-
svítící kontrolky: tlak v pneu, ABS, ESC, servořízení
Koukám, že pomoc se závadou tu moc nefunguje. Pokud by někdo potřeboval tak stačilo vyměnit čidlo rozdílového tlaku. Je hned vedle turba a bylo rozteklé. Bylo K.O. protože mě cca týden předtím dělali rozvody a ty trubky co k tomu vedou neodpojili, ale dali jen stranou a to bylo chyba. U čidla napraskl ten plastový přívod a během pár jízd to upadlo a vyhodilo to několik zavádějicích chyb. Takže pokud někdo bude dělat rozvody tak pozor na trubky
-
Meggy začal sledovat svítící kontrolky: tlak v pneu, ABS, ESC, servořízení
-
svítící kontrolky: tlak v pneu, ABS, ESC, servořízení
Kromě toho serva mám stejný problém. V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění, ale moc si od toho neslibuji.
-
Volba tlumicu
Pokud chceš kvalitu tak vybírej Kayabu, Sachs (Monroe a Trw je průměr). U 4x4 nebudeš mít ale moc na výběr. Podle VIN se ti mohu podívat a případně nacenit.
-
Škoda bez starostí
Tak nakonec jsem šel do klasického úvěru, vyjde to o něco levněji.
-
Škoda bez starostí
No už pár měsíců ne, udělali jsme s.r.o. na autodíly. Na soukromé bych provařil i boty
-
Škoda bez starostí
Tak já mám rok starou Toyotu, ale když jsem viděl ty daně co dávám pánům nahoře aby se měli lépe než já tak je raději odepíšu takto.
-
Škoda bez starostí
v ceně je 5 let garanček a záruky každopádně za méně se nedá sehnat, ostatní leasingovky nabízeli od 15ti bez dph
-
Škoda bez starostí
bez dph 12 / 4 roky nebo 13 / 3 roky, 140kW L&K včetně všech packetů a bohužel i 19" kol (zimní stojí nesmyl, tak dám celá kola 17"), 1% spolúčast
-
Škoda bez starostí
Losky: pěkně, děkuji za info, to jsem potřeboval Zrovna čtu poslední nabídku na HYU i40 v plné palbě a chtějí jen o 1200-2000,- méně než Superb v ještě lepší palbě tak není co řešit.
-
Škoda bez starostí
jo dneska jsem se na to ptal prodejce, cena se opravdu nesnižuje tak jsem trochu uklidněný
-
Škoda bez starostí
No to mě říkal i prodejce, že je lepší měsíc před vrácením nahlásit škodní události a nechat to za spoluúčast opravit. Zase si říkám, že nahlášení cca pěti různých událostí v jeden den se asi pojišťovně nebude moc líbit Další věc co jsem se zatím dočetl, je že každé lakování sníží zůstatkovou hodnotu vozu se kterou se počítalo a ten rozdíl asi zaplatím já
-
Škoda bez starostí
Jojo, 2,5 cm má i Škofin. Je to ale hodně málo. Snad se ještě najde někdo kdo napíše případná možná negativa než to podepíšu. Je lepší být připravený.
-
Škoda bez starostí
No když si vemeš všechny dveře a přední nárazník poškrábaný nebo oťukaný od dveří ostatních aut a k tomu nějaký ten plastík poškrábaný v kufru tak abych tam nebyl za hrůzu. Včera mě zrovna říkal známej, že mu po vrácení vozu naúčtovali 44tisíc. Je pravda, že neřešil část na pojistku a to určitě měl, ale i tak je to dost.
-
Škoda bez starostí
Zrovna řešíme OL na firmu kvůli daním, cenově se to vyplatí než dávat státu nesmyl. Co mám ale velký strach je to vracení po 3-4 letech. Parkování u paneláku tomu moc nepřidá a když se dnes podívám na rok starou Toyotu nebo Fabii tak bych blil. Spoluúčast 1% je jistá, ale i tak se tam úplně vše nedá dát. Nerad bych, aby mě někdo z pár pumpnul o 50-100tis.
-
Přední ramena
na GEO si zajedeš už do servisu, doma to uděláš špatně.