-
Dálkové otevírání garáže světelnou houkačkou (přes zabezpečovačku Jablotron Oasis)
Samotný vysílač Jablotronu je na připojení velmi jednoduchý, stačí mu signál 12V při aktivaci dálkových světel a kostra. Tak jsem myslel, že to až tak složité nebude. Bohužel jsem nikde na netu nenašel k autu elektroschémata ani servisní manuály. Chvilku jsem se snažil najít na autě dráty od levé páčky, ale nepodařilo se mi sundat kryt volantové konzoly. Vzdávám to a jedu do servisu.
-
Dálkové otevírání garáže světelnou houkačkou (přes zabezpečovačku Jablotron Oasis)
A neporadíš, kde je vysílač umístěn?
-
Dálkové otevírání garáže světelnou houkačkou (přes zabezpečovačku Jablotron Oasis)
Nemáte někdo zkušenost s instalací vysílače Jablotron RC-85 do O3 s xenony? Původně jsem myslel, že ho zapojím na pojistku dálkových světel, ale ta u xenonů není.
-
Ventilátor na chladiči běží víc než zdrávo
Děkuji za odpovědi. Návody (náhodou) čtu, ve všech autech která jsem kdy měl (Š120, Fávo, Fabia I, O II (3x) a teď O III) psali, že ventilátor může sepnout (i když tehdy ještě DPF neznali). Akorát ve skutečnosti to dělala jen Š120 a teď O III. Paradox taky je, že jedna ekologická funkce (DPF) odstaví jinou (Start - Stop).
-
Ventilátor na chladiči běží víc než zdrávo
U nové O III Combi, 2.0 TDI CR, mám problém s rozbíhajícím se ventilátorem na chladiči. Vcelku často se mi stává, že zastavím a ventilátor ještě dlouho hučí. Při jízdě to poznám, že se deaktivuje START-STOP systém. V létě jsem si říkal, že se snad zahřát může, ale na podzim a v zimě situace stejná. Včera mi dokonce běžel po cca 5km trase do práce, když měla voda podle teploměru sotva 700C a venku byly -40C. Auto bylo v aut. servisu a samozřejmě nic nenašli. Je to normální?
-
Kontrolka mazání
Měl jsem totéž. Čidlo vyměněno v červnu asi za 300Kč (nevím přesně), od té doby klid.
-
Pneuservis-ceny
Ventilky, obutí plecháčů, vyvážení, přehození z letních elektronů na autě celkem za 580,-. Hodinová fronta v ceně :-(. Pneuservis PePe Prostějov.
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
2 Hany : Mám úplně stejnou zkušenost.
-
Neoriginální autoradio
2 Diamant : Však tak to mám. Spínaný vstup napájení autorádia je spojen s trvalým napájením, rádio jde zapnout klíček neklíček. Já bych ale chtěl to, co měla Fabia : - vypnu motor a nechám klíček v zapalování - rádio hraje - vytáhnu klíček (jdu od auta) - rádio nehraje To by byla věc! Dnes jsem se ptal v aut. servisu a prej to nejde. Ale to teda říkají dost často a v podstatě na všechno co po nich chci
-
Neoriginální autoradio
Taky mám neoriginální rádio, bohužel Sony Xplod. Co na něm vadí mně je napájení, které reaguje na vypnutí zapalování a ne na vytažení klíčku jako u Fabie. Řešil jsem to trvalým zapojením, ale riziko je že člověk odejde od auta a nechá rádio zapnuté. Po čtvrt roce se mi to podařilo tento týden, baterie samozřejmě totálně vybitá. Neznáte někdo způsob jak to vyřešit (kromě originál rádia)?
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
2 Diagnostik . No a má to nějaký název nebo verzi, kterou bych měl v servisu vyžadovat? Bude si to servis schopen sám obstarat?
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
A můžou tím na něco přijít? Když jsem byl před tím s autem v servisu, tak vypisovali paměť a všechno bylo OK.
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
U mě má moje reklamace kupodivu pokračování. Dneska mi volali, že mluvili s MB a mám se zastavit. Že si potřebují z auta stáhnout nějaká data a poslat do MB. Tak jsem zvědav
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
Tak teď jsem z toho trošičku zmatenej. Jakou úpravu potom Romanovi5A9 a Hanymu dělali, když žádný takový update neexistuje?
-
Motor 1.9 TDI PD 77 kW
Přesně to samé mi říkali. No tak to jsou teda odborníci Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru.