Přejít na obsah

spyke1973

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

870 zobrazení profilu

Oznámení spyke1973

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Dedicated Vzácný

Nedávné oznámení

-2

Popularita

  1. Je otazka,jak se ti to houpa,jestli cely auto nebo myslis naklony... Ja jsem supa prodal a uvidim,jakou cestou se vydam... Zatim me nic extra neoslovilo.
  2. Eibach i H&R dela vyrazne silnejsi stabiky predek,zadek. Pokud mas predek 24, tak prechod na 25 z jine verze supa nebude mit pro tebe uplne efekt. Sport line pruziny jsou o 15 nizsi, R line Arteonu o 20 mm.
  3. Byl meneny olej a pak zacaly zvuky,tak na to bych se zaměřil.....
  4. Silentbloky prednich ramen jsem daval pred dvema roky,sice ne plne,ale myslim z S4-ky a vnitrky pneu mam sjete porad o neco vic nez vnejsky. Asi ten mekky podvozek to porad dost ovlivnuje. Jeste me napada,prave v souvislosti s tematem Sport line podvozku,jit touto cestou a drzet se dilu primo pro Superb a neimprovizovat dily z Arteonu,ktery je o neco sirsi a nizsi. Jit cestou nizsiho tuzsiho podvozku,ale tovarne odladeneho a nelaborovat zbytecne. Se stabilizatorem bych taky zbytecne neblbnul,z origo 24 na 25 predek,zadek mam 19,6 a nevim ted tloustku silnejsiho. Ale priznam se,ze nez jsem se stacil svezt v S3 Sportline v manualu a predokolce s obyc tlumici,tak ho kamos prodal,mam jen vin na dily,ale ne zkusenost.
  5. SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti.
  6. Tema sice trosku odskocilo od pruzin,ale porad se drzi podvozku a moznosti kombinace mezi spriznenymi modely,s cimz souvisi i zmena jizdnich vlastnosti logicky. Superb je outsider,ale presvedci zase cenou a nebo naopak vybavou. Houpaveho podvozku jsem si uz uzil,budu řešit o neco tuzsi,ac mam golfa 7 se stejnym motorem,ktery je o dost tuzsi. Ale kazde svoje auto se snazim posouvat dal, odhlucnenim,odladenim motoru,podvozku atd. Je to proste záliba. Pustim 25-30 do podvozku a zacne me auto bavit zase o neco vic,nebo koupim jina kola, pneu nebo sezenu jiny interier... Proste si hraju a informace od nekoho,kdo ma osobni zkusenosti jsou velmi cenne,za ty dekuji. Ale od ted uz jen o pruzinach!!!
  7. Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
  8. Zajezdil jsem si s arteonem v nafte v predokolce a je ten podvozek vyrazne jistejsi. Vzal jsem vin,tak jeste podle nej zjistit oznaceni pruzin a tlumicu a pujdu do toho vcetne stabilizatoru. Zase bude nejaka zmena a auto se posune o kus dal.
  9. Bojler: Predek nevim,ale origo zadni zasunes snad i pohledem,vlastni zkusenost. Mas pravdu,chce to oboji,jak rikali ve VW. Dfga: Kolega v praci ma Arteona v benzinu a i kdyz jen 140 kW na predek obyc tlumice,tak dobre vyvazene. Pujdu touhle cestou,je to v podstate dvojce od supa,dobrej tip.
  10. Potom nechapu,proc by Eibach nabizel predni stabik v tloustce 27 mm za deset,kdyz by se dal v originalu koupit ten stejny prumer za sedm tisic v podstate s obdobnymi vlastnostmi. Na jine materialy ci zpusob zpracovani moc nesazim. To by se uvadela i hodnota sily ve zkrutu a ne jen prumer,ktery tady hraje asi zasadni roli. Zkusim jeste zastoupeni VW. Edit. Narazil jsem na velmi ochotnou pani,co mi venovala cas a zjistila,ze origo na svem supovi mam 24 mm predek,passat ve stejne motorizaci a provedeni ma 25 mm,ale hlavni roli hraje odladeni tlumicu a pruziny,coz ji potvrdili i mechanici z dilny. Podle nich by,krome onoho silnejsiho stabilizatoru,resili aspon tuzsimi tlumici,aby se potom veskera sila pri naklonu neeliminovala pouze stabilizatorem,ktery dost rychle odrovna kosti,kdyz auto v zatacce nepodrzi zbytek podvozku. A cenovka passatackyho je v originale za 6 a nejake drobne.
  11. Zvláštní,at zadam u prodejcu nejvýkonnější motorizaci u supa nebo passatu,tak mi nevypadne na predek vic jak 25 mm. Tak kde muzou majitele passatu, arteonu koupit stabilizator silnejsi nez u superba?
  12. Opravdu má Passat silnejsi predni a zadni stabik? Nekde jsem cetl,ze tuzsi podvozek maji na svedomi treba tlumice,kde se lisi posledni dve pismena i u stejneho provedeni a vybavy a mozna i pruziny. Co jsem hledal stabilizatory,tak treba predek se mota kolem 25 mm od ruznych vyrobcu napric vykonama 2.0 tdi. Eibach a H&R predek 26-28 mm, zadek 24-25 mm. Nenasel jsem ale recenzi od nekoho,kdo podstoupil vymenu a co to s autem udelalo.
  13. spyke1973

    Xenony

    A co vymena vybojek za ledky,nesetkali jste se s tim,ze to jednotka neda a ledky zhasinaji a nebo jste nasli ty,co si s jednotkou rozumi a funguji spravne?
  14. Tak to nečti,chytrolíne... Na vyhodnocení zrovna od tebe se tady netrpělivě čekalo... Tak jsme se dočkali, obohacující příspěvek.
  15. Psal jsem to na začátku,aby se toho nechytli dalsi a neco takoveho se nestalo beznym servisnim ukonem mezi kutily. Prispevek o polovicni vymene jsem myslel ironicky... At si z toho ctenar vezme,co uzna za vhodne a hlavne rozumne.
×
×
  • Vytvořit nový...