-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Je otazka,jak se ti to houpa,jestli cely auto nebo myslis naklony... Ja jsem supa prodal a uvidim,jakou cestou se vydam... Zatim me nic extra neoslovilo.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Eibach i H&R dela vyrazne silnejsi stabiky predek,zadek. Pokud mas predek 24, tak prechod na 25 z jine verze supa nebude mit pro tebe uplne efekt. Sport line pruziny jsou o 15 nizsi, R line Arteonu o 20 mm.
-
Hlučnost od od kol pouze při rozjezdu při zatáčení
Byl meneny olej a pak zacaly zvuky,tak na to bych se zaměřil.....
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Silentbloky prednich ramen jsem daval pred dvema roky,sice ne plne,ale myslim z S4-ky a vnitrky pneu mam sjete porad o neco vic nez vnejsky. Asi ten mekky podvozek to porad dost ovlivnuje. Jeste me napada,prave v souvislosti s tematem Sport line podvozku,jit touto cestou a drzet se dilu primo pro Superb a neimprovizovat dily z Arteonu,ktery je o neco sirsi a nizsi. Jit cestou nizsiho tuzsiho podvozku,ale tovarne odladeneho a nelaborovat zbytecne. Se stabilizatorem bych taky zbytecne neblbnul,z origo 24 na 25 predek,zadek mam 19,6 a nevim ted tloustku silnejsiho. Ale priznam se,ze nez jsem se stacil svezt v S3 Sportline v manualu a predokolce s obyc tlumici,tak ho kamos prodal,mam jen vin na dily,ale ne zkusenost.
-
DFHA 140kW - problémy
SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Tema sice trosku odskocilo od pruzin,ale porad se drzi podvozku a moznosti kombinace mezi spriznenymi modely,s cimz souvisi i zmena jizdnich vlastnosti logicky. Superb je outsider,ale presvedci zase cenou a nebo naopak vybavou. Houpaveho podvozku jsem si uz uzil,budu řešit o neco tuzsi,ac mam golfa 7 se stejnym motorem,ktery je o dost tuzsi. Ale kazde svoje auto se snazim posouvat dal, odhlucnenim,odladenim motoru,podvozku atd. Je to proste záliba. Pustim 25-30 do podvozku a zacne me auto bavit zase o neco vic,nebo koupim jina kola, pneu nebo sezenu jiny interier... Proste si hraju a informace od nekoho,kdo ma osobni zkusenosti jsou velmi cenne,za ty dekuji. Ale od ted uz jen o pruzinach!!!
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Zajezdil jsem si s arteonem v nafte v predokolce a je ten podvozek vyrazne jistejsi. Vzal jsem vin,tak jeste podle nej zjistit oznaceni pruzin a tlumicu a pujdu do toho vcetne stabilizatoru. Zase bude nejaka zmena a auto se posune o kus dal.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Bojler: Predek nevim,ale origo zadni zasunes snad i pohledem,vlastni zkusenost. Mas pravdu,chce to oboji,jak rikali ve VW. Dfga: Kolega v praci ma Arteona v benzinu a i kdyz jen 140 kW na predek obyc tlumice,tak dobre vyvazene. Pujdu touhle cestou,je to v podstate dvojce od supa,dobrej tip.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Potom nechapu,proc by Eibach nabizel predni stabik v tloustce 27 mm za deset,kdyz by se dal v originalu koupit ten stejny prumer za sedm tisic v podstate s obdobnymi vlastnostmi. Na jine materialy ci zpusob zpracovani moc nesazim. To by se uvadela i hodnota sily ve zkrutu a ne jen prumer,ktery tady hraje asi zasadni roli. Zkusim jeste zastoupeni VW. Edit. Narazil jsem na velmi ochotnou pani,co mi venovala cas a zjistila,ze origo na svem supovi mam 24 mm predek,passat ve stejne motorizaci a provedeni ma 25 mm,ale hlavni roli hraje odladeni tlumicu a pruziny,coz ji potvrdili i mechanici z dilny. Podle nich by,krome onoho silnejsiho stabilizatoru,resili aspon tuzsimi tlumici,aby se potom veskera sila pri naklonu neeliminovala pouze stabilizatorem,ktery dost rychle odrovna kosti,kdyz auto v zatacce nepodrzi zbytek podvozku. A cenovka passatackyho je v originale za 6 a nejake drobne.
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Zvláštní,at zadam u prodejcu nejvýkonnější motorizaci u supa nebo passatu,tak mi nevypadne na predek vic jak 25 mm. Tak kde muzou majitele passatu, arteonu koupit stabilizator silnejsi nez u superba?
-
Výměna podvozkových komponent za verze z jiných modelů
Opravdu má Passat silnejsi predni a zadni stabik? Nekde jsem cetl,ze tuzsi podvozek maji na svedomi treba tlumice,kde se lisi posledni dve pismena i u stejneho provedeni a vybavy a mozna i pruziny. Co jsem hledal stabilizatory,tak treba predek se mota kolem 25 mm od ruznych vyrobcu napric vykonama 2.0 tdi. Eibach a H&R predek 26-28 mm, zadek 24-25 mm. Nenasel jsem ale recenzi od nekoho,kdo podstoupil vymenu a co to s autem udelalo.
- Xenony
-
Vymena oleje
Tak to nečti,chytrolíne... Na vyhodnocení zrovna od tebe se tady netrpělivě čekalo... Tak jsme se dočkali, obohacující příspěvek.
-
Vymena oleje
Psal jsem to na začátku,aby se toho nechytli dalsi a neco takoveho se nestalo beznym servisnim ukonem mezi kutily. Prispevek o polovicni vymene jsem myslel ironicky... At si z toho ctenar vezme,co uzna za vhodne a hlavne rozumne.