lze najít dokoupení kabéláže pro tempomat ? nikde jsem to nenašel ...
  9. přečti si pořádně co jsem Ti psal do SZ
  10. http://www.pohoda.ok1kvk.cz/web/index.php/krouek-elektroniky/400-555-startstop-s-asovym-zpodnim-vypnuti trošku předělat a je to
  11. Pokud by zařízení fungovalo na principu klopného obvodu, my by jsme potřebovali off-on-off, tzn. že zařízení z vypnutého stavu otočením klíčku převede do on na nějakou dobu a potom opět vypne do off, nyní by ss byl vypnut a pak by si měl po paralélním zapojení zařízení na tlačítko opětovným stlačením opět zapnout. Tot´moje teorie ... pouze aplikace klopného obvodu.
  12. trvale bude ss vypnut a pokud bys potřeboval zase zapnout musel bys nejlépe dalším tlačítkem rozpojit napájení zařízení a ss ti bude fungovat
×
×
  • Vytvořit nový...