-
RS nárazník na normální Octavii
no prosím, vždyť říkám, že budu za vola... příště se polepším
-
RS nárazník na normální Octavii
Možná že teď budu za vola, protože jsem hned skočil až na konec a nečetl jsem příspěvky před tím, ale mám na prodej jeden přední nárazníček O1 RS - úplně novej nepoužitej. Cena 2t.
-
Propadá brzdový pedál - poraďte!?
Ono je to opravdu u systémů vybavených ABS normální. Pokud tedy řešíme velmi jemné a pomalé propadání pedálu při konstantním tlaku a stojícím vozidle. Má to na svědomí jednotka ABS, která zjistí, že tlačíte na pedál brzdy, ale auto stojí (žádná kola nemají rozdílné otáčky ani se netočí), tudíž situace, kdy není potřeba tak vysoký brzdný tlak v soustavě a snaží se ho postupně snižovat - odbrzdit. ... aspoň co vím...
-
Autoradio - výběr a výměna neoriginálního radia
Tak to je krutý!! Ten musím mít!
-
Komplet brzdy
Chlapi,pozor na ty powerdisky-jsou hodně háklivé na zajetí a dlouho jim trvá,než začnou fungovat na 100% (pak to ale stojí za to).Taky se nám teď pár aut vracelo s vibracema do volantu a dodavatel mluvil o nějaké "vadné sérii",tak nevím,co si pod tím mám představit.Zatím je klid.Já mám Brembo a good...
-
1,8 20V Turbo zapalovací svíčky
Tak to je mazeček...
-
Vliv naturalu 95 misto 98 na vykon Octavie I RS
Na N95 je to trochu horší,ale určitě to nemá vliv na životnost motoru.Taky na něj jezdím...
-
Olej motorový Long Live
- Syntetika vs. polosyntetika
Nedá mi,abych se nezapojil do této zajímavé diskuse.Souhlasím s kolegou Miklem,pojmy jako syntetika-polosyntetika,nebo minerál jsou v dnešní době už přežitkem a měly by být vymazány z "novodobého" motoristického slovníku. Je to velmi obsáhlé téma,kdo čtete AutoExpert,jistě znáte seriál na pokračování p.Černého z Ústavu technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha.Těm kdo nečetli-doporučuji-velmi zajímavé.Dnešní motorové oleje se samozřejmě liší viskozitní specifikací,ale hlavním kriteriem je výkonová specifikace (ACEA,VW,Ford,MB,GM atd.),kterou splňují a kterou doporučuje pro své motory výrobce vozidla,ev.motoru.Stejnou normu (např. ACEA A4/B4) může splňovat celá škála motorových olejů různých klasifikací SAE (15W,10W ale i 5W-40).Výrobce určí výkonovou specifikaci,sám naplní motor olejem výrobce,ke kterému ho váže partnerská smlouva,nebo který vzejde vítězně (tedy nejlevněji) z výběrového řízení a je potom na každém,jaký olej si vybere pro další provoz svého vozidla.Je jedno jestli se jmenuje Petr nebo Pavel,jestli má viskozitní specifikaci 5W-40,nebo 15W-40 ale jestli splňuje předepsanou VÝKONOVOU NORMU. Děkuji za pozornost.- kde promazat řazení
Mám stejný problém-zítra do toho "vlezu"... - Syntetika vs. polosyntetika