Přejít na obsah

dafis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    61052583

Návštěvy profilu

391 zobrazení profilu

Oznámení dafis

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Reacting Well Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Zdravím. Uvažuji také o chiptuningu u svého auta. Tak teď sháním informace o od uživatelů, kteří to již absolvovali a mají pozitivní zkušenost, protože těch firem je hodně a nedá se vybírat jen podle jejich stránek. Takže podle toho, co uvádíte, mám dotaz, která tuningová firma vám to dělala? Konfiguraci auta mám stejnou. Děkuji. Mirek

  2. Jak tady čtu ty příspěvky na 2 válcový režim, tak si dovolím také zareagovat. Pánové a dámy nechte to vypnout a jezděte na 4 válce. Několik techniků mi řeklo, ať se kouknu jak ty prostřední 2 válce, které se vypínají, vypadají po pár desítkách tisíc km a už to nebudu chtít. Nějaká domnělá náprava ekologie mi je úplně u pr-de-le. Já zachraňovat planetu na pokyn zelených de-bi-lů nehodlám. Nyní k motoru. Nechal jsem odborně u specializované firmy upravit software, tedy deaktivovat to nesmyslné vypínání válců. Zároveň mi zvýšili kroutící moment z 200 na 250 (více nemohli kvůli DQ 200). Kdyby tam byla DQ 250, tak mohli jít ještě výše. Nechal jsem si nahrát i nové mapy řazení, jsou logičtější a lepší než originál. Někdo nad tím průběhem při programování přemýšlel. Nyní se auto chová jako "diesel". Při sešlápnutí pedálu nepodřazuje o 2 stupně a nevytáčí motor do otáček jak uječená koza, ale díky zvýšenému krouťáku si podřadí o jeden stupeň a pěkně potáhne od spodu (v rozsahu, kde má krouťák nejvyšší účinek). K čemu je motor ječící na 6 tisíc otáček, když nejvyšší kroutící moment je někde na polovině. Výsledek je neječící motor v otáčkách, snížená spotřeba, plynulejší jízda a pocit silnějšího motoru jako u 2 litru (který mám mimochodem v Kodiaqu, tak umím porovnat). Výkon je cca 140kW (původně 110kW). Po úpravě se mi ještě cca o půl litru snížila spotřeba, ale o to mi ani nešlo. Auto už kovově nechrastí při jízdě na dva válce, motor pěkně ševelí, má příjemný zvuk a ihned reaguje. Nechápu jak s tím nesmyslným dvouválcem může někdo jezdit. STK procházím zcela bez problémů, auto má emise jak má mít. A hlavně charakteristika motoru je nyní taková, že mě s tím baví jezdit.
  3. dnes jsem se zaregistroval ) a na sraz se prijedu podivat take, zdravim vsechny
×
×
  • Vytvořit nový...