Petrik
Uživatel-
Počet příspěvků
264 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Petrik
-
No, ony se ty miliony nelíhnou úplně samy. Takže ano, tato sorta lidí řeší peníze. I na cestě. Navíc pokud je to z Německa, tak na ta milionová auta dostal každý spořílek docela tučnou dotaci.
-
Hezké video. 👍 Jen kontrolní otázka: Když budeš mít ke svému vozu tankování na 20000 km zdarma a většinou "tankuješ" doma v garáži za své peníze, abys nemusel jezdit každý týden někam tankovat, tak na zimní dovolené: a) pojedeš k nejbližšímu volnému stojanu který Ti ukáže navigace a tankování zaplatíš, b) vystojíš si frontu a nasosáš auto zadarmo u přetížených stojanů výrobce. Já bych asi volil a), než tam dělat kašpara. Ale spousta lidí to vidí jinak. Bez ohledu na to, zda jezdí elektroautem nebo na benzín.
-
Skoda Kodiaq 2024 - Odisli vsetky asistencne systemy
Petrik odpověděl na eyeskiller téma v Elektrika
Z výroby. Vyrobeno 5.10.2024. V provozu od 11/2024, najeto cca 3.000km. Za celou dobu se mi asi 2x bezdůvodně a bez jakéhokoliv hlášení vypnul side assist, ale stačilo ho znovu zapnout (podezírám spíš synchronizaci uživatelského profilu než samotný SW). A při startu po delším stání se na hlavním displeji zobrazí na pár vteřin několik ladících hlášek. Jinak jsem, co se SW v autě týče, zatím bez výhrad. Ty synchronizace a aplikace na mobil jsou jiná kapitola, ale to sem nepatří... -
Skoda Kodiaq 2024 - Odisli vsetky asistencne systemy
Petrik odpověděl na eyeskiller téma v Elektrika
-
Vycházím z uvedeného článku, na který jsem dal odkaz. Je tam, že tržby: 2022: 279,11mld EUR 2023: 322,28mld EUR loni dle publikovaných dat: 339,89mld EUR to je 8,6 bilionů Kč. Čtu to po sobě a mám tam opravdu chybu nemá být "vzrostly tržby o", ale "vzrostly tržby na" 🙂 - opravím to To nic nemění na tom, že firma "před krachem" vypadá poněkud jinak....
-
Rád bych sem přidal trochu "tvrdých dat" zveřejněných ohledně VW: V říjnu měl VW meziročně nárůst o 18% v zaregistrovaných vozech, ID.4 nárůst o 24%, ID.7 prodáno více než 5.000 ks. V listopadu rostl o cca 6%. Meziročně celému koncernu vzrostly tržby na 8,6 bilionů Kč (8 600 000 000 000,- Kč). Zavření v tomto vlákně velmi skloňovaných tří továren ovlivní celkovou kapacitu koncernu zhruba o 2-3 % a přitom se koncern zbaví přes 30.000 pracovníků ve velmi neefektivních německých továrnách s vysokými náklady na pracovní sílu. A celé to přitom může management svést na EU (to je ta organizace, co může za všechno špatné minimálně od května 2004 a možná i dřív). Pokud budou chtít politici továrny a zaměstnanost zachovat tak, aby měli dál svá plná korýtka, musí něco pustit. Třeba snížit/zrušit/oddálit pokuty za výrobu neekologických, ale vysoce ziskových motorů. Ony by se vyráběly i tak, ale mohla by zmizet nula na konci čísla se ziskem pro majitele koncernu a přesunout se do veřejných rozpočtů na podporu obnovitelných zdrojů. To by teprve byla eko-katastrofa. Tomu je potřeba zabránit všemi dostupnými prostředky. 🙂 Zdroj dat: https://www.forum24.cz/famy-o-krachu-evropskych-automobilek-ponekud-nefunguji-volkswagen-ma-nejvyssi-trzby-v-historii
-
To je tedy zase téma.... To, že něco končí "ve šrotu" ještě neznamená, že se to vyhodí. V tom super článku není uvedeno ani kdo má takovou chybovost, ani kde. Jen je tam odkaz na nizozemský ekonomický deník, který se pomocí krátkého komentáře pokouší vyvolat potřebu navýšit podporu pro recyklační společnosti, aby si za státní/evropské peníze zvedly v Nizozemí svoji kapacitu. Kdo ví, proč. Asi hlavní sponzor právě vyšlého čísla. A v našich fosilních končinách z toho hned vznikne neekologické haló s nejasným odkazem na zaručené zprávy. Škodovka vyrobí zhruba 1.500 baterií každý den. Vážně si tady někdo myslí že 450 - 750 baterií každý den pošle "do šrotu" ?
-
Nevím no, ale směrodatný v tomto je snad oficiální ceník. Mám ceníky 09/11/2023, 22/12/2023, 23/04/2024, 12/06/2024, 11/07/2024 a poslední je 31/10/2024. Za mě všechny. Žádný z nich nehovoří o asistované jízdě 2.5. Ve všech je k dispozici asistovaná jízda 1.5+ a 2.0+ se stejným rozpisem položek, co obsahují.
- 14 odpovědí
-
- 1
-
- asistovaná jízda
- sw bug
- (a 4 více)
-
Co se sněhových řetězů týče, tak je dobré se podívat do návodu k obsluze, kapitola "Kola" - "Sněhové řetězy" - "Technické údaje". Tam je uveden rozměr disků i rozměr pneumatik, který je přípustný. P.S.: u S4 je 215/55-17 dobrá volba.
-
No já bych zrovna autoforum.cz v tomto ohledu moc nečetl. Tam jde jen o čtenost a prokliky, ne o relevantní informace. Slovensko má tento "web" dokonce na seznamu dezinformačních stránek. Ti dva pánové, co tam toto ani-elektrošílenství tvoří a následně rozdistribuovávají na sociální sítě jsou buď extrémně vypočítaví jedinci žijící z prokliků na články o elektromobilitě bez ohledu na obsah a pravdivost nebo by měli změnit ošetřujícího lékaře. V roce 2021 se třeba ve velkém šířil článek, jak Německo zakáže parkování v podzemních garážích, poté co v Klumbachu hořelo v podzemí auto. No, když se pátrá trochu víc, tak tam hořel 12 let starý dieselový Golf, co neměl s elektroauty nic společného a ani nyní (tj 2024) není v provozním řádu těch garáží (dostupné na stránkách města) o elektromobilech ani čárka. Nebo se mi to alespoň nepodařilo dohledat. Ale uvádět věci na pravou míru, to není prací těchto "novinářů". Na jaký titulek klikneš spíš? "Omlouváme se za dezinformaci, ale na hořící lodi nehořel jediný elektromobil" nebo "Němečtí řidiči jsou zděšení. Pojišťovny se snaží prodat elektromobily z hořící lodi"? 🤣 Kdyby ta loď byla napěchovaná dieselovými auty, tak se o tom v našem "středozemí" ani nedozvíme, že něco někde tisíce kilometrů od nás na moři hořelo. 🙂 Třeba co se týče kontejnerových lodí, tak ty hoří v průměru 1 loď každých 9 dní. Ale články a odkazy na sociálních sítích o tom moc nevznikají. I když každý by si rád přečetl o kontejneru rybí moučky od kterého blafla skoro celá paluba. Nic. No možná kdyby měl kapitán alespoň v tisíce kilometrů vzdáleném domově elektromobil, nejlépe teslu a povedlo by se to dát do nějaké bombastické souvislosti s titulkem "Kapitán s teslou málem uhořel", tak bychom se o tom dozvěděli, ale jinak máme prostě smůlu. Nevím, jestli ty prokliky tolik sypou nebo to platí výrobci paliv a olejů, ale přijde mi, že strach z elektomobilů za chvíli překoná i strach z pavouků, hadů a podobné havěti. A když se podíváš, jak málo lidí v ČR za vytvářením té fobie u tisíců až desetitisíců lidí ve skutečnosti stojí, tak mají víceméně i můj obdiv.
-
-
Opravdu tam to tlačítko chybí? Podle fotek i návodu se přepíná mezi TA, ACC a omezovačem pomocí tlačítka na volantu (vpravo nahoře nad kolečkem).
-
Dnešní události: "Mezi aktuální kritické díly patří MIB3 jednotky, řídící jednotka airbagu, řídící jednotka asistenta parkování, zadní kamera a řídící jednotka elektrických sedaček."
-
Columbus má data na disku. Amundsen disk nemá, tak jsou data na SD. Nejnovější mapy pro Columbus jsou 2017 viz výše.
- 702 odpovědí
-
- infotainment
- mapy
-
(a 3 více)
Označen s: