Přejít na obsah

Us3s

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Us3s

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak jsem vyměnil odvětrání a vše ok. Byla prasklá membrána nejspíš
  2. asi to bude tím když to toho fouknu tak vzduch furt prochází to samé se i děje když saju. Když saju tak je šlyšet že se membrána hne když fouknu tak není nic slyšet
  3. Jo auto normálně funguje. Jen na neutrál nebo když stojím na brzdě(automat) tak kolísají otáčky od 1100-1500 předtím bylo na volnoběh cca 900-1000. Jinak už zase svítí kontrolka motoru. Tak pak můžu znovu vyčíst chyby
  4. Motor začal na volnoběh kolísat na otáčkách a rozsvítila se kontrolka motoru. Po vytočení motoru na neutrál otáčky hned nespadnou ale třeba 1-2s se drží. Před výměnou magnetu n205 (06L 109 259A) byly tito chyby : Address 01: Engine (J623-CHHB) Labels: 06K-907-425-V1.clb Part No SW: 5G0 906 259 HW: 06K 907 425 B Component: 2.0l R4 TFSI H13 0007 Revision: --H13--- Coding: 0C1D003A2464010B1000 Shop #: WSC 73430 031 00205 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS0215G0906259 001011 ROD: EV_ECM20TFS0215G0906259.rod VCID: 6BD21CEE821EB0192C-803E 6 Faults Found 15077 - Idle Control System RPM P0507 00 [101] - Higher than Expected. Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 207785 km Date: 2022.11.30 Time: 15:59:10 Engine speed: 1471.25 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 99 °C Intake air temperature: 41 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.863 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: PUC STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN T_AST_SAE: 28 s MAP_MES_SAE: 35 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 3.169 V FAC_TPS_1_SAE: 11.328125 % FUP_H_SAE: 12260.0 kPa 15101 - MAP/MAF <-> Throttle Position Correlation P0068 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 207745 km Date: 2022.11.30 Time: 04:30:44 Engine speed: 1501.00 /min Normed load value: 10.6 % Vehicle speed: 46 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 21 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.570 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: PL STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR T_AST_SAE: 101 s MAP_MES_SAE: 35 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 2.349 V FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FAC_LAM_LIM[1]: 0.000 % 15316 - MAP/MAF <-> Throttle Position Correlation P0068 00 [101] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 207733 km Date: 2022.11.29 Time: 15:43:52 Engine speed: 797.00 /min Normed load value: 16.1 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 58 °C Intake air temperature: 41 °C Ambient air pressure: 970 mbar Voltage terminal 30: 14.765 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN T_AST_SAE: 8 s MAP_MES_SAE: 49 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.997 V FAC_TPS_1_SAE: 10.156250 % FAC_LAM_LIM[1]: 0.000 % 15102 - MAP/MAF <-> Throttle Position Correlation P0068 00 [237] - - MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 207780 km Date: 2022.11.30 Time: 15:48:53 Engine speed: 847.50 /min Normed load value: 16.9 % Vehicle speed: 4 km/h Coolant temperature: 81 °C Intake air temperature: 40 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.746 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN T_AST_SAE: 11 s MAP_MES_SAE: 52 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.997 V FAC_TPS_1_SAE: 10.937500 % FAC_LAM_LIM[1]: 0.000 % 15094 - MAP/MAF <-> Throttle Position Correlation P0068 00 [109] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 207780 km Date: 2022.11.30 Time: 15:48:53 Engine speed: 792.75 /min Normed load value: 16.5 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 72 °C Intake air temperature: 29 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 13.925 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN T_AST_SAE: 8 s MAP_MES_SAE: 50 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.997 V FAC_TPS_1_SAE: 10.156250 % FAC_LAM_LIM[1]: 0.000 % 15093 - Leak in Air Intake System P2279 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 207745 km Date: 2022.11.30 Time: 04:30:44 Engine speed: 1526.25 /min Normed load value: 10.6 % Vehicle speed: 46 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 21 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.570 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: PL STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR T_AST_SAE: 101 s MAP_MES_SAE: 35 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 2.471 V FAC_TPS_1_SAE: 13.281250 % FAC_LAM_LIM[1]: 0.000 % Po výměně magnetu N205 (06L 109 259A) a vymazání chyb už nesvítí kontrolka motoru ale stále kolísají otáčky. Našel jsem že chyba 15077 by mělo být ovzdušnění klikovky a 15316 je škrtící klapka . V případě jestli je to odvzušnění klikovky dá se vyměnit doma nebo to musí do servisu? Jak poznat jestli správně chodí škrtící klapka nebo odvzušnění? Chyby jsou už jen dvě: 2 Faults Found 15077 - ROD - Unknown Error Code - 00 [101] Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 208000 km Date: 2022.12.07 Time: 11:56:27 15316 - ROD - Unknown Error Code - 00 [096] Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 208000 km Date: 2022.12.07 Time: 11:59:20
×
×
  • Vytvořit nový...