-
Prvky interiéru
normálně origo vyjdou komplet tak kolem 500, což není taková hrůza, ne?
-
tak konečně asi spojka
Tak to nakonec skončilo u známého, který dělá auta v garáži a byl zrovna ochotnej a hlavně rychlej. Do škoda servisu jsem to nedal a jiné servisi by to udělali až někdy v týdnu, což bylo pro mě celkem už dost dlouho. Tady mi to v pátek rozebrali a zjistili, že se totálně vysralo ložisko. Já sjel do Prahy (Ukrajinská ulice-MaxiL) pro spojkovej set sachs (setrvák,lamela,přítlačák-8tis. bez paíru) a ložisko jsem koupil normálně v servise za 1tis tzn. komplet za 9tis.. Dneska dáno dohromady a musím říct, že je to fakt super jezdit s opět funkční spojkou :-). I sešlapnutí spojky je už mnohem lehčí, téměř srovnatelné se starou fábijkou 1.2, spojka zabírá opět víc nahoře, nezahučí při každém zařazení a hlavně funguje! Přidány fotky starý a nový spojky pro ilustraci. Jinak by se pravděpodobně dala použít i ta stará spojka, ale řikal jsem si, že když už se to dělá, tak ať je klid a dal radši komplet nový... Tímto chci taky poděkovat vám všem (hlavně u mě konkrétně WRCCKOvi a KARLOS3ovi), kteří jste mi(nám) dali tipy kde dobře nakoupit a ušetřit si tak nemalé penízky, ještě jednou DĚKUJI!!! Tak ať nám hlavně ty naše škodověnky jezdí a neserou se...!!!
-
Prvky interiéru
Jo jo, pogumovaný madla to je problém, stačí prstýnky, nehtíky a je to načatý. Vyměnil jsem komplet za ty plasťáky a mám klid a vyšli podstatně levněji než ty pogumovaný...
-
Novy koncept masky od Topplastu - nazory
Něco tý masce chybí... Moc mě nezaujala...
-
tak konečně asi spojka
Tak jsem volal dneska do dvou servisů škoda kde mi bylo řečeno, že by mi to udělali za cca 14tis. i s prací...(je to bez setrvačníku a myslim i bez ložiska). Říkám si, že když už se to bude dělat, že by bylo vhodné jí asi udělat komplet, ať se zase za x km nevysere něco co se tam nechalo jetýho... Takže se zkusím asi domluvit, ať mi zjistí problém-jestli je to spojka a nebo třeba ten spojkovej válec a já bych jim dodal materiál a zaplatil "jen" práci.. Tak uvidím jak se k tomu postaví. Asi mi řeknou, že mi potom neposkytnou záruku, když dodám svůj materiál... A nebo to zkusím v normálním servise... Jak by jste to řešili vy?
-
tak konečně asi spojka
Jasan, dám potom vědět a jinak díky za vaše postřehy...
-
tak konečně asi spojka
- tak konečně asi spojka
Tak přispěju taky s trochou do mlýna...Koupil jsem jetou oktu 1,9tdi 77kw, 2005 s 85tis. a už od začátku mi přišla spojka, že jde nějak ztuha, ale říkal jsem si, že je to asi tím, že jsem přesedlal z fábky 1,2 kde šla strašně lehounce. Pořád dobrý, až dneska, kdy jsem jí trochu víc prohnal, mi najednou zůstal vyset chvilku spojkovej pedál. Nejdřív mi přišlo, že se seknul o kobereček, ale pak se to stalo asi ještě dvakrát a spojka začla i drhnout a při každém sešlapnutí už i hučí. Tak jsem dojel s obavama domů a trnu co to všechno asi odešlo... Jinak se linul i od motoru smrad jako by spálené gumy... Nevíte s čím tak můžu asi tak počítat a kolik si mám připravit? Díky- Škrtící klapka
Tak jsem si to celé pročetl a musím se taky s něčím "pochlubit". Mám Fabku 1.2 40Kw r.v. 02, zatím nebyly větší problémy jen teď-začlo to tím, že se mi zvedly volnoběžné otáčky a ty začly různě kolísat mezi cca 700-1200 a potom se mi rozsvítila kontrolka Elektroniky motoru. Tak jsem s tím zajel na diagnostiku, tam to vypsalo-vysoké otáčky při volnoběžných otáčkách motoru-vymazání chyb a po nastartování se rozsvítilo i EPC+otáčky pravidelně lítaly mezi cca 1000-1200 a motor vůbec nereagoval na plynový pedál...! Jakmile jsem vypnul zapalování a znovu nastartoval a držel plynem otáčky nad cca 1200 tak to bylo ok, ale jakmile jsem zase nechal spadnout otáčky do pásma volnoběžných, tak opěd EPC a žádná reakce na plyn... Diagnostika už vypsala chybu se škrtící klapkou... -myslíte, že se mohlo něco posrat VAGem? -údajně je to na výměnu škrtící klapky (jinak ve škodovce na 12tis., v neautorizovaném servisu na cca 4,5tis.) Má někdo nějakou podobnou zkušenost? Myslíte, že by stálo za to zkusit tu klapku vyčistit? Moc zasraná není... Díky moc za nějaké poznatky+rady...- Výměna vložky zámku dveří - FABIA
Díky za info, ale dílenskou přiručku mám také, přesto díky. Takže jen dodávám-horní šroub jen povolit tak aby se neuvolnil ze závitu-nespadl do dveří a ten spodní jsem nepovolil o 3 otáčky, jak uvádějí, ale asi tak nejméně o 5-6... Zkrátka jsem s ním otáčel tak dlouho, dokud nešel zámek vysunout..., toť má zkušenost pro druhé- Výměna vložky zámku dveří - FABIA
Poradí mi prosím někdo jak vyměnit vložku zámku dveří u Fabie r.v.03? Díky... - tak konečně asi spojka
DejvidCV
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva