-
Nefunguje topeni a teplota vody jde nahoru
Je to vyřešeno. Sundala se hlava, aby se dovezla natlakovat do Tatry Kopřivnice. A byly v ní zasrané kanálky... Nějakým bordelem, rzí, bůhví čím a bůhví jak se to tam dostalo. Pročistil se systém a už to opět lítá. Takže mám mimo jiné nový radiátor, termostat, dal jsem i novou pumpu, měl jsem ji koupenou, potom se pročistil egr ventil, seřídil předvstřik, tak doufám, že zas bude sloužit tak dobře, jak sloužila doteď.
-
Nefunguje topeni a teplota vody jde nahoru
Ten škodovácký servisák říkal, že se jim to kdysi stalo. Prý se ta trhlina neprojevila ani na tlakové zkoušce, dali zpátky hlavu a zase to samé. Potom ji prý zahřáli na 90 stupňů, znovu natlakovali a teprve zjistili, že je prasklá. Fakt jsem sám zvědavý.
-
Nefunguje topeni a teplota vody jde nahoru
Takže pumpa je kovová. Pánové nepřišli na nic, ani na diagnostice. Poslední možnost je prý miniaturní prasklina v hlavě, která by se neprojevila tlakováním do nádobky, ale jenom zavzdušněním systému. Tudíž, že je v radiátoru vzduch a netopí to. Fakt nevím, neměl někdo něco podobného??
-
Nefunguje topeni a teplota vody jde nahoru
Díky. Zjistím, z čeho je. Zítra se na to má přijet podívat ještě jeden člověk, který dělá leta ve Škodovce, tak uvidíme, zda na něco přijde. Když tak pude pumpa ještě jednou ven...
-
Nefunguje topeni a teplota vody jde nahoru
Auto se mi chová úplně stejně, jak je popsáno nahoře. Nejdříve se měnil radiátor topení, který měl studenou zpátečku. Potom jsme zkoušeli dát nový termostat, nic. Servisák měl dnes venku vodní pumpu, je prý úplně v pořádku. Do nádoby to netlakuje, tak těsnění to nejspíš nebude. Při klidné jízdě drží devadesát, při rychlejší jízdě nebo do kopce se hřeje. Jo a taky netopí... Fakt nevím co by to mohlo být.
-
1.4 TSI (90 kW)
Tak už ho někdo máte?? Pište.
-
Motory a jejich spotřeby
Tak na takový styl jízdy by bylo ideální SDI. Na tom se ti fakt nemá co pokazit.
- do tdi benzin, kolik?
-
Zimní přezouvání 2008
Přezouval jsem ve čtvrtek, pak začlo mrznout a dnes ráno 5 cm sněhu. Obul jsem GYUG7+, zdaj se fajn, ale po 20km se nedá soudit. Později napíšu srovnámi s loňkými Micheliny A3.
-
nadrz dojezd
Já to pěchuju úplně naknap kvůli takovému falešnému pocitu, že netankuju často. Díky té rezervě stačí jednou za 10 dní, jinak by to byl každý pátek.
-
nadrz dojezd
SLX ještě dojezd neukazuje, po pípnutí tam podle mě bude asi víc než 7 litrů. Ve své nevědomosti jsem celkem v klídku najížděl 100 - 150 km. Poté tankování úplně doplna a max. těch 65-66l. Jak jsem četl někde na začátku, mělo by tam vejít 71.
-
Spotřeba TDI
Asi je to kus od kusu. Svého času jsem se o to taky zajímal a zjistil jsem, že ten můj měří kupodivu přesně. Španělsko a zpět ukázal 6,2 po spočítání to bylo 6,12 - průměr z 5500km. Narozdíl od Piccasa, co na podobné trase ukázalo 7,8 a skutek byl 8,25. Dnes jsem to schválně přeměřil - na počítači 5,0 skutečná 4,95 (61,18l - 1235km).
-
Spotřeba TDI
Normálně 63 - 65 l (samo s otevřeným ventilkem). Čtyřkolky se maj, těm tam vleze ještě víc..