Přejít na obsah

Hics

Uživatel
  • Počet příspěvků

    111
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1057 zobrazení profilu

Oznámení Hics

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. možná sem to tady už jednou psal, ale pro sichr - ten můj původní problém s neustále vyskakující chybou niveace pouze při jízdě - závada byla ve vadně namontovaném snímači zatížení zadní nápravy. Poměrně lehce se dá nainstalovat i obráceně a pak dostává jednotka niveace hodnoty sice správný, ale zrcadlově obrácený z čehož je po chvíli magor a začne stávkovat... Opravu původního vadného snímače jsem svěřil jednomu pražskému servisu a po té, co se mi včera po 20ti minutách parkování v kopci na ručku rozjelo samo auto a nebejt v cestě garbage container, tak wůs zkončil v potoce (výměnu a seřízení brzd dělali před 3mi měsíci tamtéž) - tedy, po tomto všem sem se rozhodl tak trochu vyměnit servis. Je to banda amaterskejch sráčů - řekněme si to bez okolkůch...
  2. To je v zimě normální. Pokud máš k dispozici diagnostiku, tak se stačí jucknout, jaký kalkulovaný zatížení má motor ve studeným a zahřátým stavu. pro info - provozní teplota motoru - 27% Motor na teplotě - 10C - 40% plus nějaký ohřev okének, zrcátek, sedaček a seš v tom za bratru 50%. k tomu připočitej ztuhlej olej v převodovce a protože třecí odpor vzrůstá se čtvercem rychlosti tak i otáčky kolem 2500RPM už jsou kurevsky znát na spotřebě. jink mě zaráží tvoje spotřeba. Já mám v létě kolem 5,3 tekonc v zimě kolem 5,9...
  3. To Mikl: To je slušná rada... Za pokus stojí světla ještě jednou rozhodit a pokusit vyměnit čočku. Jen se mi do toho už nechce, páč je to voser a jak dopadnou už jednou rozhozený světla věru netušim. dal sem si pekelně záležet na tom, když sem je lepil... Výměna čočky bude snadná, páč, pokud si pamatuju, tak je fixovaná, jen plechovýmy záklapkamy. s kvalitou čočky budou trable, páč, jak jsem koukal, tak oproti čočce na mym druhym autě (kerá je absolutně čistá má tahle ne zcela rovný povrch. jsou patrné soustředné kruhy. možná toto bude důvod nekontrolovaného rozptylu a nejasného terminátoru. Pokusim se sehnat nějaký rozstřelený světla na supa (budou počitám stačit i standarní modely na H3/7), nechám přebrousit a přeleštit čočku plus nachromovat paraboly a to by v tom byl čert, aby to nepomohlo. Až někdo picne supáka na čumáq, taze ozvěte - né, že bych Vám to přál... :-) To Žralok: ale hovnajz - zatim se jen rozhazuje rejže po ringu... :-)
  4. Počitám, že v lavici jsme spolu neseděli na to, aby byl prostor na podobné důvěrnosti typu milej zlatej... Občas mám pupínky z lidí, kterým se musí vysvětlovat vše 2x, ale budiž... - Není to otázka financí, ale principu. To z toho plyne celkem jasně. (počítám, že kdo má tento vůz, nebude stát frontu na pracáku a tudíž počítat každou kačku,ale chtít za světla čtyřnásobek běžného standartu v této kvalitě je prostě drzost a do bot si srát nenechám.) - Snad je jané, že jsem pro to, abych byl se světly spokojen a to v rámci regulí udělal jistě více, než je běžný standard a tento trend opouštět nehodlám. - Dále - až budu mít na autě přestavbovou sadu HID, pak máš pole pro podobné výlevy volné, ale - zatím řeším všechny možnosti a snad nebude takový problém pochopit, že pokud poznamenám, že bych se s něčím smířil, neznamená to, že to rovnou udělám a obsahově je snad čitelné i to, že to není varianta, do které se překontně ženu,ale alternativa pouze přijatelná, leč bez nadšení a braná jako last event, ale to je látka slohu ze základky... - A na závěr - při troše práce máš zde na foru nepřebernou možnost toto téma řešit přímo s lidmi, kteří přestavboé sady mají instalované v běžných reflektorových typech světlometů a to vč modelů 55W... zde bude jistě vhodnější půda pro tvé téma a jistě najdeš kvalitnějčí oponenty tvého postoje a prudší zastánce doplňkové xenonové technologie, než jsem já, čímž nechci tvrdit, že s tvým postojem v zásadě nesouhlasím, ale jisi na špatné střelnici a míříš nevhodným směrem... Clear?...
  5. Ani s tim nemám problém. Nejedná se však jen o čočky, ale o celý komplet - tedy čočka+parabola. A spíš, než čočka to kazí parabola, která neni v optimálním stavu. Potíž je v tom, že jsem měl světla již jednou rozebraná - k pajšlu se nedá dostat jinak, než odstraněním předního čirého plastu, což je dechberoucí jebačka a to si bud jistej, že když jsem to dával do kupy, tak sem tmelem nešetřil... Opětovné otevření by byl dechberoucí horor... Obecně to vidím, jako konstrukční nedostatek světel, páč se do korpusu dostává ventilačnímy průduchy jemný prach, který je u xenonových světel navíc přitakován vysokým napětím. Prach potom končí kde jinde, než v blízkosti výbojky, tudíž na parabole, ze které se nedá bezezbytku odstranit.. Parabola navíc není celkově nejkvalitnější a odrazivost je nižší, než u větší části konkurenčních světel. Povrch je i na neexponovaných místech mírně matný, což vede krom nižší odrazivosti ve viditelném spektru i k vyššímu zahřívání povrchu a následné degradaci hliníkové vrstvy. Dokud se paraboly chromovali, nebyl problém. tohle suma sumárum dělá ze světel celkem potíž... Na to, co za ně chtějí, je to až nehorázná zlodějina... z tohoto důvodu nehodlám kupovat světla nová... a z tohoto důvodu bude mít ACEK námět pro svoje květnaté téma. Jezdim hodně a v těchto měsících po tmě a vidět na cestu prostě potřebuju.
  6. O.K. V zásadě bych se smířil i s xenonama "na kolečko". Počitám, že budu potřebovat přestavbový kit (raději ne, ten zde uvedený - angel eyes instalovat nehodlám a teplota výbojky raději 4300K) pak pochopitelně ovládací prvek - kolečko + propojení a příslušná ŘJ - je-li nějaká (počitám, že nikoliv - nejspíš sejedná o jednoduchý zpětnovazební opreák přímo v elektronice niveáku)- Jen - věděl by si někdo rady, jak ze "systému" - myslím z konfigurace příslušenství zaznamenaném v komfortce odstranit záznam, že jsou na autě xenony, páč by mi to potom neustále bučelo, že závada světel (nebyl by detekován niveační servomotor na světlometu, popř ŘJ xenonů) Díkes za rady.
  7. Páč už jsem trochu - mírně řečeno připonasranej na kvalitu světel - respektive na jejich svítivost. Již jendnou jsem je je kompletně rozhodil a vypucoval a účinnost je stále nic-moc. Ted sem pořizoval do druhýho auta (Pegina 206) aftermarkerový projektorový světla a svítivost je výrazně lepší, potažmo i dělící terminátor ostřejší - zkrátka jedna radost na to koukat. Jednoznačně odmítám kupovat nový xenonový světla, páč za ně chtěj neůměrně vysokej a dlouhej peníz. čili - dotaz: 1. Dají se někde sehnat jen korpusy xenonových světel bez příslušenství s tim, že pajšl si přeházim (myslim ballast, niveační motorky, výbojky a ostřik) 2. Lze xenonový pajšl instalovat na korpus běžného žárovkového světla? uvažuji tak, že bych koupil nová normální světla, která jsou levnější a bixenony bych si z nich udělal, prostým (možná s mírnou úpravou) přendáním komponentů ze stávajících světlometů. Pokud s tím měkdo má nějakou zkušenost - sem s tim (popř pokud se někomu válí v šuncajku třá poškozený žárovkový sbětlomet, že bych to jaxi mohl vyzkoušet.) Díkes.
  8. jen pro představu. Zatížení motoru na volnoběh je cca 25 - 27% za provozní teploty. při studeném motoru (-10) vzroste díky hustému oleji a frikci zatížení na nějakých 37 - 40% !!! do toho zaplnutý ohřev zadního a předního okna a seš na 44%. a to jsi se ještě nehnul z místa... zima má obrovký vliv na spotřebu a to zejména na krátkých tratích. Já jezdim přez léto za nějakých 5,3 - 5,5 a tekonc sem namydlenej, páč se neostanu pod 6,3 a to jezdim denně relativne dlouhý trasy (2x 80km). Další potíž je v nafě. Kvalita bývá dost rozdílná a v liv na spotřebu je také kolem půl litru i více. další důvod může být nesprávná funkce EGR - nech si ho překontrlovat, ale jak tu všichni píšou. Tahle motorizace je pro supa na spodní hranici použitelnosti. čék se až někdy diví, že to v designu prošlo...
  9. Hics

    Krytka ostřikovače

    čéče, to teda nevim nevim, ale mam za to, že u Supáka to bohužel ochcává světla i v případě, že jsou zhaslý. Tedy - alespon poznatek z mýho kusu. jinak - problém vyřešen - scházející díl mi jedna dobrá duše darovala i s ostřikovačem, tak kdo by chtěl - mam jeden volnej...
  10. Jen rychlodotaz. Stala se mi taková zlý, nepěkná případ... Při ostřiku skla (kdy jsou pravidelně ochcávaný i světlomety) došlo patrně k tomu, že kus námrazy zablokoval vratný pohyb pístu s tryskama levého ostřikovače tak, že zachytil pochromovanou vnější krytku a ta se pochopitelně neudržela v plastovém závěsu a šla... šla bouhuže i s plastovým foxačním křížkem, na kterém je přichucena a který je tam pro to, aby měla vůli v naklápění a přesně dosedala po zatažení do lože. Inu - krytku jsem objenal - netuše, že tam ještě něco chybí a ejhle - je to ten plastový křížek, o kerym sem ani nevěděl, že tam je, notabene - stejně se samostatně objednat nedá. Pouze s teleskopickou částí ostřikovače a to za pěkných 1000 kč včetně všimného. Netvrdim, že sedim na koruně, ale za součástku za opravdových 2Kč nehodlám platit litr... Tedy dotaz - nemá někdo někde rozšvihanej světlomet (počitám, že tato součástka bude u obou stran totožná). Za rozumnou cenu bych to odkoupil. A pro zbytek lidí to berte jen jako alert, na co je dobrý dávat pozor... btw - krytka stojí čtyřčento.... :-) A ještě jeden subdotaz s tímto souvysející - nějaký snadný způsob, jak disablovat ostřik světlometů (pojistka, samostaatné relé, přístupný konektor atp) Nejen kvůli tomuto, ale už mě opravdu sere neustále dolejvat nemrzku, pro to, že se přez den ostřikují světla, která nesvítí a v noci světla, která jsou dost často čistá ... Díkes Růža....
  11. To Juninor, nebo kdokoliv - ano - popelniq včetně kasliku či jednotlivě je furt qmání...
  12. Vemu to nějak popořádku. Napájení antény je připraveno tak, že je počítáno s jejím napájením z tovární audio jednotky (DX atp) v případě použití nekoncernového rádia je nutné vřadit mezi koncový konektor koaxiálu antény a vtupu do rádia napájecí mezikus. Napájecí vodič tohoto adaptéru potom jednoduše připijíš na ovládací napětí pro anténu - je výstupem z rádia. Jinak - z vlastní zkušenosti - UHF zesilovač sice v Supu je, ale jeho zisk je spíš na dorovnání útlumu ve vedení a konektorech. Pokud nemáš zrovna model rádia, kterej má opravdu citlivý tuner, taxi moc nepohraješ. Muj tuner bohužel nepatří mezi ty kusy, který vytáhnou signál i z paty, tak jsem musel nahradit původní UHF předzesiloač jiným typem a tekon jako dobrý... Co se týče diagnostiky typu volantové řídící jednotky - tady ti pomůže někdo s VAGem v okolí. Takhle na dálku to říct nejde, ale jen můj názor - nevidim důvod, proč by neměla jednotka být CANová... Ještě - juckni sem: http://stualarm.cz/kategorie/car-audio/adaptery-k-oem-audio-systemum/adaptery-ovladani-z-volantu-52/ Dporučuju začít od volantového interface, který je k dispozici a podle toho se ti zúží množina rádií. Osobně - tento způsob jsem opostil, ale to jen z důvodů, že věcí, které potřebuji ovládat je poněkud více - krom headunitu, také DVB-T tuner, bezmechanikový media player a vyjížděcí display, který je v pozici nad rádiem. Toto vše z volantového interface uřídit nejde a já to vyřešil celkem jednoduše - pořídil jsem malý IR učící se ovladač od Phillipsu, naučil jsem jej všechny komponenty, udělal jsem na něj takový magnetický holder na levé hraně středového tunelu - mírně za řadičkou a hotovo. Vše je po ruce, za chvilinku se ti vžijou tlačítka a pak už to jde popaměti. Můžu posllat pikčry, ale budu ještě 14 dní služebně v Rusku (zajebaná země kurvadrát!!!!) , takže nějak poté...
  13. Konkrétní typ rádia ti neporadím, páč je to od jisté úrovně celkem individuální záležitost, nicméně Pioneer neni zlá značka a je to rozhodně lepší cesta, než jít do nějaké kopie, či noname. Co mě však zarazilo je to, že hodláš zamítnout pamětová media, mp3 a I-pod, jako zdroj dat. Z vlastní zkušenosti mohu říci toliko, že dokud se mi po autě po různých koutech schovávali CD tak to byl voser. Voserem to nazívám pro to, že v současný době mám headunit, který bezproblému ovládá transport I-podu a na jehož 160 gb disku mám vcelku vše, co otřebuji... Přepočti si byt jen třetinu toh na CD s MP3. Vyjde ti místo spolujezdve zaházený CD až po okýnko. :-) v první řadě si tedy udělej přehled o tom kolik máš muziky, jaký máč progress v komulování muziky nové, kolik toho chceš mít v autě a nevěřím tomu, že by ti za rovnítkem vyšlo rádio pouze s CD... dále pak prognozu vývoje přestavby muziky v autě. Chci woofer? - má rádio sub RCA out? má rádio regulovaltelný HPF/LPF? Má možnost otoční fáze? Pak už to pujde samo... Juckni se na web např stualarmu, kde krom slušnýho výběru uměj i fundovaně poradit Btw - nepočítej s tím, že by si nešahal do kabeláže... ale o tom třá později.
  14. Nechci ti to rozmlouvat, ale tyhle typy rádií v nejlepším případě pouze "obstojně" vypadají. Kvalita zvuku nebude valná a o obrazu se raději šířit nebudu. Navíc, v této cenové kategorii většinou chybí RCA out pro eventuální pozdější instalaci třeba jen zasiku a SW. Raději bych opravdu šel do nějakýho /////ALPINE či cos takého. Mam ve vozejku XDA-I305, což je model mechaniky prostý, leč vybavený mraky přípojných míst s perfektním ovládáním pro Ipod. Ten je i se svým 160 Gb diskem zašantročenej někde pod v přístrojovce a časem čék ocení nebetyčnou výhodu absence CDček, Flashek a podobnýho hudbunosnýho harampádí. Nebudu tu hrát na fajnšmekra, ale když k tomu posléze prohodíš origo repra za nějaký byť i middle classe komponent repro od JBL, Hertze, Infinity - zkrátka podle vkusu hudby, tak budeš překvapen, co lze ze supa vyloudit za kloudnou muziku. Má velmi slušně udělaný dveře (z hudebního hlediska) a neni třeba ani vymejšlet domky na výškáče a tudíž je to relativně za málo peněz hodně muziky... v celý řadě jinejch aut se čék dost nadře s tlumením a výztuhami, než to hraje jako v supu v "základu" Hele, máš pěkný auto, taxi to nepokaž... :-)
  15. Ježiš!!!.... Hohls to mít za pugét.... ;)
×
×
  • Vytvořit nový...