Ono záleží, kdy auto začali vyrábět a kdy ho dodají (viz odložené O4 na letištích). Auto dodají zákazníkovi např. v lednu 2022, ale s výrobou začnou loni. Infotainment dodán např. loňský HW 56, jen chyběl čip na parkovací kameru -> odstavit auto a čekat. Čip přijde a auto se s velkou slávou smontuje a předá. To vše trvá a člověk se teoreticky může dostat do situace, že auto má datum výroby 1/2022 ale defacto hardwarově je staré půl i více roku. ;-( Samozřejmě přeháním, ale myšlenka je jasná.
Pak může snadno nastat tato situace: dvě stejné O4, stejný měsíc výroby, jiné HW a SW. V servisu mi říkali, že jakmile přijede O4 na aktualizaci (RV před 2021), začnou panikařit: "Každá je jiná, ta vaše tu může být i několik dní na aktualizaci. Občas může být potřeba vyměnit nějakou jednotku (ECU). Na počkaní to nebude." Sám tato slova potvrzuji: první aktualizace trvala 2 týdny, právě kvůli zmíněné jednotce.
Abych byl alespoň trochu pozitivní: Dle vyjádření technika je poslední aktualizace verze 18XX made in Škoda, nikoliv z outsourcingu. Takže to má Škodovka plně ve své režii a systém se má sám aktualizovat během nepoužívání vozidla. Verze 18XX je už použitelná a zatím nezlobí. Tím se za mě O4 zbavila dětských nemocí a bude to super auto :-)