Přejít na obsah

lukamatys

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lukamatys

  1. Díky, podívám se. Vlažný vzduch cítím prakticky chvilinku už po nastartování. Co se týče climatronicu, jak zde bylo popsáno. Při včerejší jízdě z práce - 22°C a AUTO a auto se ohřálo a pod 90°C nešlo, olej cca na 83°C. Trasa 25 km a svižnější jízda. Dnes jsem zkusil to samé a jízda nebyla tak svižná, malinko hůř se to ohřívalo, hodně kolísalo, ale přece jen asi 5 km přes prací se to dohřálo úplně. Mám se tedy opravdu smířit s tím, že to prostě tak je? Nebo to řešit přes autoelektřikáře a doměřit přes diagnostiku? Já si opravdu vybavuji, že minulé zimy jsem takový problém prostě neměl. Díky moc všem za rady!
  2. Také mě to napadlo. Měl jsem to u soukromého automechanika, 25 let zkušeností. Termostat je originál Škoda.
  3. A v návodu jsem našel teplotu 22°C a puštění climatronicu na AUTO. Vyzkouším.
  4. Díky za vysvětlení. Nevěděl jsem, že můj Rapid má přídavný topení. To co tu vysvětluješ je samozřejmě hezký a dává to smysl a svým způsobem bych s tím i souhlasil. Jenže problém je v tom, že dvě předchozí zimy se mi vůbec toto nedělo. Auto se mi ohřálo prakticky ihned po pár km, a neřešil jsem vůbec tyhle věci. Proto mám srovnání a proto si myslím, že je tam něco špatně. A chci se dopátrat k tomu, co tam je špatně. Jinak co se týče tvých rad, díky za ně a určitě zkusím! Ještě mi řekni, dá se tedy přes diagnostiku zjistit zda PTC dává správné hodnoty? Nebo co vlastně na ty diagnostice měřit? Mám možnost zajet k šikovnému autoelektřikáři (ten asi bude vědět co s tím), ale chtěl bych mu zároveň dát co nejvíce indícií. A ještě jednou díky! Cením si toho.
  5. Možná se zeptám jako blb, protože tomu fakt houby rozumím, ale co je PTC a co přesně má dělat? Chápu to tak, že je to nějaké dohřívání? Jaké by to tedy mělo mít podmínky pro spuštění? Dá se zjistit tento problém přes diagnostiku? Když nastavím climatronic, tak jedu vyloženě jen na max. teplo HIGH, a mám to puštěné na přední sklo s maximálním foukáním.
  6. Ahoj, potřeboval bych poradit s Rapidem. Jak začalo přituhovat, vyskytl se problém s ohříváním vody a oleje. Jezdím do práce cca 25 km, klidná trasa, rovinky. Od letošní zimy pozoruji, že se mi auto sotva dostane na 90°C. Při zapnutém topení nemám šanci to ohřát. Teplota vody se vyšplhá třeba na 70°C, pak zase klesne na 60°C. Jakmile jedu trochu svižněji, dostane se třeba na 90°C, ale jakmile uberu, nebo stojím na křižovatce, ihned padá. To samé mi přijde s olejem, olej se pohybuje podle palubního počítače asi 55°C a po ujetí trasy je to s topení max. 65°C. Celou dobu pozoruji, že to málo topí. A teď věc druhá. Když vypnu topení. Auto se mi bez problému ohřeje na 90°C už po 8 km a neklesá. Stále to drží krásně teplotu. To samé olej. Po 8 km je na 55°C, za další 3 km už má 70°C a po příjezdu do práce je na 83°C. Jakmile zapnu topení, už to udrží a cítím, že to topí uplně jinak. V servisu jsem měnil termostat, ihned identifikovali, že je to tím. Nicméně další den jsem jel do práce a stále to samé. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Případně, jak ten problém v domácích podmínkách identifikovat? Oprava termostatu mě vyšla na cca 4 000 Kč a nepotřebuju aby někdo střílel od boku. Setkal se s tím někdo?
×
×
  • Vytvořit nový...