Přejít na obsah

spyke1973

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

661 zobrazení profilu

Oznámení spyke1973

  1. spyke1973

    Xenony

    A co vymena vybojek za ledky,nesetkali jste se s tim,ze to jednotka neda a ledky zhasinaji a nebo jste nasli ty,co si s jednotkou rozumi a funguji spravne?
  2. Tak to nečti,chytrolíne... Na vyhodnocení zrovna od tebe se tady netrpělivě čekalo... Tak jsme se dočkali, obohacující příspěvek.
  3. Psal jsem to na začátku,aby se toho nechytli dalsi a neco takoveho se nestalo beznym servisnim ukonem mezi kutily. Prispevek o polovicni vymene jsem myslel ironicky... At si z toho ctenar vezme,co uzna za vhodne a hlavne rozumne.
  4. Fakt stačilo, ať si tady někteří zbytečně neprotiřečíte..... směšné. Nebudu to dál komentovat, všude jinde je výměna oleje, u trojkového supa existuje ještě polovýměna v podobě odsátí a ponechání starého filtru. Dobře, no.
  5. Soused pokrývač, klempíř, tesař taky říká, že spousta lidí je schopná si udělat střechu a kolikrát to i funguje,ale on to pozná už od silnice,s kým má tu čest. Takže za mě,auto dobrý mechoš, střecha dobrý pokrývač, já si auto vysaju,vylestim,doleju co je potřeba a dál pokračuje specialista. A není to o tom,ze bych to nezvládl. Na benzínové Mazdě z roku 2000 jsem si vymenil rozvody,ale pod dohledem mechanika,co si dělal svoje a mně to pak zkontroloval. Ale to jsou výjimky,kdy oprava spěchá a on ma moc práce a nemůže se memu autu plně věnovat... Takže pod tu větu, že na co by byli mechanici, když si každý vše přečte na netu,se podepisuju a jen lehce upravuji, když si někteří odsávají olej u motorů,kde se to nemá dělat a ještě nevymeni ani filtr... Tak snad jim to od tebe uz bude stacit takhle napsano ...Děkuji.
  6. Jenze trojka sup ma filtr zespoda,tam nemusis nic odsavat jako treba u rotacky nebo pd,kdyz zustanem u znacky. A jak se zbavis oleje ve filtru u supa,kdyz ho nevymenis a nebo aspon zespoda nevypustis? Pokud bych prijel do servisu na vymenu oleje a mechanik mi rekl,ze olej odsal a filtr mi da az pri pristi vymene,tak penize za tenhle svindl neuvidi i kdyby mi usetril to petikilo. Patrne ani u jednoho z vas jsem zadny servisni ukon nikdy neabsolvoval,protoze na mem aute se bude delat poctive. A jen ze zkusenosti meho mechanika,kam jezdim s autem,tak ten uz nekolik roků shání parťáka,aby pokryl zakazky a stale marne. Co mi kolikrat rika o vyucenych mechanicich s praxi,tak to mi hlava nebere a to jsem laik. Nastesti je vas dost a clovek si nakonec toho kvalitniho pro svoje auto najde. Znackovy servis ma taky svoje kouzlo,ovsem ti ucnove tam nebudi uplne duveru,jinak bych kvuli servisce a naslednemu snazšímu prodeji,jezdil tam. Kupec vetsinou na ta razitka slysi... Edit... A jen tak mimochodem,jakym zpusobem menis na svem aute motorovy olej ty,cosby? Kdyz teda poukazujes na to deci ve filtru, ktere pry odkapavacum nevadi. Na to ma muj mechos odsavacku v podobe velke kovove strikacky a svete div se,je to zaryty odkapavac. Ale zase u 1.8turba v jednicce oktávě mi pri každé treti vymene cistil i vanu,na coz me upozornil a doporucil mi to. Tomu klukovi je 40,tak doufám,ze se neudre a bude mi auta servisovat az do me smrti. Az ted zjistuju,ze mam za kamarada opravdu dobreho mechanika. A ja mu to jeste nerekl a to tam sedim na kave kazdy tyden....tohle musim napravit.
  7. Suri,pokud si myslis,ze je to jen o nejakem odkapani ze sroubu,tak tady meles hovna hlavne ty. Mel jsi nekdy sundanou vanu z motoru s usazeninami a karbonem? Pokud ti toto svinstvo nevezme proud oleje,tak odsavacka tezko. Hlavni problem byl filtr... Ale neprekvapuje me,ze se snazite ty odsavacky zduvodnit,aspon teda tech pár jedincu,co si ji koupilo. Zbytek by se za tohle stydel a minimalne se tim nechlubil....vy se musite předvést,jak umite "vymenit olej" na parkovisti pred Kaufem,nez manzelka nakoupi na vikend....😀 Hoši,rozum do hrsti, spočítejte si celkové naklady na provoz vcetne paliva,je opravdu ta polozka za vymenu oleje tak zasadni? Jenom do zamestnani najedu 15 tkm za rok,coz je cca 30 tis. Kc za naftu. A vy tady trapasite s filtrem a odsavackou. U trojkovyho supa bych necekal,ze narazim na takove šetřily.... S vama je ta debata o autech opravdu zbytecna,vy nejste fandove,vy jste jen clenove klubu.
  8. Ja osobne se na problem oleju divam nejen pohledem nemeckeho koncernu,ale zajímám se i o jine automobilky,kde vymena oleje nema takovou lhutu a pritom jsou to moderni motory. Pokud vim,ze olej je vycerpany,aditiva spotřebována,probihaji tam nezadouci chemicke reakce a presto ho tam necham celou lhutu,protoze si myslim,ze kdyz uz nic jineho,tak aspon maze,tak to je potom skoda slov. Ano,pokud jsem prvni majitel a auto pujde po zaruce pryc,tak asi tezko nekoho presvedcovat o tom,aby do nej investoval penize,ktere se nijak nevrati... Ja jako majitel druhy,ktery uz ma auto castecne opotrebene,se na to divam jinak. A to hlavne z toho pohledu,ze olej nekupuju origo,protoze je predrazeny,ale zase original od daneho vyrobce bez rizika pancovani,takze uz timto nemusi motor dostat to,co opravdu dostat ma i kdyz normu plni. Druha vec je vyvoj,kdy motory se vyrabeji z jinych materialu jako driv,aby snesly vetsi zatizeni pri mensim objemu,zmensila se hmotnost,plnily prisne emisni normy atd. a s timto jdou ruku v ruce treba ty oleje,ktere jsou v originalu obohacene o neco,co jinde nedostanete a na jejich obalu si to neprectete,na tom obalu si totiz neprectete temer nic... At si kazdy se svym autem dela,co uzna za vhodne. Jen jsem se poskleboval nad tim,ze tady nekteri osidi motor levnejsim olejem formou odsati a jeste k tomu nevymeni filtr.... A dalsi to oznaci za nadstandart.... Tohle jsem doposud nezaznamenal na žádném klubu,at uz jsem mel mazdu,nissan,volvo,toyotu a dalsi... Tak se omlouvam,ze jsem z toho tady rozhozeny....😉
  9. dfga od tebe bych se nebal koupit auto... Ale nevim,jestli se tohle bude libit McMatejovi,to je takovej...no,jak to napsat slušně...rozumnyho z nej nevypadne k tematu nic,ale tech negativ uz tady odklikal u prispevku,co se mu nehodi. Proste fanda do aut...to se musi nechat.
  10. Viktor X Zapojit zdravy rozum se pokus ty,jestli si myslis,ze olej to v motoru v pohode dava tech 30 tis.a dva roky. Ne nedava a byly zverejneny i testy oleju,jak jsou vycerpane a plne škodlivých sraček,ktere zkracuji zivotnost motoru. Jasne,tu zaruku to vetsinou da,pak ovsem nastupuji druzi majitele,co intervaly zkracuji na polovinu a snazi se oddalit katastrofu v podobe go motoru. Souhlasim,ze když mam nastaveny LL interval a necham v polovine vymenit olej i s filtrem,protoze mam svoje auto "rad" nebo jsem tak trosku fanda a udelam si to za cenu materialu sam,tak dotycny ma moje uznani. Do servisu ke znamemu jezdi majitele fakt jako polovicnich vraku na výměnu oleje,ani si olej nekupuji svuj a a kupodivu nebreci nad cenou. Tady majitele desetinasobne drazsich superbu nekupuji filtry..ty vole to je uroven. A co ty pylovy,ty perete na tricet v pracce? Samozrejme bez avivaze,ta je kurevsky draha....Na jinych klubech si radi,jaka jsou osvedcena aditiva,co kam dat,aby se auto melo a tady se setri na filtru..... A hysterii v tom nehledej,ja se jen chechtam typicke ceske vlastnosti....
  11. LiveBomb..tys to nepochopil,ja si neumim predstavit menit olej frajera,co to prave na ten leasing ma a nez neco posrat nebo se uspinit,tak obetuje par stovek,da si kafco nebo obed a na aute mu dela mechos,kteryho by prasarna s filtrem ani nenapadla. Kdyz kupuju auto,tak se samozrejme na intervaly oleje ptam a ve snu by me nenapadlo,ze mam pred sebou jelito,co kdyz rekne,ze vymenil olej,tak mysli opravdu jen ten olej. Co si o nekom takovym myslet dal,ze pri rozvodech jen dal remen? Kupte si auto,ale nechejte si rezervu na servis i kdybyste si ho delali doma sami,proti tomu nic nemam,ale udelejte to poradne a nebo se tim tady nechlubte,ze jste usetrili dve kila za filtr,at si z toho dalsi nevezmou priklad. Pod pojmem clen klubu si predstavuju nekoho,kdo autu dopreje a ne, ze na nem ušetří... Pokud to myslite vazne,tak si zalozte klub kolenovrtů....:-)
  12. Odsavacka by davala smysl pouze v pripade nevhodne tvarovane vany jak tomu bylo napr.u fordu 1.6 tdci 16v,kde opravdu ten nejvetsi bordel nevytekl. U nemeckeho koncernu jsem takový problém za poslednich cca 30 roku nezaznamenal. Navic olej po zahrati je jako voda,po odšroubovani vypoustaku vytece stylem jako by ho hnalo cerpadlo. U vany skosene k vypoustaku tam uz skoro nic nezustane a je mylne se domnivat,ze odsavackou dostanu z vany vic oleje,kdyz s ni stejne nemuzes pohybovat po celem dnu vany. A dost pochybuju,ze by nekdo vypustil olej,zvazil presne na gramy a nebo zmeril na ml,nalil ho zpet, ohřál a postup opakoval ale odsavackou a naslednym zmerenim. To dam radsi petikilo,mechos mi olej vymeni a pri te prilezitosti zkoukne auto zespoda. Oddelava se pouze jeden plastovy podmotorovy kryt,nic vic. To usetrene petikilo musi v kapse kurevsky hrat...jeden cely obed a krabicka cigar. A co se tyce superbu na leasing,tak neverim tomu,ze se nekdo z uzivatelu spini byt jen vymenou kol na sezonu,natoz šaškováním s odsavackou a naslednou eko likvidaci vyjeteho oleje...to je dobrej bizar...
  13. Můžete mi vysvětlit proč olej z motoru odsavate,kdyz klasickým vypuštěním přes šroub ve vaně se daleko lépe zbavíte usazenin a karbonu a proč je vám zatěžko při výměně utratit dvě stovky za olejový filtr?
  14. Velká škoda, že si vývojáři nechodí na kluby pro inspiraci a je rozhodující politika peněz. Takhle bude i superb pro náročnějšího uživatele jen karhan, co je potřeba si doma dodatečně dodělat.... :-)
  15. spyke1973

    Letní pneu

    Přesně tak,na vyhození,vypadaji spíš na dvojnásobek někde v kopřivách. Navíc bočnice nemaji kovovou výztuhu jako běhoun,tak ať ti to v prudké zatáčce nerupne.
×
×
  • Vytvořit nový...