Ahoj,mám něco podobného.Začal jsem to pozorovat asi před rokem. 2.0TDI 135Kw 125tis.km. V rychlostech 100-130km/h při ubrání plynu začne něco hučet vysokým tónem.Když lehce přidám plyn a motor se dostane do tahu,zvuk zmizí. Děje se to jak při zařazeném D tak na ECO při plachtění. Dříve to bylo takové slabé,neřešil jsem to. Postupně se to zhoršuje. Když už mě na to upozornila i manželka tak to už je co říct. Budu to řešit a dám info .Jen se bojím,že se to bude špatně hledat. Mám hrůzu z oprav pokus/omyl.
Dnes jsem pozoroval to samé. Při pomalém přejezdu retardéru nebo při houpání se předku při jízdě po nerovné silnici vydává přední náprava vrzající a skřípající zvuky. Dnes mě objednali do servisu, ale rovnou řekli, že to bude tak na promazání. Buď nějakého silembloku nebo stabilizátoru. Jsem objednaný až na 29.4.. Tak uvidím. Scout 2016 135Kw 71tis km
Moc hezky se čtou všechny ty odborný články a propagační videa jsou hezký. Moje zkušenost je ale trochu jiná. Mám OIII Scout TDI 135Kw a pravidelně se mi stává, že při zatížení zavazadly a obsazení zadních sedadel tzn. nadlehčení přední nápravy auto normálně podhrábne. Dokonce v plném zatížení a s kolama na tažném zařízení na suché silnici zapískají přední gumy. Ano, na sněhu je trakce skvělá,vyjede to hodně, ale o nějaké "předvídavosti" a přesunutí většiny točivého momentu na zadek v extrémních situacích nemůže být řeč. Auto mám rok a půl, bylo nové a choval se tak vždycky.
Mně se taky ukáže jen SOC--%.2.0TDI 135kw vyrobeno v lednu.Zapalování vypnuté, vnitřní osvětlení zhasnuté,tedy žádný odběr proudu.Nechápu proč to někomu funguje a někomu ne.
Já to teda nevím jistě,ale myslím,že pokud na ŘJ není A,B nebo C tak je to jen HF bez BT.Alespoň už se to tady řešilo a já to tak opravdu měl a na mé staré ŘJ byl taky znak BT.Co se týká ovládání,není asi jiná možnost než všechno ovládat přímo telefonem.Mám ovládání na volantu a listovat můžu přímo na volantu,páčkou,ale všechno jde i telefonem.Vlastně tohle ovládání používám nejčastěji když zrovna nemám ledvinku s telefonem v kufru.
Používám PHILIPS X-treme Power 12V 55W H7+80%svítivost.Už když jsem vyměnil jednu tak byl rozdíl vidět.Svítí opravdu o něco lépe.Na zadek si asi nesedneš,ale jsem spokojený.První sada odešla asi po 11ti měsících.Jedna a po 14ti dnech druhá.Skoro přesně načasováno.Jezdím denně,město,asi 6-8 startů,cena-829kč/sada
Šlape to dobře,Seznamy to načítá,volaná čísla,přijatá,věechno,jen telefon začíná zvonit,na maxidotu svítí číslo,jméno a z reproduktorů se ozývá zvonění se zpožděním asi 20vteřin.Možná to dělá telefon,kdoví??
Celkem zajímavý postřehy. Teď,co je teplo jsem několikrát tankoval plnou nádrž a problém,který jsem měl v zimě,jako by nebyl.Tak to zatím nechám být a počkám,jestli to opravdu není zimou.Jinak při dojezdu asi 100-120km tam dám 51-53l.To by měl bejt richtik ne?Jo a začal jsem používat to aditivum,co na něj skoro všichni pějete tu chválu(VIF)tak nevím,jestli i to nějak nesnížilo tu pěnivost nafty.Budu dál dlouhodobě pozorovat.
Souhlas.Slyším ze všech stran stejný názor.To se pak nemůžu divit,že mi OII tolik chlastá.To jsme ale trochu odbočili.Se spotřebou prostě dolů nehnem.Já teď musím někam na brzdu,abych zjistil skutečný výkon.Možná bych se i uklidnil,kdybych mohl porovnat v provozu se sérií 77kw a jelo by mi to líp.
Nepamatuju si,kolik měla psáno stará v sérii,jen jsem psal,že u OII mám o 1,5l vyšší spotřebu.To je realita,žádný odhad.Jezdím + - stejné trasy.Jinak většinou se slibuje po čipu snížení tak o 0,5l.Otázka je,jestli opravdu jen nezačne lhát počítač.
Jo,psal.Maxpower.Tu starou O jsem koupil od kámoše,takže už čipnutou a kdysi mi řikal,že po načipování začal ještě víc kecat palubák.Tak jsem to začal přesně měřit a vycházelo to 4,6,někdy 4,8.Podle tras a ježdění,ale byla to paráda.Až na ty saze.Nevím kde mu to tenkrát ladili.
Stará 66kw 4,6l,nová 77kw dsg 6l před čipem i po.Možná jsem to napsal nejasně předtím.
Máš pravdu,že u starý ses nemusel snažit.U nový jde spotřeba ovlivnit o dost hůř a vůbec nevím proč.
Přece kvůli tomu nezačnu jezdit o stupeň nebo dva níž Budu jezdit jak jsem zvyklý a až se to stane,stane se.Jestli se o tom všeobecně ví,Škodovka na to zareaguje a začne vyrábět odolnější díly.