- Vzpomínka :(
-
demontaz airbagu
Nerad bych plácal blbosti, ale myslím, že by airbagy měly jít jednotlivě deaktivovat přes VAG. Osobní zkušenost nemám, jen jsem kdesi četl, že by to tak mělo být.
-
Odkud že jsme? Pouze majitelé Superbů
Příbramsko - taková díra po granátu, kde není ani TV signál
-
Vibrace volantu
S největší pravděpodobností bych se přiklonil k homokinetickým kloubům. Mě takto potrápily vnější klouby, od cca 90 km/h bylo auto obtížně ovladatelné. Zároveň jsem měnil pružné lůžko závaží na P poloose, které bylo už v háji.
-
Střešní lišta felicia Combi
Použitou bych asi na auto nedával. Stačí, když bude špatně sundaná a bylo by to jen k vzteku. Ještě z favorita si pamatuji, jak snadno se při sundání zkroutila. Dej raději novou. Koukni třeba na http://www.autodilycz.cz/zbozi/lista-strechy-l-felicia-combi-097652031/266643/, cena mi nepřijde šílená.
-
Ventilátor topení
Motor ventilátoru je hned pod vstupním kanálem na skříni topení. Měly by ho držet jen svorky. Z boku tělesa topení je předřadný odpor ventilátoru, problém by mohl být i tam. U 1.3 a 1.6 je vedle baterie. Ta se musí alespoň uvolnit, nejlépe vyndat. Mohl by být špatný právě ten předřadný odpor nebo konektor do něj zapojený. Mě osobně se vypálil konektor č.3 a ventilátor pak šel jen na 4. stupeň. Nejdřív bych se zaměřil na konektor a předřadný odpor. Pak bych se teprve pouštěl do rozebírání topení.
-
Elektrické stahování oken nefunkční, závady
Asi budeš muset koupit celý stahovací mechanismus. V Kelly za 2390,-, orig nevím. Možná by to šlo nějak zprznit z manuálního stahování.
-
Umelohmotný zápach, stlmenie svetiel pri znížení otáčok
Pokud bylo centrum zápachu někde pod spodní hranou skla, mohlo by to mít souvislost s předřadným odporem ventilátoru topení. Tento problém jsem zrovna řešil. Nejprve jsem cítil zápach, později mi přestal chodit motorek ventilátoru na 1-3 stupeň. Původně jsem předpokládal, že bude v háji odpor, ale ukázalo se, že se vypálil konektor č.3 v kostce, která je do odporu zapojená. Vše jsem vyčistil (konektor č. 3 byl v odporu zoxidovaný), trochu to poléčil a opět zapojil. Jen budu muset koupit novou kostku a elektriku dát pořádně do pucu. Zkus se tedy podívat na konektory, případně na předřadný odpor. U 1.3 kabel vede do topení v místech vedle baterie (ta se musí povolit, nebo ještě lépe vyndat)
-
Felicia 1.6 - chod motoru
Třeba tady máš kabel i se SW VAG COM
-
Felda z 96 r.v., 1,3 benzín - baští moc oleje
hubo44 měl na mysli určitě tohle: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0471...it-felicia.html
-
motor 1.6mpi
Asi by nebylo špatné zkontrolovat funkci škrtící klapky. Zkus se podívat sem http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Pr...f=8&t=18566
-
motor po delším stani jde divne.
Před časem jsem to řešil na Opelu. Stačilo vyměnit svíčkové kabely.
- Topení