-
Sundani krytu motoru
Je tam imbus, nevim uz velikost, ale imbus ne torx. Pri vymene oleje je potreba pocitat s jeho znicenim a mit nahradni. Da se normalne koupit u AS. Kdyz se protaci a nejde ven, staci ho malym vrtackem odvrtat a pri montazi dat novy.
-
Motor 1.0 MPI evo
@ZDRI Parada, jsem rad, ze nejsem sam s temi pozitivy. At dobre a dlouho slouzi. U me je to jedine auto plnici univerzalni funkci, takze jej pouzivam na vsechny druhy jizd, mesto, okresky, dalnice. Auto je i na dalnici tiche, pohodove a usporne. Pokazde se tesim az do nej sednu. Motoru verim, ze pri spravne peci a pouizivani toho pul milionu da :)
-
Motor 1.0 MPI evo
Zacinam jezdit trosku dynamicteji. Motor uz by mel byt zabehnuty, takze obcas vytocim vys at mi nezlenivi :) Jsem porad prijemne prekvapen spotrebou. Jizda 150 km, z toho 50km okresky a obce, motor tocim do 4-5 tis ot./min, 100km dalnice jizda 130-140km/hod. Spotreba v cili 4,2 l100km. Skvele je, ze motor ani ve vyssich otackach neobtezuje svym projevem, naopak, ma hezky jadrny zvuk kdesi v dali :)
-
Fabia III koroze
@ferokulda souhlasim. Kdo si chce auto nechat 15-20 let, je potreba se o nej starat. Nevim jak je to u fabie 3, ale u ctverky, pokazde kdyz umeju auto, tak ze dveri vytece vosk a nechava stopy na prazich. Takze i dvere jsou osetrene. Jeste k tem sparam naraznik vs blatnik... nevim jak je to upredchozich generaci, ale u te soucasne vidim, ze v te spare je neco nalepene, nevim jestli na blatniku, nebo na plechu, ale je mezi nema nejaka hmota, aby nedochazelo k probrouseni laku a korozi. Je dulezite tyhle spary casto vymyvat vapkou, aby se z tama dostal jemny pisek pryc. Idealni take je, pravidelne tyto spary vystrikavat transparentnim voskem po cele delce kde sousedi naraznik s plechem. Osvedcilo se mi to a na zadnem aute mi blatnik nikdy nerezavel.
-
Fabia III koroze
@ben06 Kamarad mel fungl novou Fabii 1 generace r.v. 2000 a jsem si zcela jist, ze dutiny byly vystrikane voskem z vyroby. Je ovsem mozne, ze se pozdeji setrilo. Ale v jeho pripade tam vosk opravdu byl. Fabia 4 ma take solidne udelane dutiny.
-
Motor 1.0 MPI evo
@octavia_66_tdi Tak jsi je predpokladam sesrouboval k sobe ? Kazdopadne je skvele ze jsi to vyresil a kdo vi, mozna jsi to do budoucna vyresil i za ostatni. Treba to prijde casem:) Takze dekuji
-
Motor 1.0 MPI evo
@octavia_66_tdi jako ze byly spatne secvakly ty dve casti k sobe ?
-
Elektromobilita ANO či NE?
Ja myslim ze tlak je cim dal vetsi a bude silit. Uršula se vrati zpatky na gyndu odkud prisla a spalovaky se budou vyrabet dal.
-
Poškozený kryt motoru a olejová vana koroze
@Hefidlo parada, tak to dobre dopadlo 👍 Ale proc vlastne pouzili ocelovou vanu ? Vzdyt i F4 mpi ma vanu z hlinikove slitiny...
-
Škoda Connect
Za 3 mesice co mam novou F4 funguje skoda connect bezvadne.
-
Fabia III koroze
To jak to napsal je samozrejme uplny nesmysl. Nenech se odradit. Vyssi tloustka laku je jako co ? Hodnota je kde ? Jak tuto hodnotu mohl objektivne namerit kdyz jsou tam bubliny ? A jaka je hodnota oficialni hodnota tloustky laku dle technicke dokumentace a s jakou odchylkou ?
-
Fabia III koroze
No to je blba situace nicmene: pockej si ma to vyjadreni, dobre si procti co je v nem uvedeno, rozhodne se obrat primo na vedouciho servisu, vysvetli mu situaci, ze mas auto od novoty atd., pokud by to nezabralo, rozhodne kontaktovat Skoda-auto. Jsi-li v pravu, bud nesmlouvavy, dusledny a asertivni.
-
Motor 1.0 MPI evo
@octavia_66_tdi Aha,, rozumim, hmm, no chtelo by to vyzkouset nasadit jiny rezonator, nebo filtr box ? Mozna praskla nejaka pricka, zebro v platu. Nevidel bych to jako velky problem. Kazdopadne to musim vyzkouset, protoze abych pravdu rekl, nikdy neakceleruji z takto nizkych otacek. Muj cit mi tak nejak rika, ze se to tomu motoru nelibi. Ani nechodim pod 2000 otacek, vyjimka je rovina, rychlost 50km/hod - 4 stupen a vylozene lechtani plynu, kdy motor toci cca 1800otacek. Ale nikdy z techto otacek neakceleruji. Bud tedy za obci plynule pomalu pridavam lehkou nohou, nebo proste podradim. Ale vetsinou pri te 50ce jezdim na trojku, tam jde krasne citit ten jemny chod, takhle se to motoru libi. Prudsi akcelerace je u me vyhradne az od 3000 otacek.
-
Motor 1.0 MPI evo
@octavia_66_tdi Hmm, niceho jsem si u sebe nevsiml. Mas na mysli skrtici klapku ? Nebo rezonuje ten plast na motoru ? Je to pri nejake akceleraci z techto otacek ?
-
Poškozený kryt motoru a olejová vana koroze
@Hefidlo ze slov "technika" by me okamzite natahlo. Nebudu se k tomu vic vyjadrovat snad jen...bud na ne tvrdej a nedej se.
Alda_cz
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva