Přejít na obsah

Míša

Uživatel
  • Počet příspěvků

    117
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2091 zobrazení profilu

Oznámení Míša

  1. Když si to tedy shrneme, tak výměna ve stylu "jistota je kulomet" by byla takto: 1) Originální svíčky. 2) Dodržet orientaci elektrody (označit si polohu při demontáži), protože je to vlastně zdarma a jeden nikdy neví. 3) Mít stahovák na cívky. Stahovat na teplém motoru, pak počkat až vychladne a teprve pracovat se svíčkami. 4) Utahovat bez diskuze na moment a snažit se trefit i tu polohu. 5) Při montáži namazat cívky silikonem (Vážně si někdo koupí 20 gramů "škodovácké" silikonové pasty za 1200Kč ? ) Souhlas ?
  2. Míša

    Letní pneumatiky

    Já si to právě potřebuji ověřit, protože jsem prostě zvyklý, že než změním/provedu něco, v čem se úplně nevyznám (obecně), tak se na tu změnu nejprve řádně teoreticky připravím a vše si zjistím. Už se mi to v životě mnohokrát vyplatilo. Takže teď už zbývá jen vybrat pneu, asi půjdu do Hankook Ventus Prime4 K135. Vyhovují mi cenově i pověstí.
  3. Míša

    Letní pneumatiky

    Zdravím. Dostal jsem darem nové disky na Fabii III/Rapida 16" Dione. Zrovna mám původní 15" pneu zralé na výměnu a tak si říkám, proč ne. Na 15"ky hodím zimáky a na 16ky letní. Ale, jak už je tu několikrát uvedeno, rozměr 215/45/16 není zrovna běžný a k dostání jsou hlavně pneu s vyšším indexem hmotnosti i rychlosti (90/V místo v techničáku předepsaných 86/H) Mohu ty pláště s vyšším indexem použít ? Jde mi hlavně o pohled z hlediska technického (zjednodušeně řečeno, nezničí mi to auto ?) a z hlediska jízdních vlastností (nezabiju se ?) Z hlediska zákona by mělo být vše OK (nebo ne ?) Díky za info.
  4. A do třetice, pokud by někdo dotahoval svépomocí, tak šrouby se utahují 8Nm plus 45 stupňů. (opsáno z příčurky)
  5. Jinak pro info, na šrouby přestavovače je TPI, ale kontrola předepsaná opravdu není. TPI mluví jen o tom, že když se to podělá, má se to vyměnit, tedy komplet přestavovač, kryt, šrouby a také rozvody, ale ty jenom pokud jsou poškozené nebo zaolejované.
  6. Mělo by smysl ty šrouby při kontrole postupně vyšroubovat a zajistit modrým Loctitem ? Nebo je to zhovadilost ?
  7. Takže vyřešení. Díky akci "nauč se hledat TPI v ERWINu", která proběhla zde: jsem zjistil, že závada klapky spočívá v prasklé vratné pružině (!!!!) a mění se celá klapka, číslo dílu stejné, takže žádná náhrada za jinou součástku, prostě jen výměna. Chápejte, prasklá pružinka...škoda, že mi nevrátili tu starou, vsadím se, že to brko jde v pohodě vyměnit.
  8. Takže, autor dovolil, tudíž: Provedeš identifikaci vozidla dle VIN Dáš "informace o jednotlivém vozidle" a "informace o opravě a údržbě". Pak se ti nabídne "spustit informace o údržbě a opravách", tak na to klikneš a otevře se ti nové okno. V novém okně nahoře v pravým rohu je ikona "červené knihy". Na tu klikneš a rozjede se ti nabídka TPI (není to to pdf se všemi závadami), ale musíš se proklikat volbami co potřebuješ (motor, podvozek, asistenční systémy,..) a dostaneš se pak ke konkrétním TPIčkám. Za sebe dodávám, že tam je halda dalších info, ale klíč je v tom klikání na ikonky v pravém horním rohu :-)
  9. Ano, jde to, ale je na autorovi návodu, zda ho hodí do placu/povolí zveřejnění. Nechci leakovat soukromou konverzaci neb se to nesluší.
  10. Rozumím tomu správně, že při pravidelných kontrolách v autorizáku to nekontrolují ? (Byl jsem teď v úterý po pěti letech)
  11. No, měl jsem to v plánu tak po 80-100k km, v rámci plánované dekarbonizace. Takže raději zkontrolovat hned ? (50k km)
  12. Dokonce jsem hledal i návod na netu, ale asi je to tajný, no :-)
  13. No dobře, ale kristova noho kde ? WINko jsem zadával jak blázen několikrát, ale stejně nikde nic :-)
  14. Jen upozorňuji, že Bikes není zdaleka jediný, kdo tvrdí, že TPI jsou k nalezení v ERWINu. Viz předešlé strany této diskuze.
×
×
  • Vytvořit nový...