Přejít na obsah

trixen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1402 zobrazení profilu

Oznámení trixen

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Conversation Starter
  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Reacting Well Vzácný

Nedávné oznámení

9

Popularita

  1. Ahoj, podľa mňa je to dosť o individuálnych preferenciách. Ak riešiš prioritne náklady na palivo, dnešné benzíny vedia tiež jazdiť krásne spotreby. Na diaľnici vie moj 2L benzín dať v pohode priemer 6-6,5L, a to sa rozhodne nekrotím. 1,5tky motory dajú asi aj o liter menej (potrvdia iní). Samozrejme, v meste sa to u benzínu dvihne, každopádne moje trasy dávajú kombinovane 7,3L/100km, za mňa ok. Ja osobne by som do nafty nešiel. Minule som sedel v kolegovom 147kw naftovom Arteone a cítil som sa v ňom oproti môjmu ako v traktore U mňa bol jasný benzín od začiatku kvôli komfortu, nižšej cene benzínového motora, jeho jednoduchšej konštrukcii ergo asi aj nákladom na servis. A pri výbere medzi 1,5 alebo 2,0 v prospech silnejšieho benzínu zavážil: - lepší výkon, - odolnejšia prevodovka (DQ381 s mokrými spojkami u 2,0 vs suché spojky u 1,5). Ak si ho chces ponechať dlhšie, možno stojí za zváženie, - nezávislé zavesenie vzadu, - 4x4 Ako som písal na začiatku, veľmi záleží na tvojich preferenciách
  2. Ahojte. Vedel by niekto poradiť, ako odomknúť security access na riadiacej jednotke 44 - Steering assistance? Chcel by som zmeniť silu posilovania volantu. Neustále mi to dáva error - “Login not possible, lock time not yet elapsed“ Skúšam cez OBD, ponúkalo jeden login, ktorý som použil. Odvtedy mi vyhadzuje chybu. Niekde na fórach píšu, že treba počkať aspoň 20min so zapnutým zapaľovaním, ale chyba pretrváva. Jazdil som medzitým aj dlhšie trasy. fyi Mám predFL, inde adaptácie fungujú
  3. obrázok nado mnou ukazuje na miesta A. Tiež som sa s tým najprv mordoval, ale je tam treba nahmatať také “perforované” zóny. Tam zatlačíš a odsunie to tie “zuby”, ktoré držia priehradku. Keď to nájdeš, ide to celkom ok.
  4. stačí ti vyklopiť priehradku. kvôli filtru nepotrebuješ demontovať celú schránku. ak by si predsa chcel ísť cestou demontáže, postup nájdeš napr tu
  5. Ako písali kolegovia predo mnou, Asi to vyriešiš jedine porovnaním s inými vozmi. My ti vieme dať iba subjektívne dojmy. Napr. za mňa - mám liftback na 17tkach. Bol som na predvádzačke benzínovej RS combi (benzín). Žiaľ neviem, či mala 18tky alebo 19tky, ale mne subjektívne to v tom aute omnoho viac hučalo resp. dunelo. Vtedy som to skôr pripísal veľkému prázdnemu kufru. Ale mohlo to byť kľudne aj od pneu. Čítal som niekoľko vlákien kde sa riešilo aj odhlučnenie podbehov. Niekto písal, že to dal a že to za nestojí, íní si zas rozdiel pochvaľovali. Čiže opäť - subjektívna záležitosť. Ja podbehy zvažujem už dlhšie (ale najprv tuhšie tlmiče ). Miera hluku aj u mňa veľmi záleží od kvality povrchu.
  6. nemyslím. potrebuješ mať vzadu radary na detekciu. parkovacie senzory na to neslúžia
  7. Majitelia RS, hovoríte teda, že pri státí so zaradeným D je teda u RS verzie motora neustále motor vytočený na 1100 otáčok? Ako som písal vyššie, u 140kw dvojlitra to teda štandard rozhodne nie je. Pretože to je to, čo zarazilo aj mňa. Ak je to ale RS feature, potom je to jasné.
  8. Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje. Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
  9. blikajúca dióda je normálna, keď máš aktívny alarm. čo sa týka displeja, ten sa aktivuje zakaždým, keď sa k autu priblížim s kľúčom na menej ako 3-4 metre. Ak ti displej svieti, aj keď nemáš kľúč nablízku, tak asi najskôr servis
  10. ja som to svojho času zvažoval. Ak to zvažuješ, pretože to vyžaduje poistka, ok.. inak je to veľmi slabé zabezpečenie. Na účely poistky som dal radšej vinprint (akceptovali aj to). Keď už mechanické zabezpečenie, tak podla môjho názoru radšej zeder.
  11. našťastie nemám osobnú skúsenosť (ráno pojdem skontrolovať ), ale popraskané matrixy z vrchnej strany riešil iMe1980 vo svojom vlákne. Strana 33. Skús sa tam pohrabať, nepamätám, či sa dopátrali aj príčiny, čo to spôsobilo.
  12. Pravda. Alebo zamknúť s deaktiváciou kessy do najbližšieho odomknutia. Postup v návode
  13. trixen

    Tlumice

    Menili mi oba predné tlmiče. Urobili nejake dodatočné merania a poslali to do škody. Boli okolo toho trochu naťahovačky (zo strany škody), ale nakoniec mi vymenili oba. Plus aj horné uloženie tlmiča.
  14. trixen

    Tlumice

    V máji pri zhruba 5500km som bol dať otestovať tlmiče. Výsledok - predné tlmiče K.O. tj na hranici minima. Predok auta na zvlnených cestách cca od 70km/h doslova plával a pohupoval, tak ako popisuje Tomas_cz1. Nepamätám už, či som to tak pociťoval od nova (auto mám takmer rok od 9.23, nemám veľké nájazdy), ale určite pomerne skoro od kúpy. Len mi chvíľu trvalo, kým som to šiel dať premerať, pretože sa mi nechcelo veriť, že by nové auto mohlo mať vybité tlmiče. Taktiež rozhodená geometria. Čo dávam do súvisu s vadnými tlmičmi. Našťastie vyriešené na záruku, aj keď to tiež nešlo so škodovkou úplne ľahko.
  15. trixen

    Octavia IV FL

    nemáte náhodou niekto poruke číslo dielu na ten ventil + hadičku? našiel som niečo na octavia 3 - vyzerá to síce úplne rovnako - ale neviem či je to to
×
×
  • Vytvořit nový...