- Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
-
Škoda Kodiaq
Bohužel ke zneviditelnění došlo při přestavbě tohoto webu. Já nejsem doma a tady ten snímek nemám. Ale o nic jste nepřišli, na něm bylo to auto ještě menší.
-
Škoda Kodiaq
Potkal jsem celkem 3 a mimo zamaskovaného čumáku jsem nic dalšího neregistroval. Tmavá šedomodrá barva po celém autě. Mohu z toho videa přidat ještě jeden snímek a víc k tomu nemám co dodat.
-
Škoda Kodiaq
Tak maskování tam nějaké je, ale minimální. Např. na boku už nic nevidím. První snímek jsem stihl na kameře zmačknout spoušť, ale druhý je z videa, takže nic moc.
-
Škoda Kodiaq
-
Škoda Kodiaq
Dnes jsem ho zachytil na kameru, už bez maskování. Kodiaq.bmp
-
Ložiska kol
Otázkou je, jak moc je má domršený. Ale pokud se prohazují včas, tak to funguje.
-
Ložiska kol
Tenhle princip znám, ale pokud vím, tak vyhodnocuje házivost disku a gumy a podle toho doporučí pootočení gumy na disku tak, aby se házivosti eliminovaly. No nic, hlavně, že je vyřešeno.
-
Ložiska kol
Tak to jsem rád, že jsem mohl být užitečný. Asi už za ty cca 2 mil. km už nějakou zkušenost mám. Ale to, že vyvažovačka určí kam dát kola jsem ještě nikdy neslyšel. Podle mne to je blbost, navíc to odporuje pravidlu prohazování. To ty 4 kola přesně rozdělí? Co když bodou dvě úplně stejná? To vyhodnotí např. 2 PP a žádné LP? Jestli ty zimáky nejsou ještě sjetý, dej na podzim zadní dopředu a občas je třeba na mokru pořádně prohrábni. Ony se srovnají.
-
Ložiska kol
To co píšeš "vyvažovačka navrhla umístění kol, tak aby auto nevibrovalo" tak tomu vůbec nerozumím. To ti někde poradili? Pokud jsou kola vyvážena a nemají směrový vzorek, je jedno kam je dáš a nic vibrovat nebude. Napoprvé, nové. V posledních letech se ale nedoporučuje později měnit směr otáčení, tedy měnit např. zleva doprava a naopak. Pokud je vzorek směrový, tzv. šípák, jsou dvě levá a dvě pravá. Ještě jsou pneu asymetrický, kde je určena vnější a vnitřní strana (nápis OUTSIDE a INSIDE). Raději zkontroluj. Co se týče té pilky, mám ověřeno, že spousta mechaniků a bohužel ani v pneuservisech tenhle jev neznají. Často to svádějí na vadné tlumiče, ale ty se projevují na gumě jinak.
-
Ložiska kol
I ty pneu by to být mohly. A ne záhadným způsobem, ale úplně normálním. Jinak se sjíždí pneu přední a jinak zadní. Respektive na poháněné a nepoháněné nápravě. Na poháněné se sjíždí rovnoměrně, tam se brzdí i akceleruje, ale na zadku kde se jenom brzdí vzniká postupně "pilka", jako pilový kotouč. Bloky tvoří něco jako zuby. A to dělá hluk který se postupně zvyšuje. Je třeba gumy po několika tis. km prohodit předek se zadkem, aby se to srovnalo. Většinou to bývá tak 5-7 tis., ale záleží na stylu jízdy a taky jsou pneu na to náchylnější a některé méně. Když po tý zadní gumě přejedeš rukou, tak to poznáš. Je to jako "proti srsti".
-
Ložiska kol
Na tom zvedáku zadní kola roztočíš, ale přední ne. To chce motorem a zařadit vyšší rychlost. Na silnici zkus slalom. V rychlosti kdy to slyšíš se při slalomové jízdě bude hluk ložiska měnit.
-
Infotainment Rádio BOLERO
Zdravím, potřebuji poradit. Kontakty se mi z tel. natáhly, ale pro výběr kontaktu podle jména nefunguje abecední klávesnice. Je šedá, nesvítí. Číselná funguje. A ještě nemohu přijít na to, jak kontakty z paměti Bolera vymazat.
-
Ložiska kol
Možné to je. Na jedné z O I mi odešlo už na cca 30 tis. U O II jedno na 150 tis. a ostatní 3 vydržely do 300 tis. a potom už nevím. O II 140 tis. a ok. Na O III mám 300 km, tak to je ještě brzo.
-
OII topení PTC
Pročetl jsem to celé, snad jsem něco nepřehlédl. Jeden se už na to ptal, ale odpověď nedostal. Jde nějak nastavit aby to fungovalo i nad +5 stupňů venkovní teploty?
Jir-ka
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva