Přejít na obsah

DejvidCV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 521 zobrazení profilu

Oznámení DejvidCV

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. normálně origo vyjdou komplet tak kolem 500, což není taková hrůza, ne?
  2. Tak to nakonec skončilo u známého, který dělá auta v garáži a byl zrovna ochotnej a hlavně rychlej. Do škoda servisu jsem to nedal a jiné servisi by to udělali až někdy v týdnu, což bylo pro mě celkem už dost dlouho. Tady mi to v pátek rozebrali a zjistili, že se totálně vysralo ložisko. Já sjel do Prahy (Ukrajinská ulice-MaxiL) pro spojkovej set sachs (setrvák,lamela,přítlačák-8tis. bez paíru) a ložisko jsem koupil normálně v servise za 1tis tzn. komplet za 9tis.. Dneska dáno dohromady a musím říct, že je to fakt super jezdit s opět funkční spojkou :-). I sešlapnutí spojky je už mnohem lehčí, téměř srovnatelné se starou fábijkou 1.2, spojka zabírá opět víc nahoře, nezahučí při každém zařazení a hlavně funguje! Přidány fotky starý a nový spojky pro ilustraci. Jinak by se pravděpodobně dala použít i ta stará spojka, ale řikal jsem si, že když už se to dělá, tak ať je klid a dal radši komplet nový... Tímto chci taky poděkovat vám všem (hlavně u mě konkrétně WRCCKOvi a KARLOS3ovi), kteří jste mi(nám) dali tipy kde dobře nakoupit a ušetřit si tak nemalé penízky, ještě jednou DĚKUJI!!! Tak ať nám hlavně ty naše škodověnky jezdí a neserou se...!!!
  3. Jo jo, pogumovaný madla to je problém, stačí prstýnky, nehtíky a je to načatý. Vyměnil jsem komplet za ty plasťáky a mám klid a vyšli podstatně levněji než ty pogumovaný...
  4. Něco tý masce chybí... Moc mě nezaujala...
  5. Tak jsem volal dneska do dvou servisů škoda kde mi bylo řečeno, že by mi to udělali za cca 14tis. i s prací...(je to bez setrvačníku a myslim i bez ložiska). Říkám si, že když už se to bude dělat, že by bylo vhodné jí asi udělat komplet, ať se zase za x km nevysere něco co se tam nechalo jetýho... Takže se zkusím asi domluvit, ať mi zjistí problém-jestli je to spojka a nebo třeba ten spojkovej válec a já bych jim dodal materiál a zaplatil "jen" práci.. Tak uvidím jak se k tomu postaví. Asi mi řeknou, že mi potom neposkytnou záruku, když dodám svůj materiál... A nebo to zkusím v normálním servise... Jak by jste to řešili vy?
  6. Jasan, dám potom vědět a jinak díky za vaše postřehy...
  7. Tak přispěju taky s trochou do mlýna...Koupil jsem jetou oktu 1,9tdi 77kw, 2005 s 85tis. a už od začátku mi přišla spojka, že jde nějak ztuha, ale říkal jsem si, že je to asi tím, že jsem přesedlal z fábky 1,2 kde šla strašně lehounce. Pořád dobrý, až dneska, kdy jsem jí trochu víc prohnal, mi najednou zůstal vyset chvilku spojkovej pedál. Nejdřív mi přišlo, že se seknul o kobereček, ale pak se to stalo asi ještě dvakrát a spojka začla i drhnout a při každém sešlapnutí už i hučí. Tak jsem dojel s obavama domů a trnu co to všechno asi odešlo... Jinak se linul i od motoru smrad jako by spálené gumy... Nevíte s čím tak můžu asi tak počítat a kolik si mám připravit? Díky
  8. Tak jsem si to celé pročetl a musím se taky s něčím "pochlubit". Mám Fabku 1.2 40Kw r.v. 02, zatím nebyly větší problémy jen teď-začlo to tím, že se mi zvedly volnoběžné otáčky a ty začly různě kolísat mezi cca 700-1200 a potom se mi rozsvítila kontrolka Elektroniky motoru. Tak jsem s tím zajel na diagnostiku, tam to vypsalo-vysoké otáčky při volnoběžných otáčkách motoru-vymazání chyb a po nastartování se rozsvítilo i EPC+otáčky pravidelně lítaly mezi cca 1000-1200 a motor vůbec nereagoval na plynový pedál...! Jakmile jsem vypnul zapalování a znovu nastartoval a držel plynem otáčky nad cca 1200 tak to bylo ok, ale jakmile jsem zase nechal spadnout otáčky do pásma volnoběžných, tak opěd EPC a žádná reakce na plyn... Diagnostika už vypsala chybu se škrtící klapkou... -myslíte, že se mohlo něco posrat VAGem? -údajně je to na výměnu škrtící klapky (jinak ve škodovce na 12tis., v neautorizovaném servisu na cca 4,5tis.) Má někdo nějakou podobnou zkušenost? Myslíte, že by stálo za to zkusit tu klapku vyčistit? Moc zasraná není... Díky moc za nějaké poznatky+rady...
  9. Díky za info, ale dílenskou přiručku mám také, přesto díky. Takže jen dodávám-horní šroub jen povolit tak aby se neuvolnil ze závitu-nespadl do dveří a ten spodní jsem nepovolil o 3 otáčky, jak uvádějí, ale asi tak nejméně o 5-6... Zkrátka jsem s ním otáčel tak dlouho, dokud nešel zámek vysunout..., toť má zkušenost pro druhé
  10. Poradí mi prosím někdo jak vyměnit vložku zámku dveří u Fabie r.v.03? Díky...
×
×
  • Vytvořit nový...