chybu bych na 100% hledal v RJ tohoto DO, při výměně rozvodů odpojili baterii a RJ DO se změnilo nastavení (nebo je vadná)
Např. DO od Jablotronu se dá nastavit prodloužený impuls, předpokládám, že něco obdobného je u tebe, chová se to stejně, jako kdyz podržíš déle otočený klíč v zámku
Najdi RJ DO, zjisti co je to přesně zač, pak z navodu na googlu budem snad chytřejší
piny lze vyndat pomoci vypichovaku a vetsinou jeste nutno posunout jistici plast v konektoru, kdyz neni vypichovak, tak to jde spicatou pinzetou, nebo naohybat kancelarskou sponku
http://stualarm.cz/produkt/45008-nastroj-pro-vyjimani-pinu-z-iso-konektoru/
zde maji i piny do konektoru
ve skodovce lze koupit nahradni piny rovnou na kusu kabliku, ale ja mam radeji samotny piny a nalisovat je nove na kabel
nemaji odlisny chod, pise, ze obcas jdou a obcas ne, to vypada na vadny mikrospinace v zamku, studenaky na plocnem spoji, nebo zlomeny kabely ve dverni pruchodce,
ted ma zamek v safe locku, takze ho zevnitr neotevre, zkus to vyhledat, resilo se to tu vickrat, z hlavy bohuzel neporadim, jak nedestruktivne sundat tapec
Muzem byt radi, ze kontrolka nefunguje jako napr. ve vw Caddy, tam zhasne jen kdyz je packa v poloze off, jinak porat sviti, bez ohledu jestli na nej jedes nebo ne
ten dalsi pin, o kterem mluvis nijak nezesiluje buzeni, ale dava RJ motoru informaci jak moc je alternator zatizeny a v pripade velke zateze to mirne zvedne volnobezne otacky, dale pak odpoji el. ohrev vody
vetsinou nejsou jednotlive tenke kabely ukostrene na kastli, ale jsou v kabelazi pospojovane a pak zemene, bohuzel ti neumim rict, kde je to nasroubovany na kastli, ale v krajnim pripade muzez ten drat uzemnit kde se k nemu dostanes
melo by stacit pouze vymenit rele steracu
pred tim nez zacnes senzor odpojovat, zkus vymenit sterace, mel jsem problem, ze po setreni zustala na okne voda, kterou to porat smudlalo, po vymene steracu ok