Přejít na obsah

nfs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli nfs

  • Narozeniny 23.12.1978

Oznámení nfs

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Taky kupuju vždycky origo ve škodovce a nikdy žádný problém, možná že jsou o trošku dražší ale pak žádný stres. 1.8T AGU + LPG
  2. nfs

    ventil N75

    Ventil jsem vyměnil, auto znatelně ožilo. Pokud ale důkladně poslouchám při plným plynu, slyším, jak otáčky turba mírně houpou, nevím jestli je to normální, nebo se ještě něco se..re. Výkon je ale pořád razatně nižší, než když byl ten ventil otočený, to se turbo roztočilo auto začalo brutálně táhnout od 2tis ale kolísání slyšet nebylo. S tou spotřebou byl jsem zvyklej dřív jezdit za průměry 8,5 (ale zase v létě) . (nejsem závodník, ale občas jí přišlápnu, ale 11 se mi fakt zdálo hodně) Co píše ten Vag nevím, sám ho nemám a servisu teď nemá čas. Takže spíš chytám nějaký rady.
  3. nfs

    ventil N75

    Děkuju, budu mít nový ten originální co tam patří, tak se uvidí. Ptal jsem se v servisu jestli nemůže být nahraný čip pro jiný typ motoru, (ten šedivý ventil je k typu motoru ARX, ARZ,AUM,AUQ) Já mám motor AGU. Krčí rameny že prý může být možný všechno. Kdybych věděl že je nahraný čip pro jiný typ motoru, tak jim to omlátím o hlavu, ale jak to zjistit, když to jezdilo v pohodě
  4. nfs

    ventil N75

    ten by měl být od výroby v autě, je dokonce i na zobrazení na fotce na začátku této diskuze. Netuším však proč tedy jsem měl tenhle jiný v autě. jediný co mě napadá, když mi kdysi dělali Chiptuning, tak jim to se starým nešlo tak tam dali tenhle ten šedivý. A mě samozřejmně nic neřekli. Ale to je jenom spekulace. V servisu se se mnou moc nechtějí bavit, spíš by nejraději vyměnili polovinu auta. Jezdím na LPG, třeba jestli to není i kvůli tomu. Nevíte prosím někdo jaký by měl být mezi nimi rozdíl.
  5. nfs

    ventil N75

    pánové ví někdo přesně jak se ten ventil jmenuje? Příručka mladého kutila škody octavia tvrdí "elektromagnetický ventil omezování plnícího tlaku (N75) " v mým autě na místě N75 vysedává ventil N249. mám motor AGU r.v 99 Takže buďto jsem úpnej debil, nebo se ty ventili jmenujou pokaždý jinak. N75 prodejce : http://www.amd-autod...kovy-n75.html�� pro motory ARX,ARZ,AUM,AUQ N249 prodejce : http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-magneticky-n249.html podle toho obrázku nahoře je to zase jiný : http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ventil-mag-prepinaci-pro-turbo.html Přidávám náhledy těch ventilů N75 je podle prodejce ten dole (ten vrchní jsem vytáhl z auta).
  6. nfs

    ventil N75

    právě Řeším podobný problém (pravděpodobně) po čipu mi začalo turbo padat do nouzáku nad 3tis. Firma se brání že čipem to není mechanici tvrdí že pravděpodobně je. Nakonec mi mechanik otočil ten ventil N75 a auto lítá jako raketa, chová se perfektně, akorát si občas střelí do vejfuku, problém je že průměrná spotřeba nejde pod 11 což nic moc (při cenách benzínu). Tak se zase vracím na začátek a opět to musím řešit. Prý ventil je v pořádku, ale pro jistotu jsem teď koupil novej abych to odzkoušel. Nemáte někdo nějaké zkušenosti, jestli je to opravdu čipem, nebo prostě v servisech jenom něco přehlíží?
×
×
  • Vytvořit nový...