Přejít na obsah

honza675

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

680 zobrazení profilu

Oznámení honza675

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj tento tyden jsem mel stejny problem. Po vymene rozvodu kvuli protikajici vodni pumpe , znel motor jako traktor. Rachtal a divne tahl. Nedalo mi to a nechal jsem to mechanika prekontrolovat. Zjistil ze na palivovem cerpadle se mu to nejak o zub posunulo na rozvodech a tim to bylo spatne davkovany. Po oprave znovu klidny a tichy motor.
  2. honza675

    brzdovy pedal

    ahoj jestli to nebude delat podltakova hadicka k posilovaci brzd. ze by prisavala
  3. ahoj mam taky Fabii 50 KW a 2000 rok 1.4 MPI a mam to stejne , pri tahu nema silu a je chcipla , vymenil jsem svicky podtlakove trubicky tesneni pod sanim , vycistil klapku, palivovy a vzduchovy filtr, a je to liny seslapnu plyn a proste to jede jako 1.0 obsah. Muze nekdo pomoci , dostal jsem tip ze to muze byt zkroucena hlava nevo ventil , muze to byt???? moc dekuji
  4. Borci ale ja mam benzinaka 1,4 50kW ne diesla...
  5. zdar brzdy jsou ok kdyz je odbrzdeno nic nikde nedrhne. Kluci slysel jsem jeden nazor ze jak je hrdlo na olej u motoru tak tam zvnika tlak a ten nesmi pres nej utikat pak motor nema silu, me to tam ale jen trosku syci. Co tomu rikate muze to byt ono ¨??????
  6. jo a jeste co rikate na ten cistic te palivove soustavy je to uciny ma to smysl tam davat??? a jaky vyrobce¨????
  7. Palivový filtr je tam 8 mesicu myslis zy by to byl on a bylo ponem.??? Tlaky byly ve vsech valcich stejne a jak vidim o neco vic nez jsi napsal tak to by melo byt ok. ten katalizator je taky vporadku mely jsme ho venku a byl cistej a pruchozi mozna ze posledni dil vyfuku je sice jeden plast praskly ale ze by byl tak rozpadlej to se mi nezda abych se priznal nic me nenapada a uz me to s.... ma nekdo nejaky nazor??
  8. tak jsem zmeril vsechno co se dalo a valce maji vsechny stejne tlaky a mechoz rikal ze jsou to tlaky tak jak maji byt... muzete mi rict nekdo jake tlaky by ten motor mel mit abych vedel a katik mam taky pruchozi....zkousel jste nekdo takove ty cistici kapaliny na palivovou soustavu a vstriky chtel bych to zkusit ale nevim jestli to ma vubec smysl kupovat..????
  9. ja se na ty tlaky kouknu a uvidim ... a co by to ale potom bylo v tom prislusenstvi? motor jede podle zvuku a pohledu normalne na vsechny 4 valce
  10. cau to jsem taky delal je novy palivovy, olejovy, vzduchovy
  11. VAG je cistej zadna zavada se neukazuje ...myslim si ze jsem zkusil zkoro vse pretesnil jsem sani, vycistil klapku, pretesnil vyfukove potrebi, vymenil podtlakovou hadicku, vicko na olej pretesnil kryt a nove tesneni. Olej to nezere a ani vodu tak jak to tam naliji tak to ve "stejnem " mnozstvi vylevam. Tlaky jsem jeste nekontroloval a jake by mely byt u techto motoru tlaky a nebo myslis ze by to bylo treba tesneni pod hlavou ale to bych mel problem s provoznima kapalinama a to nemam. Nenapada te neco?????
  12. ahoj borci prosim muzete me poradit mam 1,4 MPI COM 50kW rok 2000 kdyz jsem ji pred 3 roky koupil jela nadherne a ted posledni pul rok se straci vykon a pri 4 a 5 netahne a oziva se i jemne syceni pri seslapniti plynu, a kdyz uberu plyn a znova pridam tak to jako by prestane, vse ale tesni , nevite co to muze byt a jestli je to motorem a je potreba udelat generalku jestli by to pomohlo a kolik to asi stoji.????? Jo a mam najetych 150000 km. diky moc za pomoc borci
  13. Kluci ja mam ten sami problem se sicenim u motoru dela to hlavne v tahu prii 3 a 4 kdyz pridam a kdyz to sici tak to straci tach motoru a kdyz uberu plyn aby to prestalo sicet a postupne pridavam jede to normalne ale pri prutcim seslapnuti je to mrtvi i do kopce....vymenil jsem podtlakovy ventil tesneni pod sanim vsude, u vyfuku, pod vikem a porad to sici ale ted jsem jel 200km a ke konci to tolik nesicelo prijde mi kdyz je to poradne zahrate nesici to a ma to tah.....poradte mi nekdo diky moc
×
×
  • Vytvořit nový...