Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bennoch69

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Tak jsem byl v autorizáku na reklamaci s drolícím se molitanem který vypadává z pod sedadla na rohož. Prý to vidí prvně a divil se tomu i sám vedoucí servisu. Každopádně reklamace s posouzením ŠA a ta rozhodne co se s tím bude dělat až podle stavu molitanu a celkově sedačky po odstrojení. Na reklamované samosklápění opěradla mi bylo řečeno , že se o tom ví a řeší se to tak , že se udělají terčíky proti sobě a reklamace se uznává pokud se pootočí o dva ty výstupky za které se drží to kolečko a myslím že říkal za dva dny pokud se otočí víc výměna , pokud míň tak je to v normě ( ale už nevím přesně ten časový úsek ). Jinak na výměnu komplet sedačky to ale nevidí , spíš pouze přečalounění. Auto v servisu když to dobře dopadne bude 3 dny bez možnosti náhradního vozidla. Tak to rovnou spláchnu ještě s reklamací mírně natočeného volantu za jízdy doleva ( nejvíc znatelné při jízdě po dálnici ve vyšších rychlostech ) s čímž si po výměně volantu nedokázal jiný autorizovaný servis 4x poradit. Vždycky dělaná geometrie a prý je v pořádku , před výměnou volantu to bylo v pohodě , výměna volantu a od té doby je volant za jízdy mírně natočený doleva. Auto budu přistavovat až v květnu z důvodu že ho prostě potřebuji každý den a musel jsem to upravit podle pracovních poviností.
  2. Kluci potřeboval bych poradit , koupil jsem na aliexpressu tohle a nepodařilo se mi to rozchodit , asi něco dělám špatně , přesto , že dvě stránky zpátky kolega píše , že to funguje spolehlivě. https://www.aliexpress.com/item/1005007044942973.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef1802M5Tqop Asi bych potřeboval přesně krok po kroku jak to zprovoznit , mně to vždy napsalo na displeji infotainmentu - spojení nenavázáno. Sám nevím jak to přesně instalovat , přiznávám , že je to pro mě španělská vesnice. Nevím třeba jestli musí být auto nastartované nebo nemusí , jestli mám z toho infotainmentu vymazat nejdřív můj spárovaný mobil anebo nemusím. Nebo jestli se to musí nejdřív spojit s autem a až potom připojit mobil , no musím se přiznat , že prostě nevííím. Anebo rovnou koupit tohle - CarlinKit 5.0 CPC-2Air ? V hodně recenzích uživatelé popisují , že je tohle mnohem lepší než relativně levná zařízení z aliexpressu. Ale koukal jsem , že toto zařízení se prodává ještě jedno které má navíc ještě za typem CPC označení 200. Ale popis je u obou naprosto stejný. Tak kdyby se někomu chtělo mi to popsat a poradit , tak bych předem mnohokrát děkoval.
  3. bennoch69 odpověděl na Jan R.'s téma v Exteriér
    Když jsem kupoval svoji Scalu tak jsem chtěl určitě už s tažným zařízením z výroby ( mám el. sklopné ) , bylo mi řečeno , že pokud nemá auto z výroby přípravu na tažné zařízení , potom nelze dodělat.
  4. Sám jsem zvědavý jak se k tomu servis potažmo ŠA postaví. Zároveň bych teda vyreklamoval starou známou vadu samovolného sklápění opěradla sedačky což se zde taky řeší ve velkém. Tento problém se též týká i mě ale nějak jsem to neřešil , vždycky po nasednutí jsem jen pootočil naklápění sedadla o půl otáčky zpátky. Jen by mě docela zajímalo pokud reklamaci uznají jestli přečalouní sedačku na nový rám s tím , že dají nový molitan a starý potah nebo dají celou novou sedačku pokud má dvě reklamované vady. To by znamenalo , že budu zase min. tři dny bez auta. Kdyby dali celou novou , tak tu mají vyměněnou za půl dne 🫣
  5. SW máme nejnovější a už 2x přehrávaný a problém se neodstranil. Stává se to nepravidelně a pouze při nízkých teplotách , servis si s tím ,mi přijde , už neví rady. Jejich poslední návrh řešení byl nechat u nich auto na testování , že mají na záruční opravu 30 dní. Samozřejmě náhradní vůz zdarma nepůjčí a být bez auta měsíc , kde po měsíci řeknou , že přehráli už poněkolikáté SW a jim se závada neprojevila se , se nám zrovna nechce. Jinak jsem se navíc od AS dozvěděl , že záruka se neprodlužuje po dobu co bylo auto v servisu na záruční opravu , taky zajímavé.
  6. Dobrý den , objevil jsem docela zajímavý problém. Poslední dobou se stále více začínají objevovat na rohožce za řidičem drobky molitanu , nejdříve jsem myslel že je to bordel z bot ale zjistil jsem , že je to molitan a drolí se ze sedačky řidiče. Drobky vypadávají z opěradla , když na něj párkrát bouchnu rukou , tak se sypou drobky na rohož ze spodní části opěradla jak končí textilní potah. Auto je ještě do 11/25 v záruce , myslíte , že je to na reklamaci ? Popř. jestli se s tím již někdo nesetkal a jak byla řešena případná reklamace , jestli výměna sedačky nebo jestli reklamaci vůbec v ŠA uznali.
  7. Trochu z jiného soudku popíši náš problém , již cca rok bojujeme s tím , že pokud je ráno chladno nebo mrzne , tak infotainment nechce naskočit. Pouze je lehce šedivý displej , nefunguje vůbec nic. Samo se to zmátoří cca po 5 až 10 minutách a potom všechno funguje jak má. Děje se to jen při nízkých venkovních teplotách. Servis pořád něco zkouší , je tan nejnovější SW který už byl 2x přehrán a vždy pošlou dotaz na ŠA kde něco poradí ale zatím to nepomáhá. Děje se to nepravidelně , někdy displej naskočí a někdy ne. Měl už někdo podobný problém ? A jaké bylo případné vyřešení problému ?
  8. Ahoj , mohu poprosit o návod jakým stylem spárovat toto zařízení z aliexpressu s autem a s mobilem ? Myslím popsat nějaké kroky co je třeba ke zdárnému propojení. Do teď jsem používal pouze kabelové propojení. Děkuji předem.
  9. Tak tady sleduji jaké s tím máš problémy pořád dokola. Už to musí být únavné pro tebe. Můj osobní typ je , že to bude přívod k radiátoru topení a problém zřejmě nastal po výměně rozvodů , že se při výměně něco nedopatřením dostalo do chladícího okruhu a doputovalo to až k tomu radiátoru a tam to nepouští horkou vodu. Pokud teda do výměny rozvodů problém s topením nebyl. Jsem sám osobně zvědavý , jak tahle anabáze dopadne.
  10. Já bych měl docela zájem se podívat na ten obrázek topení jak popisuješ , hlavně která je to klapka , že kvůli ní musí palubovka ven. Jen nevím jak ho chceš odeslat ? Jinak bych se ještě zeptal jak se na climatronicu dělá konfigurace klapek jak popisuješ , přes která tlačítka .
  11. Chápu tě že se ti do toho nechce dávat takovou pálku za opravu a asi si měl těch závad už několik , což jsem z diskusních příspěvků pochopil. Možná by to šlo po dohodě se ŠA že by část opravy uhradila škodovka , záleží jak by jim to podal autorizovaný servis. Ale podle toho co mi říkali po mojí servisní prohlídce nejsem sám kdo má problém s climatronicem. Mluvili o oktavkách a dokonce i Kodiaqu. Prostě asi ví o co se jedná. Jen mám to štěstí , že se na to přišlo ještě v záruce. Přesto mám obavy z tak velkého zásahu do vozidla a jestli vše dopadne k mé spokojenosti. Ale zase na druhou stranu mám Scalu ještě v záruce , tak budu zcela určitě reklamovat.
  12. Tak bohužel to bude tak to jak popisuješ. Zřejmě se jedná o klapku která přepíná studený a teplý vzduch. Já byl nyní se svojí Scalou na servisní prohlídce po 4 letech a technik mi říkal , že diagnostika climatronicu ukázala že klapka na studený a teplý vzduch se špatně otevírá. Výměna klapky obnáší demontáž palubovky a středového tunelu !!! Já však na funkci climatronicu nepozoruji , že by bylo něco špatně , topí i chladí normálně. Když mi to řekl , tak na mě šly mdloby. Je to poměrně velký zásah a mám obavy aby vše dopadlo dobře. Aby potom někde něco nevrzalo nebo nedrnčelo až to dají vše zpátky. Technik mě ubezpečil , že nemusím mít strach , že už to několikrát dělali. Auto bude v servisu cca týden. Hlavně říkal , že mám štěstí , že je auto ještě v záruce , jinak je to poměrně finančně nákladná oprava. Tak doufám , že to dopadne dobře.
  13. bennoch69 odpověděl na Michal T.'s téma v Elektrika
    Dobrý den přeji. Chtěl bych se zeptat jaká je vlastně záruka na autobaterii ve Scale a jak ŠA postupuje při případné reklamaci , že už je baterie na hraně životnosti. Třeba s tím , že po zapojení nabíječky má okamžitý vysoký nabíjecí proud , což svědčí o tom , že už má své za sebou. Nevím jestli jsem to technicky popsal správně , ale asi bude každý vědět co tím myslím.
  14. bennoch69 odpověděl na bennoch69's téma v Ostatní
    Zdravím , tak nám Scaly začínají chodit na pravidelné STK po 4 letech provozu , někdo nějaké poznatky a případné neduhy objevené techniky STK ? Určitě by to zde zajímalo nemálo majitelů vozu Scala
  15. Zdravím , chtěl bych se zeptat , mám scalu jako roční vůz a až po delší době jsem zjistil , že mám rezervní kolo normální ( je nové , není dojezdové ) o rozměru 16 a na autě mám kola 17 , je to tak správně nebo mi to prodali se špatným rezervním kolem ? Děkuji za odpověď

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.