-
Oprava zkorodovaných prahů
Hezký den všem, dovolil bych si oživit téma. Dal jsem se do "renovace" prostoru v podběhu, oběvily se tečky, po vyčištění je tam zatím povrchová koroze. Tudíž to po extra vyčištění odmaštění vezmu odrezovačem a poté základem, nakonec vystrříkám všechno teflonem. Otázka je následující - má smysl dělat do spodní části blatníku, kde se drží nejen bordel, ale i voda nějakou odtokovou dírku ? Ráno, když sem začínal tam po odkrytí vyčištěného místa nadrzo stál půlcentimetr vody. Ano po dešti, nicméně i tak to nemělo kam odtékat. Díky
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Má někdo tip kde AKTUÁLNĚ sehnat čidlo řézení TRW v tom provedení D tj inovované apřitom né to prokleté repasované DXko ?
-
Výměna rozvodů 1.4 MPI
Kde sháníte ty podložky pod rozvodové kolo na vystředění ? Originální ani ČZ sada je nebosahuje.
-
Výměna rozvodů 1.4 MPI
Já včera objednával sadu rozvodů "česká prvovýroba" a došla sada ČZ chains, co dělají i staré vergly - je kvalita alespoň porovnatelná s uplným originálem od Škodovky ? Nebo je to dokonce to samé v jiné krabičce ?
-
Škubání motoru po startu
Tak jak ste dopadnuli s těmi škuby po startu ? U mne se začal objevovat nepěkný problém - přijdu ráno k autu, počám až zhasnou kontrolky a čerpadlo si natočí, potom startuju - startuje 2x dýl jak obvykle a motor ssebou škube házím, pak naskočí.. volnoběh ok.. jdu se rozjet, přidám plyn maličko auto se rozjíždí,m chci přidat víc a auto jakoby mu vypnul zapalování div si nerozbiju hubu o volant, uberu přidá zase přišlápnu plyn a div nechcípne jak okamžitě ubere - něco jako CutOff, ale opačně.. po pár set metrech už jede auto naprosto normálně...
-
Hučící studený motor ?
Začalo se mi ozývat podezřelé hučení od chladného motoru - většinou to vyskočí kolem 2500-3000 otáček.. doslova jako když roztočím hračku na setrvačník. Co by to statisticky mohlo být ? Alternátor ? Nebo snad vodní pumpa či ta kladka ?
-
Výměna rozvodů 1.4 MPI
Pomalinku, ale jistě se chystámn taky na rozvody - najeto 150t. Jakou značku rozvodů koupit ? Dají se splašit originál za dejme tomu 400 a pak FEBI FEB44729 za dvojnásobek..
-
Startuje vždycky napodruhé
Chyby nikde nic. Lpg funguje na jedničku. Samozřejmě po tom, co se přepne z benzínu. Tj pokud prvně točí motor a nechytí, tak nic..
-
Startuje vždycky napodruhé
Hezký den všem, po delší době se zase objevil problém dvojitého startování. Přijdu k autu, otočím klíčkem, zavrčí čerpadlo a startuju - motor točí odušu, ale ani neblafne. Pokud k tomu přijdu, otočím klíčkem, zavrčí čerpadlo, VYPNU KLÍČEK - bez toho abych startoval a hned ho znova zapnu, tak už čerpadlo nezavrčí a hned nastartuje bez jediného zaváhání. Napadá mňa nějaká souvislost s něnajkými relé, nebo emulátorem vstřiků v LPG jednotce, nebo tak něco. Když lpg čudlem vypnu, tak to dělá naprosto to samé. Řešil někdo už něco v tom stylu ? Jinak to dělá i na teplém motoru. Zhasnu motor, za minutu chci nastartovat a ani neprdne, udělám on/of a hned vrčí. Díky
-
Startuje NADVAKRÁT
Nooo nad tím nemohu soudit, su na to zvyklý aj z motorky. Ráno přijdu, otočím klíčkem.. Bzzzzzz cvak a du startovat. Nicméně to dělá častěj když je motor "napůl" teplý, nebo teplý. Čidlo jak už sem psal, to na VAGu vypadá ok.. Dokonce se stává, že dojedu na semafory u rozdrbané cestě. Chcípnu to... a za tři minuty už startuju "nadvakrát"
-
Startuje NADVAKRÁT
Hezký den všem. Poslední dobou se objevuje zajmavý problém. Přiju k autu, otočím klíčkem - pár sekund si zavrčí čerpadlo - počkám, startuju.. motor točí jako splašený, ale ani ťuk.. jako bych odpojil zapalování - mohl bych točit aj půl hodiny a ani by to neprdlo. Jenže! Vypnu klíček, hned otočím znova, startuju - a chytne okamžitě. A tak to dělá pravidělně, prostě poprvé ani prd, napodruhéí okamžutě, bez nějakého prskání, skákání.. Co by mohlo být za zradu ? Vag chyby nehlásí, teplota ve vagu i na budíkách odpovídá. Imobilizér to taky neni - ten by to nechal nastartovat a hned shodil. Co se týče korekcí, tak při benzínu v pohodě i po resetu jednotky, takže bych snad vyloučil i palivový filtr - že by dával moc či málo - mám tam ten debilní typ s regulátorem "na sobě". Jak se projevuje vada zapalovací lišty ? Ale u té se mi to nepozdává, že je tam ta skoro naprostá pravidelnost, kdy to napodruhé hned chytí.
-
Jak se dostat za OBD zásuvku
To je možné, ale já potřebuju dozadu protáhnout kabel "od spínačky" respektive prostoru rádia, takže se musím dostat někdě nahoru nad pedálama
-
Jak se dostat za OBD zásuvku
Hezký den. Co všechno je třeba demontovat, abych se dostal za OBD zásuvku ? Chtěl bych připojit kabel od LPG jednotky. Dole nad pedály je černý plast. Bude třeba demontovat i spodní "půlku" palubovky, kde je ovládání světel a spol ? Díky
-
Vibrace volantu
Je nějaká šance, jak to amatérsky diagnostikovat ?
-
Vibrace volantu
Já mám nahrkáno poctivých 133 tisíc
hrnous
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva