Přejít na obsah

Patrik Rychta

Uživatel
  • Počet příspěvků

    160
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli Patrik Rychta

  • Narozeniny 09/14/1987

Návštěvy profilu

3843 zobrazení profilu

Oznámení Patrik Rychta

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Ahoj,

    chtěl bych se zeptat, jestli jsi už vyřešil problém s těma brzdama.

    Mám stejný problém. Po cca 3tkm po výměně brzd začali vibrace při brždění, tak jsem to nechal vyměnit znovu a po 1tkm stejný problém.

    Pomohla ti výměna za ty větší z OII 2.0 TDI, nebo byl problém někde jinde?

    Díky

  2. To jakub benes: Samozřejmě budu měnit komplet těhlice, brzdiče, tlumiče atd. zítra to jedu odevzdat v servisu tak jsem pak zvědav. Jinak k těm kotoučům, chápu to dobře tak že když vyměním vše z OII 2.0 tak tam můžu dát i 312mm kotouče aniž bych cokoliv dalšího měnil nebo musí být i jiné třmeny? to Svobody85: Neberu to jako provokaci po dalnici na myčku nejezdím, uvidím co to udělá až tam budu mít větší kotouče, za dobu co to řeším jsem poznal už několik lidí, kteří měli stejný problém a vyřešil se až výměnou za kotouče větší.
  3. No nic, vraťme se tedy k tématu. Jak jsem již psal podařilo se mi zkroutit dvě sady kotoučů na mém voze. Za týden jednu na výměnu komplet brzd a zkusím tam dát brzdy z 2.0 OII tak uvidím jestli mi vydrží déle než 2 tis. km
  4. No ono je možná rozdíl brzdit lehkou fabii a dieselovou OII. Přítelkyně má FI a když ji koupila tak tam dávala kotouče a desky starline což je to nejhorší co může být a když s tím lítám někdy já tak brzdím ze 160km/h třeba až na 0km/h a kotouče drží a nekroutí se, ale na své OII už jsem odrovnal jedny kotouče ATE a jedny Bremba vždy za jednu cestu po dálnici Opava-Praha. Takže bych i věřil že u fabie budou ty sportovní kotouče tiché a nebudou tak hlučně jako větší průměr kotoučů a hmontnost u OII
  5. Tak to snad bude dělat mechanik hned při první zkušební jízdě ne? V tom případě pak nevím proč byl v balení předních kotoučů ATE (jak jsem je tenkrát kupoval na fabii) takový lístek k přichycení na volant "prvních 200 km se vyvarujte intenzivního brzdění"
  6. Co se týče technologického postupu, tak můžu s jistotou říct, že tam se chyba nestala. Do toho servisu jezdím už 10 let se všema autama co jsem měl a nikdy nebyl problém a to jsem u všech aut měnil komplet brzdy a nikdy se nic nezkroutilo dokonce i když jsem měl OI, kde byly problémy s brzdami tak po výměně v tomhle servisu tak brzdy sedí doteď u nového majitele auta. Sice jsem se neptal, ale očištěno bylo určitě vše správně dokonce mi i očistili a natřeli takový ten plech za kotoučem co rád rezaví a u třmenů byl takový ten bronzový nátěr, aby se desky volně vracely. to šulda: Nevím co myslíš přesně otázkou jestli byly brzdy dobře zajeté, ale když mi někdo řekne, že prvních 500km nemám brzdit na krev a nedávat tomu kouř když nemusím, tak to nedělám a jezdím normálně bez zbytečného prudkého brzdění, navíc se vibraci objevily po 5tis km a to už je myslím dost km aby si brzdy sedly. to Sniper: O koupi sportovních kotoučů jsem taky uvažoval jen mám strach z toho hluku co od nich při brzdění jde, přece jenom mi každý hluk navíc vadí a taky mám strach abych do toho nevrazil další prachy a po 5 tis. km to bude stejné navíc se tady psalo, že vrtané nebo drážkované kotouče taky někdy vibrujou značku Meyle neznám a nevím co si o ní myslet házivost ložisek resp. nábojů + kontrola poloos, celého řízení provedena a vše v pořádku - tohle provedeno i v jiném servise
  7. Zdravím všechny, mám trochu zapeklitý problém s brzdami. Mám OII 1.9 tdi 77kw a tudíž přední kotouče 280x22mm ve cca 150tkm jsem musel vyměnit kotouče, byly tam ještě původní a zkroutili se. Nechal jsem si tam dát originály desky i kotouče. Nicméně ty se po 2 tis. uplně zkroutili, že se třepalo celé auto, takže jsem kotouče vyreklamoval a dali mi tam bremba. Ty vydržely trochu déle, zkroutily se až po 5tis. km. Ty už mi ale nevyreklamovaly. Nechal jsem je tudíž osoustružit a zase byl 5 tis.km klid. Teď se ale znovu začínají trochu kroutit. Podotýkám, že všechny kotouče jsem řádně zajel a prvních 500km jsem brzdil opravdu mírně, také na podvozku je vše zkontrolováno a vše v pořádku. Teď stojím před rozhodnutím jestli koupit další nové kotouče, ale jaké, už se mi moc experimentovat nechce, nebo brzdy upgradovat na 288x25mm, které by měly vydržet víc. Samozřejmě se nebráním upgradu až na 312mm, ale jelikož jsem letos kupoval nové zimní gumy na 15" kolech, tak to asi neklapne, protože bych na 312 brzdy asi 15" kola nenasadil. Budu vděčný za každou radu Moc díky
  8. Na Moravu jsem nejel jen kvůli čipu, mám tam rodinu, takže jsem spojil příjemné s užitečným. Je pravda, že v Praze resp. v Čechách je několik kvalitních upravcu, nicméně na nikoho není tolik pozitivních ohlasů skrz všechny fora jako na TDIfuna dle selského rozumu jsem se tedy rozhodl jet tam, kde mi to většina doporučovala. to vinklec: Taky jezdím dlouhé trasy Praha - Morava, Slovensko a převážně po dálnici a mám už taky dost najeto (přesně 191 117 km) a vůbec jsem se toho nebál. Jestli jsem to dobře pochopil, tak dle slov TDIfuna budeš úpravu využívat jen při jízdě na plný plyn při normální rychlosti na dálnici (130 - 150km/hod.) pojede auto jako by bylo v serii. Mám ten průběh udělaný tak, abych zbytečně nezatěžoval spojku i turbo a i kdyby náááááááhodou se něco dělo, vždycky tam můžu zajet a vrátí ti jednotku do původního stavu.
  9. Zdravím, nedávno jsem si taky nechal lakovat veškeré lišty na autě s výjimkou lišt zadních, protože tam mám FL nárazník. Musím říct že po lakování vypadá auto o 100% lépe, osobně doporučuji lakovat i přední spoiler, nárazník tak vypadá celistvěji
  10. Zdravím, Tak jsem taky konečně zavítal k TDIfunovi. Musím potvrdit, že je to člověk na svém místě a nelituji peněz ani času. Výsledek je parádní - svižnější auto, lepší teplé starty a ideální průběh výkonu - vyzkoušeno na trase Opava - Praha se stejnou spotřebou. Najeto mám 190 tis. km.
  11. Takže je nemožné, aby se to udělalo křivě a poškozovalo to kotouče při brždění?
  12. Řeším teď podobný problém a mám podezření na špatné nalisované ložisko (náboj) vše ostatní kontrolováno a vše v pohodě.
  13. Zdravím, mám také trochu problém s brzdami. Před časem jsem měnil komplet brzdy (byly již dost opotřebované a taky vibrovaly) v servisu mi tam dali nejdříve komplet kotouče + destičky ATE. Nejdříve bylo vše v pohodě, ale po ujetí 900km se vibrace ozvaly znovu a dost silné, že se klepalo celé auto. Brzdy jsem tedy reklamoval a chtěl lepší, dali mi tam tedy kotouče Brembo a byl klid. Nicméně teď po ujetí cca 1200km začínám cítit jemné vibrace znovu. Zkoušel jsem tedy reklamaci ještě jednou, ale na to už mi v servisu řekli, že při poslední jízdní zkoušce se klepal volant při rychlejší jízdě bez brzdění dokonce se klepal dost i při zrychlování, že ty kotouče zkroutily křivé kola a špatné gumy. Kola mám ale rovné (kontrola ccd kamerou a laserem) a gumy chtěli jen vyvážit. Nyní jsem si vzpomněl, že před první výměnou brzd mi začalo hučet jedno ložisko a tak jsem ho nechal vyměnit. Napadlo mě jestli náhodou to ložisko (náboj) nenapasovali křivě a to mi teď po čase křiví brzdový kotouč? Nebo mají pravdu v servisu, že mi kotouč zkřivily špatné gumy nebo disky? Díky za nápady a rady
  14. Tak kola přehozena a už to do strany netáhne, co je ale zajímavé je to že ted budu muset kola znovu nechat vyvážit ptže předtím neházeli a teď ano a to jsem jen vyměnil kola z pravé strany za kola ze strany levé
×
×
  • Vytvořit nový...