-
Nove auto, cena, vybava a cekaci lhuta
Objednával jsem v 11/2022 sportline 2.0TDI manuál 110kW a už je u prodejce.
-
tlmice na fabiu 1,4tdi
Tlumiče Bilstein byl asi muj největší omyl jaký jsem na autě udělal. Stálo mě to hromadu času a lítání po servisech. Už mě na auto nesmí. Fábia 1.9 TDI,krátká. Po výměně auto uskákané jak koza,byl cíti každý kamínek a jak bylo zmiňováno - v zimě naprosto jak šutr. Další co ,tak jak se teplota přiblížila nule,tak začali neuvěřitelně klepat. Klepali už jako nové.,ale v létě je to míň slyšet. Najel jsem s nima 150 000km a včera klepání ustalo - vyměnil jsem je za Sachs, je po klepání a komfort je podstatně lepší. V servisu co jezdím jsem se jim o tom zmínil ,a také už nedávají bilstein ,právě z toho důvodu že klepou. Klepání se ozývalo jakoby z horního uložení tlumičů - na obou stranách.
-
Labradorsky retriever
Labradora máme již druhého. První umřel kolem 10let a druhý má teďasi 4 roky. Obě feny - první světlá a teď máme čokoládu. Velmi učenlivý psi milující děti a společnost. Jelikož razím zásadu že pes nesmí do baráku,tak jsou normálně veknu a aby jí nebylo smutno tak jsme jí pořídíli ještě bígla. No sehranější dvojka neexistuje. Labrador nemá záklopku,takže žere a žere a žere dokud má co. Takže na to bacha dáváme mu denně 2x půl misky granulí. jednou týdně má půst. velkého majzla si člověk při vybírání štěněte musí dávat na klouby - je to dědičné,takže je nutno se mrknout do papířů rodičů. Dále trpí srdečníma chorobama - Všechyntyto vady vznikají geneticky - přešlechtěním. Štěňata do půl roku co vidí tak to rozkoušou - nám dokonale rozkousali i růže. Pak jsou to ulítaňí ďábli - dokud "nezoudří a neztěžkou - cca 2roky. Mimogranulí by se ji mčas od času měli dát uvařené velké kosti ,nebo uvařit prasečí nožky - na kluby a na uvolnění uzlin. Jinak náši labradoři žerou vše - jahody,maliny,jabka,hrušky -nejvíc milují ořechy a rohlíky.
-
Hlášení DN po 1.1. 2009
Pánové mám prosbičku,nemáte někdo odkaz na zákon,případně vyhlášku ,kde se praví že řidič MUSÍ mít ten formulář u sebe ve vozidle - jako povinnou výbavu?
- Zimní pneumatiky
-
parkovat v zimě venku či vevnitř?
A jako jinak jsi duševně zdráv? Všichni dělají za těžký love izolace proti spodní vodě a ty tady radíš projet podlahu vrtákem. Co ja tam za podlahu? pokud jen beton,tak bych doporučoval položit dlažbu - třeba nějakou z řady TAURUS a tím spád udělat.Vodu vyvést ven by neměl být problém,protože bude v jednom místě.(Trubkou pře zeď, žlábkem pod vratama atd)
-
Sterace
koupil jsem před rokem aero bosh. Už cca 14dní po koupi začali blbě stírat. přímo ve výhledu řidiče zůstával film. CCA od 120km/h se normálně přizvedli a honili vodu po skle mezi sebou. Vydržel jsem to do teď. Včera cestou ze slovenska jsem se tak nasral ,že jsem je vytrhl,zlomil a hodil do pole.Na první benzině jsem si koupil obyč výrobce SWK a stírají uplně neuvěřitelně!!!! Banány už mě na auto nesmí!!! Upozorňuji,že jsem kupoval dvě sady (i pro kamaráda) a dělají mu to stejné. Jen on jezdí po městě,tak mu to neva.
-
manzeta poloosi
gumové se dělají ,ale vydrží tak 30-50t. km. Ty polyuretanové vydrží mocmoc. Gumová mažeta,mazací tuk, a stahovací pásky,nová matka na poloosu = cca 230kč. Doma to není problém vyměnit,jen je to pěkně špinavá robota. 1, povolit kolo 2, povolit matici co drží 3,Sundat kolo 4,vyšroubovat 3 sřouby co drží čep v rameni 5,vytáhnout čep tak aby byl venku z ramene 6,vytočit kolo co nejvíce do rejdu a vytáhnout poloosu - jde to blbě,ale jde 7,šroubovákem roztáhnout sponky co drží manžetu 8,vyklepnout vnější kloub - podržíš poloosu aby ti nevyjela z převodovky a větším kladivem krátkým a rázným bouchnutím sklepneš kloub. kloub uvnitř drží jen na takovém pružném drátku. Jde to blbě,ale jde. 9, stáhneš manžetu,naklepneš zpátky ten kloub,namažeš vazelínou - prodává se tuba a množsví odpovídá přesně na jeden kloub,stáhneš páskama a provedeš zpětnou montáž. Jen tak mimochodem pokud neseženeš ty kovové stahovací pásky,tak v servisech normáně používají dlouhé plastové elektrikářské. Zkoušel jsem to a drží to! stojí cca 2kč /ks. A taky nezapomeň dát ten spodní čep uplně stejně jak byl -na otisk,nebo si to obškrábni jehlou. Poprvé jsem to dělal asi hodinu podruhé asi 30 minut.
-
8 let stara na dovcu?
čoveče snad sám musíš mít představu o tom v jakém stavu máš auto. Kolega z hokny dojel na služebku do španělska 2200km za 2 dny s renaultem 19 1,4 najetýma 430 000km a r.v.90. Sám jezídm ve fábii kterou používám pro služební účaly a když mě řeknou zítra máš být v Miláně,tak sednu a jedu. Fábula má poježděnou celou evropu od španělska ,přes švédsko po Itálii. najetých 175 000km a šlape jako hodinky. Žádný rady ti nedám ,protože sou zbytečný. Strč to do servisu ,řekni že jedeš na dlouhou cestu ať to pořádně prohlídnou a vymění co bude potřeba.
-
Stavební pozemek....
Loni jsem dělal přípojky Voda,elektrika,plyn. Délka 230m! Naštěstí po pozemku mém a rodičů. Elektrika - pohoda(jsem elektrikář), Plyn musel být projekt - taky svépomocí - po HUP - revize a tlakovou zkoušku provedl plynař s kulatým razítkem, Vodu svépomocí - napojenou ji ještě nemám,je braná jako reserva - kopal jsem studnu. Podal jsem Eonu všechny formuláře,zažádal o přípojku do antoníčku - do 50m bylo loni ještě zdarma. Pak jsem zaplatil 12500,- za připojení.Udělal jsem revizi přípojky a namotovali mě eleltkroměr. U plynu jsem vykopal výkop mezi HUP a plynovou rourou,zavolal smluvní firmu RWE a ti mě napojili plyn do HUP. Udělali revizní zprávu,zaměřili a vyinkasovali 12500,-. Po předložení žádosti,protokolu o revizi, protokolu o tlakové zkoušce mě nqamotovali plynoměr. Výkopy jsme dělali UNC a rukama,když se teď dívám na fotky ,tak si až teĎ uvědomuju jaká to byla hokna.
-
1.9TDI - problém s výkonem při sešlápnutí plynu
Jo to znám. ale V9š co zkus. Když jedeš,jde ti vypumpovat brzda? Vyhlídni si bezpečnej usek a rozjeĎ auto třeba na 120 a 4x,5x natvrdo rychle za sebou ( ale rychle) šlápni na brzdovej pedál. /Pokud se ti podaří ctakto vypumpovat podtlak v posilovače,tak máš s hájí tandemové čerpadlo nebo napojení do posilovače brzd. Pokud se ti to nepovede, tak může být špatná třeba jen podtlaková hadička.nebo ventil N75 (netěsný).
-
kroužek ABS - homokinetický kloub
Kroužek na ABS není na homokynetickém kloubu ,ale je v náboji kola. V náboji je ložisko - pokud je v háji ložisko,tak se mění celaj náboj - tudíž i kroužkem na ABS. Zvlášť ten kroužek nekoupíš,takže holt výměna náboje.
-
Řídící jednotka 1,9 TDI
Řídící jednotku čeho? Motoru,komfortní jednotku,jednotku na servo,jednotku do dveří? Pokud motoru,tak jednu jsem viděl tady v bazatu a kód motoru je ATD.
-
Co je na tom pravdy?
Je to obyčejný powerbox. Odrbe se tím hodnota množství nasávaného vzduchu. Podle toho se prodlouží délka vstřiku a tím "zvedne výkon" má to ale jedno ale,jde tam víc paliva než je zdrávo ,takže auto začne čudit ,protože na tu dávku má málo vzduchu. Nicméně nebudu lhát: na své fábce jsem zkoušel asi 4 váhy vzduchu a fábka se chovala s každou jinak. jednou jela jak zpraku sotva jsem se dotkl pedálu,jindy byl nárůst uprostřed, a na jinou táhla jak dělo až do 190. (tu jsem si nechal.) Na každé váze je zboku vyvedený PINy na resistor,který je tam už nakreslený.
-
výměna motoru fabia 1.9 TDI za fabia RS
Neprojdeš STK. Sice nekontrolují číslo motoru,ale¨typ ano. 1,9 74kW má ATD a RS má jiný. Přestavbu škodovka jako výrobce nepovoluje - zjištěno. Ale na to jsi se asi neptal,co?
mira xj
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva