Přejít na obsah

Room75

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Room75

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Asi lozisko horniho ulozeni tlumice....
  2. Room75

    Řazení

    Mam uplne stejny problem u Roomstera 1.2/51kW, najeto 28000km z 1 na 2, ale pouze za studena, jak se prevodovka zahreje uz to nekope. Resim to tak, za proste na okamzik pockam v poloze nueutralu a pak pomalu tahnu na dvojku... Menil jsem olej v prevodovce ale je to uplne stejne...
  3. To Malta: to je z navodu k obsluze pro jaky motor a r.v. auta ? Ja mam Roomstra HTP 51kW, r.v. 2008 a v navodu mam pro benziny a pevny interval uz jen normy 502.00 a 504.00 To Kubebec: Mel by ses ridit tim, co mas v manualu od auta. Netvrdim, ze ten 10W-40 nesmis pouzit, ale pokud jezdis kratke trasy prevazne po meste, tak je vhodnejsi 5W-40. V normach VW je trochu chaos, 505.00 specifikuje oleje pro naftove motory, 502.00 pro benziny. Zde je to prehledne popsano http://www.oleje.cz/index.php?left=dvoudob...e=mot_porovnani Prechod z magnatecu by mel byt v pohode, pokud se tedy dodrzovaly vymenne lhuty max 15.000km a hlavne se menila opravdu cela napln i s filtrem, o cem ale nekdy v autorizovanych servisech pochybuju, pokud jsi tedy nebyl vyzdy u vymeny... A pokud mas rad svuj motor, tak ten Mogul tam po tom Castrolu nechej tak max 5000km a pak ven i s filtrem, at se rozpusti pripadny bordel, potom uz interval max 15.000. Jestli jezdis jen mesto, tak je vhodne interval vymeny oleje zkratit na max 10.000km a tim tuplem u HTP, ktere vyzaduje nezdegradovany olej uz jen kvuli napinaku retezu a vyssi provozni teplote oleje. Jinak mam moznost ted po letech provozu videt par motoru s vetsim poctem najetych km co jezdily na Castrol rady MAGNATEC a tak pochybuju o jeho cisticich schopnostech, v tech motorech je pod vikem ventilu same blaticko. Nova rada Castrol EDGE pry uz ma byt v pohode... Oleje MOGUL jsou svetova spicka ve vyrobe hydrokrakovanych zakladovych oleju, maji vysoky cistici ucinek proti nekterym olejum, tak nemej obavy...
  4. Pro 1.2 12V je norma 502.00, tu ale extreme 10W-40 nesplnuje, pokud chces Mogul, tak pouzij Extreme 5W-40, ten ji ma...
  5. Chlapi, je to zaschla zaoxidovana posypova sul. Dela to na kazdem aute co jezdi v zime v soli. Chce to pred zimou napastovat lak a casteji mit v zime. Ja jsem tuto zimu nenechal auto pocakane od soli dele jak tyden a zadne tecky nemam.
  6. Mel jsem FI vyrobenou kveten 2003 a odmotavali dodatecne pri garancce. V praci jsme kupovali novou FI vyrobenou brezen 2005 a uz bylo odmotano z vyroby....
  7. Room75

    Motor 1.2 HTP

    Wapkou jsem ho nikdy nestrikal a ani nebudu, nechci si zadelavat na problemy, ta voda a vlhkost prece jen vleze na cidla atd. Jednou tydne vlhky hadr, maly stetec a jedu jak drak, za 15 minut je hotovo. Od te doby co mam to tesneni, se opravdu vubec nespini. Ani ten hlinik moc neoxiduje, je porad takovy svicaty.... Jestli jste si vsimli, mam demontovany maly plastovy kryt co byl mezi vackama na zapalovacich civkach. Tak nejak vice to vypada jako motor... Polovicni sestivalec...
  8. Room75

    Spotřeba

    Mimo město a v rovinatem terenu se dostanu i na 5, treba kdyz jedu mezi Opavou a Krnovem, ale musim se snazit. Kdyz vezu rodinku s bagazi taky pod 6,5 nejdu. Po městě moc nejezdím, nekdy jedu treba jen 3km a to nema smysl sledovat, nezahreje ani voda, natoz olej, to pak jedu za 10. Fakt nevim naco jsou ty zaslepky, asi jen aby slo videt dolu pred chladic. V navodu se o tom nic nepise. Mel jsem FI kratkou s motorem 1.4 16V 55kW a jezdil jsem na ni stejnou trasu jako ted s roomsterem jeste o cca 0,2 mene. Byl to dobry motor ale s takovym gumovym projevem, musel se hodne tocit aby to jelo. Roomster s HTP ma hodne lehke prevody proto se mi zda zivejsi ale po 100km/h umira, zato ta 1.4 se zacala probouzet.
  9. Room75

    Spotřeba

    Taky přidám něco málo mých postřehů se spotřebou. Mám Roomstera 1.2 51kW, jezdím po okreskách denně 52km stejnou celkem kopcovitou trasu, píšu si pravidelně spotřebu a km, vše počítám podle natankování a ujetých km, ne podle PP, vždy jen jeden řidič (85kg) + lehký batoh. Auto mám nové od srpna 2008 a tankuju pouze OMV 95 Carrera. Benál mi nikdo neproplácí, nekradu a tak se snažím jezdit ekonomicky, nejedu ale žádnou ecorally, normálně podle rychlostních limitů s okolním provozem a hodně se snažím předvídat. V létě na letních plecháčích s 195/55 R15 Bridgestone ER300 jsem se nikdy nedostal pod 5,6 ,většinou okolo 6,0. V zimě na SAVA S3 185/65 R14, tady hodně závisí na okolní teplotě, když je okolo +10 st., tak jezdím taky za 5,6. Pokud je ale okolo 0 st. tak 6,5, no a hluboké mrazy 7,5 a více. Teď jsem prodal ty těžké letní 15-ky a koupil nové 14-ky plecháče s pneu 185/65 R14 BFGoodrich G-grip a včera jsem dojel z práce za 5,1. Vše je počítáno s vypnutou klimou, se zapnutou asi o cca 0,3 více. Ještě na okraj, dal jsem si tu práci a zvážil kola. Ty 15-ky i s pneu vážily 16kg, 14-ky i s pneu váží 11kg. Nevozím zadní prostřední sedadlo, to má asi 20kg. Dále mám vyjmutou přední záslepku nad chladičem, aby letěl do filtru sání chladnější vzduch přímo šterbinou mezi žebrováním a chromovanou lištou na kapotě. Pokud je tam ta záslepka, tak je box se vzduchovým filtrem dost horký, bez záslepky je jen takový vlažný.
  10. Room75

    Motor 1.2 HTP

    Musím se pochlubit jak jsem si vyřešil špinění motoru. Použil jsem nalepovací těsnění 9x5 mm, celkem to vyšlo na 24Kč (asi 6m po 4Kč) a půl hodiny času. Lepil jsem to venku v prosinci při 3 st. nad nulou a kupodivu drží až do teď. Pokud jedu v zimních sračkách nebo v dešti za nějakým autem tak jsou motor i kapota zevnitř pořád čisté, žádná sůl na baterce nebo až na stěně s filcem a celkově se tam tolik nepráší. Ze spodku mi celkem za zimu nenacákalo nic a to mám jen ten kratší kryt pod motorem. Všem doporučuji....
  11. Room75

    Motor 1.2 HTP

    To Igor: Nevis, jestli na to bude nejaka svolavaci akce, nebo to vsem flashnou v tichosti pri garancce ? Mam r.v. 6/2008 1.2/51kW BZG najeto 6000km a problemy s cukanim nemam
  12. Room75

    Spotřeba

    Taky neco pridam do mlyna... Mam 3 mesice Roomstera 1.2 51kW r.v.2008 najeto 5800km. Podle PP celkovy prumer 6,0 l/100. Jezdim 10% mesto, zbytek okresky. Ted co se celkem oteplilo jezdim Opava-Ostrava za 5,3 l/100, ale jak teplota rano klesne pod 10 stupnu, tak jedu zase za 6. Pneu mam uz zimni 185/65 R14 SAVA S3. Na letnich Bridgestonech 195/55 R15 je spotreba na stejne trase o cca 0,2 vetsi. A jeste jeden postreh, pod predni kapotou na tom cernem plechu kde je zamek kapoty jsou po stranach dve plastove zaslepky a pod tou na prave strane je privod do sani, kdyz tu zaslepku vydelam, tak mam podle PP mensi spotrebu o cca 0,2 - mereno nekolikrat na stejne trase... Motor asi saje vice studeneho venkovniho vzduchu malou sterbinou mezi chromovanou listou na kapote a zebrovanim v masce...
×
×
  • Vytvořit nový...